චොප්ස්ටික් එකෙන් කන්න දන්නවද

nima123

Well-known member
  • May 3, 2013
    518
    443
    63
    මෙහෙ චීන්නු කනවා බං, බත් පිඟාන උස්සල කට ලඟට අරන් කෝටු දෙකෙන් කට ඇතුලට ඔබා ගන්නවා. සයිට් වල උන්ගෙ කෑම නැති දවසට රයිස් අරන් ගහකින් කෝටු දෙකක් කඩන් කනවා. ආයෙ අමුතුවෙන් චොප්ස්ටික් ඕනෙ නෑ පොරවල් ලට.
    Kotu dekanam onamai neda unta😁😁😁
     
    • Haha
    Reactions: dmsupun

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    🤣🤣🤣

    thank you machan

    eka lesi na ban🤔🤔

    ubata kanna puluwanda oken.
    Ow neda machan mehe kanna gyth bath ate ate kanna wenne chopstck eken🤣🤣


    ow oken kanna purudu wenna tika dawasak yanawa.
    eth dan nam awurudu 2-3k noka idala apahu kanakota dawasen hari yanawa.
    purudu wenna wenamama chopstics thiyanawa. kathura wage madden joint karala. Ebay USD 10.00 ta withara tibba
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1.df_...g-Chopsticks-Children-Learning-Chopsticks.jpg

    lesima de bath wage allanna purude enna kalin gal /boralu kata allala purudu wena eka.

    ona nam alena bath (haal) thiyanawa Ja-Lanka eke ganna. tikak ganan . Borella castle eka laga....
    1-Pair-Cartoon-Baby-Training-Chopsticks-Food-Grade-Plastic-Baby-Exercise-Training-Chopsticks-Children-Learning-Chopsticks.jpg
     
    • Like
    Reactions: nima123

    nima123

    Well-known member
  • May 3, 2013
    518
    443
    63
    ow oken kanna purudu wenna tika dawasak yanawa.
    eth dan nam awurudu 2-3k noka idala apahu kanakota dawasen hari yanawa.
    purudu wenna wenamama chopstics thiyanawa. kathura wage madden joint karala. Ebay USD 10.00 ta withara tibba
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1.df_...g-Chopsticks-Children-Learning-Chopsticks.jpg

    lesima de bath wage allanna purude enna kalin gal /boralu kata allala purudu wena eka.

    ona nam alena bath (haal) thiyanawa Ja-Lanka eke ganna. tikak ganan . Borella castle eka laga....
    1-Pair-Cartoon-Baby-Training-Chopsticks-Food-Grade-Plastic-Baby-Exercise-Training-Chopsticks-Children-Learning-Chopsticks.jpg
    Anna mekak genna gaththanam goda😁😁😁
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,151
    4,018
    113
    Ado man hithuwa me purudu wenna thiyena ewa kiyala🤣🤣
    owa ganne parents la kaddi podi lamayinta kanna denna.
    okak use karata choposticks dekak handle karana widiha enne na.
    Wellawatte thiyana ara Chinese shops deke mama dakka lassana chopsticks thiyanawa.
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    owa ganne parents la kaddi podi lamayinta kanna denna.
    okak use karata choposticks dekak handle karana widiha enne na.
    Wellawatte thiyana ara Chinese shops deke mama dakka lassana chopsticks thiyanawa.

    naa ewa thiyenne podi lamayinta purudu wenna.
    loku ayata ona nam samanya chop sticks wala konata rubber band ekak daala purudu wenna kiyalath kiyanawa.
    aggissen bind wela thibbama dena wena wenne nathi nisa lesi nisa.
    oya dekama youtube video walath thiyanawa...
    mama purudu une nikan ma thama....