චේ ගුවේරා , චූ ගූ හූරා , බැටිස්ටාගේ බාප්පා

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    dan ube sammane puke araganin kiwwe mama witharamada ? dan ethakota mama witharaie ube kehel mal sammana ulelata banna ekama eka? thamuse wage ladak ekka katha karana ekath aparadayak.oie matto mama amaris nam mata a id eka online thiyaganda technology eka thiyeddi mama ehema nokara idida? uba maha lontha harakek.

    ow ban :lol::lol::lol:ayith kithul gahata nagga neda amaris eken fata gala giya pawsiya mattu una kiyala dana gaththata passe eka paratama ena eka hari nathi nisa payak vithara parakku wela awaa :( ubata ehenam ube anith fake eken enna thibunane moko ekenuth log out wela mekenm awe :lol::lol:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    Originally Posted by අමාරිස්
    මොනව කරන්ඩද බන්.ඌට දෙන්ඩ උත්තර නැතුවම ඌ රටේ නැති මගුල් කියෝනව.උඹලත් ඉතින් කිසි හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නෑ හෝක් ගහගෙන කියෝනව.


    හොදට බලන්න මම හයිලයිට් කරපු තැන්.. මේක අපේ පවුසියා දැන් දැම්මෙ


    Originally Posted by pawusi
    උඹ මොනවද මිනිහෝ මිනිහෙකුට උදව්වක් කියල කරල තියෙන්නෙ? දැන් වුනත් බලපන් මගේ වෝල් එකේ කී දෙනෙක් ආයේ වරෙන් කියල ඉල්ලල තියෙනවද කියල.අමාරිස්ට බැරි නම් උගේ අහවල් එකේ හරි එල්ලියන්.මට අමාරිස් ඕනේ නෑ මිනිහෝ උඹට බනින්ඩ.මගේ ලැප් එකත් අරගෙන ඕනේ නම් මට පුලුවන් තව අයිඩී එකක් හදන් අමාරිස්ව ලයිව් තියාගෙන තොට බනින්ඩ.ඒ විතරක් නෙමේ බ්ලැඩික් වලින් තව අයිඩි හදාගෙන පෝස්ට් කරන්ඩ පුලුවන්.පුලුවන් නම් ඔප්පු කරපන්. සම්මානය ගැන නෙමේ මම දුක් වුනේ.මම ගැන එකෙක්ට වත් මතක නොතිබ්බ එකට.හරියට තේරුම් අරන් කියෝපන්.

    මූගේ වැඩ තමා මට එළකිරියේ ඉන්න ඔක්කෝම ගැන කලකිරුනේ.ඒකෙන් වුනේ වෙනදට උදව්වක් ගන්ඩ හිටපු එකාටත් ඒ උදව්ව ගන්ඩ බැරි වෙච්ච එක.

    හරි දැන් අපි යමු අමාරාසි මහතාගේ කමෙන්ට්ස් ටිකකට...
    Originally Posted by අමාරිස්
    මේ අවුරුද්දේ කවුරුත් wallpaper කොම්පොටිෂොන් එක කරන්නේ නෑ උඹ වගේ දක්ෂ සංවිධායකයෙක් ඉන්න හින්ද.මම ෆුල් සපෝට්.හොරෙන් ඇවිල්ල ටැග් දාන්නෙත් නෑ කිය පොරොන්දු වෙනව.:yes::D:lol::මගේ දක්ෂතා ඉදිරිපත් කරන්ඩ අවස්තාවක් අරන් දෙන්ඩ සංවිධායක තුමනි.:lol::D

    Originally Posted by අමාරිස්
    උඹල බැඳල හනිමූන් යන්ඩ වැඩියෙන්ම කැමති කොහේටද?​
    10. උත්තර දෙන්ඩ මට ලැජ්ජයි බන්.:rolleyes:

    Originally Posted by අමාරිස්
    මොනව කරන්ඩද බන්.ඌට දෙන්ඩ උත්තර නැතුවම ඌ රටේ නැති මගුල් කියෝනව.උඹලත් ඉතින් කිසි හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නෑ හෝක් ගහගෙන කියෝනව.






    :lol::lol::lol::lol:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මෙන්න සාක්ෂි අංක 3.....
    අමාරිස් අයිය ඇගට පතට නොදැනී.. පවුසි අයියව හොයන්න.. පවුසි අයියගේ බිස්නස් එක මාකට් කරන්න පොඩි පොඩි නූල් දාලා... අනේ මන්දා.. මේ තියෙන්නෙ අමාරිස් පවුසිව හොයනවා.. කාවද මේ රවට්ටන්නේ උඹ උඹම මාකට්කරගන්න කැත බන්...
    මේ කේන්දරේට පලාපලයක් දන්න එකෙක් කියපන්කෝ
    පවුසිගේ (Pawusi) කන්ටෑක්ට් ඩීටේල්ස්
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ow ban :lol::lol::lol:ayith kithul gahata nagga neda amaris eken fata gala giya pawsiya mattu una kiyala dana gaththata passe eka paratama ena eka hari nathi nisa payak vithara parakku wela awaa :( ubata ehenam ube anith fake eken enna thibunane moko ekenuth log out wela mekenm awe :lol::lol:

    it technology gana hunduwak danna ekek ekka nam mata katha karanda thibba.uba wage mati alayak ekka kohoma katha karala therum karandada? wedak ne. pol booruwo mama amaris nam mama pawusi neme kiyala oppu karaganda same time login dekak gahanawane lap ekath aragena.ehema gahuwa nam ubata kata uththarath na ne.mata amaris id eken log wenda puluwan nam mata eka karanda thibba.ethakota parallel post danda thibba.dan ehema kalada man? nikan gonek wunata kamak ne gona kiyala pradarshanaya karanda epa.nikan lontha mol katha kiyanda epa oie.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මෙන්න සාක්ෂි අංක 4....
    ඔය හැම තැනම පවුසිගෙ සහ අමාරිස් අයියගේ වචන, ෆොන්ට්, කලර්, සයිස් ගැන ඔබම හිතන්න.. ඕන මෝඩයෙකුට වැටහේවි අපි කියන දේ...
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මෙන්න සාක්ෂි අංක 5....

    යන්න අමාරිස් අයියා දාපු මේ නූලට ටිකක් කියවල බලන්න අමාරිස්ට වුනදේ..?
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1447155

    මෙහිදී අපි ඇල්ලුවා මේ ඉන්නෙ පවුසි කියලා.. අපි අමාරිස්ට කීවා මේ ඉන්නෙ පවුසි කියලා.. මෙන්න බොලේ අමාරිස් නෑ.. ඒත් ටික වෙලාවකින් මෙතුවක් කල් මාසා ගානක් කිසි කෙනෙක් වෙනුවෙන් එළියට නොබැහැපු පවුසි මෙන්න ඇවිත් උත්තර දානවා.. ප්‍රශ්ණය ඇවිත් උත්තර දෙන එක නෙමෙයි.. ලැජ්ජාව වැඩි කමට මිනිහටම අමතක උනා මිනිහ පවුසි වෙනුවට බෑන්පවුසි කියල එකවුන්ට් එකෙන් දැන් එන බව.. බෑන්පවුසි පැත්තක දාල මෙන්න එනව ආවේස වෙලාවගේ පවුසි එකෙන්... හැබැයි ඇත්ත එළිවෙලා ලැජ්ජවුන පාර මෙන්න පවුසිම ඇවිත් කියනවා බෑන්පවුසි එකෙන් මම දැන් එන්නෙ කියලා.. එතකොට දැන් එක්කෙනාටම එකවුන්ට් දෙකක් නිසා ඇඩ්මින්ල බෑන් කරන්නෙ මොකද්ද පවුසිද? බෑන්පවුසිද..? එහෙම නැතිනම් අමාරිස්ද..? අපි කියන්නෙ නෑ බෑන් කරන්න කියලා.. එහෙම කරන්නත් එපා..

    සහෝමීට අමතරව තවත් සාක්ෂි අපිලග තියෙනවා.. ඒව එළියට නොදාන්නෙ එච්චර දුර යන්න අවශ්‍ය නැති නිසා.. මොකද ඒව පුද්ගලිකවම මට මඩගහන්න ගත් උත්සාහයන් නිසා.. ඒව ඕනෙ නෑ... ඇත්ත එළිවෙලා ඉවරයි.. අපි මේ හැම එකක්ම අමතක කරල සහෝදරයොවගේ ඉමු.
     
    Last edited:

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මෙන්න සාක්ෂි අංක 3.....
    අමාරිස් අයිය ඇගට පතට නොදැනී.. පවුසි අයියව හොයන්න.. පවුසි අයියගේ බිස්නස් එක මාකට් කරන්න පොඩි පොඩි නූල් දාලා... අනේ මන්දා.. මේ තියෙන්නෙ අමාරිස් පවුසිව හොයනවා.. කාවද මේ රවට්ටන්නේ උඹ උඹම මාකට්කරගන්න කැත බන්...
    මේ කේන්දරේට පලාපලයක් දන්න එකෙක් කියපන්කෝ
    පවුසිගේ (Pawusi) කන්ටෑක්ට් ඩීටේල්ස්

    mama koheda yako marketin kale meke nikan kendara baluwa misa?moo nam rata harakek
     
    Last edited:

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මෙන්න සාක්ෂි අංක 5....

    යන්න අමාරිස් අයියා දාපු මේ නූලට ටිකක් කියවල බලන්න අමාරිස්ට වුනදේ..?
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1447155

    මෙහිදී අපි ඇල්ලුවා මේ ඉන්නෙ පවුසි කියලා.. අපි අමාරිස්ට කීවා මේ ඉන්නෙ පවුසි කියලා.. මෙන්න බොලේ අමාරිස් නෑ.. ඒත් ටික වෙලාවකින් මෙතුවක් කල් මාසා ගානක් කිසි කෙනෙක් වෙනුවෙන් එළියට නොබැහැපු පවුසි මෙන්න ඇවිත් උත්තර දානවා.. ප්‍රශ්ණය ඇවිත් උත්තර දෙන එක නෙමෙයි.. ලැජ්ජාව වැඩි කමට මිනිහටම අමතක උනා මිනිහ පවුසි වෙනුවට බෑන්පවුසි කියල එකවුන්ට් එකෙන් දැන් එන බව.. බෑන්පවුසි පැත්තක දාල මෙන්න එනව ආවේස වෙලාවගේ පවුසි එකෙන්... හැබැයි ඇත්ත එළිවෙලා ලැජ්ජවුන පාර මෙන්න පවුසිම ඇවිත් කියනවා බෑන්පවුසි එකෙන් මම දැන් එන්නෙ කියලා.. එතකොට දැන් එක්කෙනාටම එකවුන්ට් දෙකක් නිසා ඇඩ්මින්ල බෑන් කරන්නෙ මොකද්ද පවුසිද? බෑන්පවුසිද..? එහෙම නැතිනම් අමාරිස්ද..? අපි කියන්නෙ නෑ බෑන් කරන්න කියලා.. එහෙම කරන්නත් එපා..

    සහෝ මීට අමතරව තවත් සාක්ෂි අපිලග තියෙනවා.. ඒව එළියට නොදාන්නෙ එච්චර දුර යන්න අවශ්‍ය නැති නිසා.. මොකද ඒව පුද්ගලිකවම මට මඩගහන්න ගත් උත්සාහයන් නිසා.. ඒව ඕනෙ නෑ... ඇත්ත එළිවෙලා ඉවරයි.. අපි මේ හැම එකක්ම අමතක කරල සහෝදරයොවගේ ඉමු.

    thamuseth hariyata S.B .Disanayaka wage.uuth ehemane atha paya wisi karala katha mawanawa:rofl:.ne ne oya dana tika dagena palayan.mage next thread eka uba.a hinda owa ohomamma dagena palayan.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මට ඇති බන් තව දැගලුවොත් තවත් දේවල් තියෙනවා එලියට දාන්න ඕන නැහැ මගේ උබත් එක්ක තිබුන තරහ වියරයි
    දකින උන් තීරණය කරයි කවුද හරි කියල මට කියන්න තියෙන්නේ උබට බුදු සරණයි කියල මින් පස්සෙවත් මේ වගේ බලු වැඩ කරන්න එපා මචන්
    අනික ගෙවල්වල ඉන්න උන්ට උබ බැන්නෙ එහෙම කරන්න එපා මම උබට එක වරදක්වත් කරලා නැහැ අද වෙනකම් මම නිසා උබ එලකිරියෙන් ගියා
    කිවුවට හේතු ඉදිරිපත් කරේ නැහැ උබ එතනදිත් උබ පරාදයි
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මට ඇති බන් තව දැගලුවොත් තවත් දේවල් තියෙනවා එලියට දාන්න ඕන නැහැ මගේ උබත් එක්ක තිබුන තරහ වියරයි
    දකින උන් තීරණය කරයි කවුද හරි කියල මට කියන්න තියෙන්නේ උබට බුදු සරණයි කියල මින් පස්සෙවත් මේ වගේ බලු වැඩ කරන්න එපා මචන්
    අනික ගෙවල්වල ඉන්න උන්ට උබ බැන්නෙ එහෙම කරන්න එපා මම උබට එක වරදක්වත් කරලා නැහැ අද වෙනකම් මම නිසා උබ එලකිරියෙන් ගියා
    කිවුවට හේතු ඉදිරිපත් කරේ නැහැ උබ එතනදිත් උබ පරාදයි

    lol.goda denek dannawa mama pawusi profile eken aien wela baned_Pawusi eken apu withthiya.anith oya kiyala thiyenne monawada kiyala kiyanda matawath therenne ne.na na mata mada gahana eka digatama karan palayan.ara thawath thiyena ewa eliyata dala danma hitha nidahas kara ganin.mama balan inne ube hakiyawa.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    lol.goda denek dannawa mama pawusi profile eken aien wela baned_Pawusi eken apu withthiya.anith oya kiyala thiyenne monawada kiyala kiyanda matawath therenne ne.na na mata mada gahana eka digatama karan palayan.ara thawath thiyena ewa eliyata dala danma hitha nidahas kara ganin.mama balan inne ube hakiyawa.
    ubata ehenam ekenma kiyanan thibunanae lol:lol::lol::lol:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ara oppu kirila karala nida ganin.dan maha loku talks dunne.akuru thith galapala montisuriye podi ekek wageda oppu karala maru wenda yanne?ko dapan ara loggin deatails ip address.owa kiyala hari yanne ne:lol:

    ewa tintin123 tawath hoyanna baha ip :oo:mage post eka dala vinadi 20k balan inna una meka danna ubata ithin me post eken passe paya bagayak yayi ubata

    anika ara mama dala thiyena post walin balana un thiranaya karyi kawuda hari kawuda waradi :P(tharkanukulawa idiripath karapu sakki)
    aniak uba thama mama nisa elakiriya epa una kiyapu ekata hethu dammeth nahane:dull::rofl::P
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ewa tintin123 tawath hoyanna baha ip :oo:mage post eka dala vinadi 20k balan inna una meka danna ubata ithin me post eken passe paya bagayak yayi ubata

    anika ara mama dala thiyena post walin balana un thiranaya karyi kawuda hari kawuda waradi :P(tharkanukulawa idiripath karapu sakki)
    aniak uba thama mama nisa elakiriya epa una kiyapu ekata hethu dammeth nahane:dull::rofl::P

    ube thith akuru padamenda hoyanda kiyala damme ?oya thith akuru wage padamakin one nam mata tintin 123 kiyanne kawuda kiyalath one nam kiyannam.owath sakkida?:lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ube thith akuru padamenda hoyanda kiyala damme ?oya thith akuru wage padamakin one nam mata tintin 123 kiyanne kawuda kiyalath one nam kiyannam.owath sakkida?:lol::lol::lol:
    mama nisa giya kiyapu ekata pilithuru ko :lol::lol::lol:

    mage padamen yana enam nathi unane ubata aniak ek enne naha kiyapu eka fake walin awata mekenuth enna unane:rofl::P
    maam yanawa ban kendarayak balagena idapan gn8:)ayith baninawanam fake hadala mata vitharak banapan gedara unta baninne nathiwa

    gn8 :)
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    o9C0Q.jpg
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    mama nisa giya kiyapu ekata pilithuru ko :lol::lol::lol:

    mage padamen yana enam nathi unane ubata aniak ek enne naha kiyapu eka fake walin awata mekenuth enna unane:rofl::P
    maam yanawa ban kendarayak balagena idapan gn8:)ayith baninawanam fake hadala mata vitharak banapan gedara unta baninne nathiwa

    gn8 :)

    yana ena man nathi una???? katada?mama professionally kendara balanne na ne lokko.ubata thamath akuru thith padamen ehata yanda bari wechcha eka dukaie.hari minihawa hoyagena uth ekka ara ganin.nikan lontha poos weda karannne nethuwa.mama dakka thamuse keepa thanakama mawa eka ekata samana karala banala thiyenawa.thamuseta thiyenne manasika ledak.thamuseta thiyenne pawusi bheethikawak. ekata ithin mata karanda deyak ne:lol::lol: