dan ube sammane puke araganin kiwwe mama witharamada ? dan ethakota mama witharaie ube kehel mal sammana ulelata banna ekama eka? thamuse wage ladak ekka katha karana ekath aparadayak.oie matto mama amaris nam mata a id eka online thiyaganda technology eka thiyeddi mama ehema nokara idida? uba maha lontha harakek.
ow ban


ayith kithul gahata nagga neda amaris eken fata gala giya pawsiya mattu una kiyala dana gaththata passe eka paratama ena eka hari nathi nisa payak vithara parakku wela awaa
ubata ehenam ube anith fake eken enna thibunane moko ekenuth log out wela mekenm awe 




.ne ne oya dana tika dagena palayan.mage next thread eka uba.a hinda owa ohomamma dagena palayan.

mage post eka dala vinadi 20k balan inna una meka danna ubata ithin me post eken passe paya bagayak yayi ubata
(tharkanukulawa idiripath karapu sakki)
ayith baninawanam fake hadala mata vitharak banapan gedara unta baninne nathiwa