Ado try karanna ona ban...Kanna mul davas wala nam baha
Korean evun nam maalu katuth sudda karanne oken
passe apith nikanma huru unaa beri bath thamai kanna lesiy samba wage bath kanna nam baha
Ado try karanna ona ban...Kanna mul davas wala nam baha
Korean evun nam maalu katuth sudda karanne oken
passe apith nikanma huru unaa beri bath thamai kanna lesiy samba wage bath kanna nam baha
Kotu dekanam onamai neda untaමෙහෙ චීන්නු කනවා බං, බත් පිඟාන උස්සල කට ලඟට අරන් කෝටු දෙකෙන් කට ඇතුලට ඔබා ගන්නවා. සයිට් වල උන්ගෙ කෑම නැති දවසට රයිස් අරන් ගහකින් කෝටු දෙකක් කඩන් කනවා. ආයෙ අමුතුවෙන් චොප්ස්ටික් ඕනෙ නෑ පොරවල් ලට.
thank you machan
eka lesi na ban
ubata kanna puluwanda oken.
Ow neda machan mehe kanna gyth bath ate ate kanna wenne chopstck eken![]()
Anna mekak genna gaththanam godaow oken kanna purudu wenna tika dawasak yanawa.
eth dan nam awurudu 2-3k noka idala apahu kanakota dawasen hari yanawa.
purudu wenna wenamama chopstics thiyanawa. kathura wage madden joint karala. Ebay USD 10.00 ta withara tibba
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1.df_...g-Chopsticks-Children-Learning-Chopsticks.jpg
lesima de bath wage allanna purude enna kalin gal /boralu kata allala purudu wena eka.
ona nam alena bath (haal) thiyanawa Ja-Lanka eke ganna. tikak ganan . Borella castle eka laga....![]()
oken kawadawath purudu wenna ba. owa thiyenne podi lamayinta.Anna mekak genna gaththanam goda![]()
Ado man hithuwa me purudu wenna thiyena ewa kiyalaoken kawadawath purudu wenna ba. owa thiyenne podi lamayinta.
rs 100k deela chopsticks dekak ganna. purudu wenna.
owa ganne parents la kaddi podi lamayinta kanna denna.Ado man hithuwa me purudu wenna thiyena ewa kiyala![]()
owa ganne parents la kaddi podi lamayinta kanna denna.
okak use karata choposticks dekak handle karana widiha enne na.
Wellawatte thiyana ara Chinese shops deke mama dakka lassana chopsticks thiyanawa.