ජංගම දුරකතන ජාල රීලෝඩ සහ රටක මුදල් සංසරනය

May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
:yes::yes::yes::yes:
eka නම් ටිකක් දැනෙන්න කියල දුන්න. ඔව් නේද එක ටවර් එකෙන් යනවත් නෙවෙයි නේ. හැබැයි ඉතින් උන් හරිනම් අපිට ෆෝන් නොමිලේ වගේ දීල කෝල් ගන්න දෙන්න ඕනේ නේද.

අපි ඩයලොග් ඉදන් එටිසලට් වල කෝල් ගන්නවනම් ඒ මාරු වෙන එකටත් isp ලා වෙනම අග්රීමන්ට් යටතේ උන් ගණන් ගෙවනවා

ලංකාවේ කොහොම,ඇද දන්නේ නෑ වෙන රටවල් වල නම් කනෙක්ෂන් එකක් ගන්න කොට එකටම පොන් එක ගන්න පුළුවන් ගොඩක් අඩුවට

උදා:- verizon site එක බලහන්

ආ ලන්කාවෙට් මොබිටෙල් එහෙම දුන්න මතකද දන්නේ නෑ හැබැයි පොන් එකේ ගැනත් ගෙවන්න ඕනා වාරික වගේ


Tower eka gahana idamatat gewanawa neda kalayak?

ටවර් එක ගන්න ඉඩම බද්දට ගන්නේ අවුරුදු ගානකට
මාසේ ගානේ ගෙවනවා නැත්නම් අවුර්ද්දට වගේ
 

shamil45

Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    :yes::yes::yes::yes:

    eka නම් ටිකක් දැනෙන්න කියල දුන්න. ඔව් නේද එක ටවර් එකෙන් යනවත් නෙවෙයි නේ. හැබැයි ඉතින් උන් හරිනම් අපිට ෆෝන් නොමිලේ වගේ දීල කෝල් ගන්න දෙන්න ඕනේ නේද.


    අර නිහලා කිව්ව වගේ,
    උබ D වලින් එටි එකට කෝල් එකක් ගන්නවානම්,D වලින් එටි එකට එටිඋන්ගේ නෙට්වර්ක් රෙසොර්ස් පාවිච්චිකරපු කාලය අනුව ගානක් ගෙවන ඔනේ මාසේ අන්තිමට. ඒකියන්නේ උබ උබේ නෙට්වර්ක් එකෙන් පිට කෝල් ගන්න හැමවෙලාවකම මේ ප්‍රොසෙස් එකටත් ජාල දෙක අතරේ ගෙවීම් කරගන්නවා, මාසේඅග.

    උබ සින්දුවක් දාගත්තොත්, ඒකට රු 45/- කැපුනා කියපන්. ඒ 45 කොටසක් සින්දු දෙන එකාට කොන්ටෙන්ට් ප්‍රොවිඩර්ට ( මහරාජ mepl , භාතිය සන්පුක්, ඉවෝක්, සරිගම ) ට දෙන්න ඔනේ.

    එක රීජන් එකක් තුල ටවර් මේන්ටේන් , ට්‍රබල් ශුට්, කරන්න නිතර යද්දී වාහන වලට බරගානක් යනවා. ඒවගේ ඉන්න ස්ටාෆ් එකට ඕටී වලට බරගානක් යනවා..ටවර් එකේ ඉඩමට, සිකියුටිට, ඒසී , ලයිට් බිල් වලට, මුදල් යනවා.සෙල්ලම් නෑ කොල්ලෝ.
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    අනික තමයි, ඔය රීලෝඩ් සිස්ටම් එක. ඒක ඔපරේටර් විසින් බේසික් ඉක්විප්මන්ට් ගද්දි නිකන් හම්බවෙන්නේනෑ.ඒක මිලදී ගන්න ඔනේ කොම්පැනියකින්.ඒකට සෑහෙන වියදමක් යනවා.ඊටපස්සේ, ඒකට සර්විස් ඇග්‍රීමන්ට් ගහන්න ඔනේ, 24 පැයම සපෝර්ට් ටීම් එකක් ඉන්න විදියට.
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    එහෙම ගත්තොත් ඔයිට වඩා හම්බ කරනවා TRC එක (විදුලිසංදේශ නියාමන කොමිසම). service providersලට frequency ටික බෙදල දීල, license දීලා සල්ලි ගන්නවා.
    ඔය කියන එක හරි. දැන් බලන්ඩකෝ sltලගේ data plan ටික. ISPලට එන connection එකට data ලිමිට් නැති උනාට අපිට unlimited දෙන්නේ නෑනේ. එක එක data plan හදලා අපෙන් ගාන ගන්නවා.
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    එහෙම ගත්තොත් ඔයිට වඩා හම්බ කරනවා TRC එක (විදුලිසංදේශ නියාමන කොමිසම). service providersලට frequency ටික බෙදල දීල, license දීලා සල්ලි ගන්නවා.
    ඔය කියන එක හරි. දැන් බලන්ඩකෝ sltලගේ data plan ටික. ISPලට එන connection එකට data ලිමිට් නැති උනාට අපිට unlimited දෙන්නේ නෑනේ. එක එක data plan හදලා අපෙන් ගාන ගන්නවා.

    ලංකාවේ එවුන් එක්ක unlimited දීල පිරිමහන්න බෑනේ බන්
    ලංකාවේ unlimited line එකක් දුන්හම එක ලීස්ඩ් ලයින් එකක් වගේනේ කට්ටිය use කරන්නේ
    24*7*365 එතකොට isp ලට උන්ගේ bandwidth එක හරියට බෙදන්න බැහැ
    මදිවෙන්ව්වා
    උන්ගේ bandwidth උපරිම ගිහින්
    ලිමිට් දුන්නහම උන්ට පුළුවන් ඒ ඉතුරු වෙන ස්පීඩ් වෙන ඒවාට යොමු කරන්න

    මිනිස්සුන්ගේ වරද්දකුත් නෙමේ slt ලට මුල ඉදන් ලිමිට් දීල ඊටපස්සේ ටික ටික ලිමිට් එක වැඩි කරන්න තිබ්බේ

    16Mbps adsl line එකක් මිනිහෙක්ට unlimited 1490 +tax එක්ක දුන්නොත් total 2300 වගේ වෙන්න උ මාසෙට 100GB බාල නිකම් ඉඳීද
    නෑනේ :P:P
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    ඔච්චර හිතන්න දෙයක් නෑ බන්.. රීලෝඩ් වලින් ඔහොම සීන් එකක් වෙන්නෙ නෑ.. මොකද රීලෝඩ් කොච්චර ක්‍රියේට් කරත්.. කඩේ අයිය අපිට නිකන් රීලෝඩ් දානෙනෑ.. අපි සල්ලි දෙන්න ඕනෙ.. ඒ දෙන්නෙ වෙන රටක සල්ලි නෙමේනේ බ්‍රෝ.. අපේ රටේ සල්ලි.. එතලකොට රට තුල හුවමාරු වන මුදලට ඒකෙන් අඩුවීමක් හෝ වැඩි වීමක් වෙන්නෙ නෑ

    තේරුනේ නෑ නේ
    මෙහෙම කියන්නම් කො
    හිතපන් රටේ සංසරණය වෙන්නෙ මුලු මුදල රුපියල් 100 කියල.. එතකොට රීලෝඩ් කම්පැනි රුපියල් 500 රීලෝඩ් ක්‍රියේට් කරන්ව කියන්න.. ඒ උනාට මිනිස්සුන්ගෙ ක්‍රයශක්තිය අර රුපියල් සීයෙනුත් රුපියල් 50 කියන්න.. එතකොට රීලෝඩ් මුදල් වෙන්නෙ රුපියල් 50 විතරයි

    ඔයිට වාඩා තේරුම් කරන්න බෑ බ්‍රෝ
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    ලංකාවේ එවුන් එක්ක unlimited දීල පිරිමහන්න බෑනේ බන්
    ලංකාවේ unlimited line එකක් දුන්හම එක ලීස්ඩ් ලයින් එකක් වගේනේ කට්ටිය use කරන්නේ
    24*7*365 එතකොට isp ලට උන්ගේ bandwidth එක හරියට බෙදන්න බැහැ
    මදිවෙන්ව්වා
    උන්ගේ bandwidth උපරිම ගිහින්
    ලිමිට් දුන්නහම උන්ට පුළුවන් ඒ ඉතුරු වෙන ස්පීඩ් වෙන ඒවාට යොමු කරන්න

    මිනිස්සුන්ගේ වරද්දකුත් නෙමේ slt ලට මුල ඉදන් ලිමිට් දීල ඊටපස්සේ ටික ටික ලිමිට් එක වැඩි කරන්න තිබ්බේ

    16Mbps adsl line එකක් මිනිහෙක්ට unlimited 1490 +tax එක්ක දුන්නොත් total 2300 වගේ වෙන්න උ මාසෙට 100GB බාල නිකම් ඉඳීද
    නෑනේ :P:P

    Loweth.....

    Agreed.......

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    ruwanfer

    Well-known member
  • Mar 26, 2007
    8,110
    934
    113
    One Mile to heaven
    එහෙම බෑ. තමුන් නිකුත් කරන ප්‍රමාණයට අදාල බදු ගෙවනවනෙ. ඉතිරි මුදලින් තමා සමාගම නඩත්තු වෙන්නෙ.
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    මට තේරෙන විදිහට,
    මුලික ආයෝජනය සෑහෙන්න වැඩි,
    එත් ආයෝජනය කලොත් කවදාවත් පාඩු වෙන්නේ නැති ආයෝජනයක්.
    හැබැයි ඔය කියන ලොකු ලාබය ගන්න සැහෙන ලොකු කැප කිරීමක් කරන්න ඕනේ.
    hutch වලට business අඩු වෙන්නත් dialog වලට business වැඩි වෙන්නත් හේතුව ඒ කැප කිරීම.
    ලෝකේ ඔය වගේ ආයෝජන සැහෙන්න තියනවා/

    අපි දැන් කාර්මික යුගය(industrial age) අවසන් කරලා ඇවිල්ල ඉන්නේ තොරතුරු යුගයට(information age). කෙනෙක් ගාව දැනුම තොරතුරු තියනවා නම් ලේසියෙන් විකුනන්න පුළුවන්.
    ඒ කියන්නේ අපිට ඉස්සර වගේ බඩුවක් විකුනන්නම ඕනේ වෙන්නේ නැහැ ලාබයක් ගන්න.
    අපිට උනත් software, music production, video production වගේ ක්ෂේත්‍ර වල අලුත් දෙයක් හිතලා කරනවා නම් අපිට මුල් පිටපත විතරක් තියාගෙන කවුරු හරි පාවිච්චි කරන කරන ගානට ලාබයක් උපයන්න පුළුවන්.
    මෙතන තියන උදාහරනෙත් එහෙම තමා ඒ අය තමන්ගේ ආයෝජනයකින් network එකක් හදලා තියනවා. අපි එක පාවිච්චි කරනවට එකගතාවයේ විදිහට ගෙවනවා.
     
    • Like
    Reactions: liosri

    liosri

    Active member
  • May 28, 2008
    835
    73
    28
    Kurunegala


    අර නිහලා කිව්ව වගේ,
    උබ D වලින් එටි එකට කෝල් එකක් ගන්නවානම්,D වලින් එටි එකට එටිඋන්ගේ නෙට්වර්ක් රෙසොර්ස් පාවිච්චිකරපු කාලය අනුව ගානක් ගෙවන ඔනේ මාසේ අන්තිමට. ඒකියන්නේ උබ උබේ නෙට්වර්ක් එකෙන් පිට කෝල් ගන්න හැමවෙලාවකම මේ ප්‍රොසෙස් එකටත් ජාල දෙක අතරේ ගෙවීම් කරගන්නවා, මාසේඅග.

    උබ සින්දුවක් දාගත්තොත්, ඒකට රු 45/- කැපුනා කියපන්. ඒ 45 කොටසක් සින්දු දෙන එකාට කොන්ටෙන්ට් ප්‍රොවිඩර්ට ( මහරාජ mepl , භාතිය සන්පුක්, ඉවෝක්, සරිගම ) ට දෙන්න ඔනේ.

    එක රීජන් එකක් තුල ටවර් මේන්ටේන් , ට්‍රබල් ශුට්, කරන්න නිතර යද්දී වාහන වලට බරගානක් යනවා. ඒවගේ ඉන්න ස්ටාෆ් එකට ඕටී වලට බරගානක් යනවා..ටවර් එකේ ඉඩමට, සිකියුටිට, ඒසී , ලයිට් බිල් වලට, මුදල් යනවා.සෙල්ලම් නෑ කොල්ලෝ.

    සැබැයි සැබැයි දන පැහැදිලි වෙනවා, ලොකු ප්‍රොසෙස් එකක් නිසා ලොකු වියදමක් වෙනවා.
     

    liosri

    Active member
  • May 28, 2008
    835
    73
    28
    Kurunegala
    ඔච්චර හිතන්න දෙයක් නෑ බන්.. රීලෝඩ් වලින් ඔහොම සීන් එකක් වෙන්නෙ නෑ.. මොකද රීලෝඩ් කොච්චර ක්‍රියේට් කරත්.. කඩේ අයිය අපිට නිකන් රීලෝඩ් දානෙනෑ.. අපි සල්ලි දෙන්න ඕනෙ.. ඒ දෙන්නෙ වෙන රටක සල්ලි නෙමේනේ බ්‍රෝ.. අපේ රටේ සල්ලි.. එතලකොට රට තුල හුවමාරු වන මුදලට ඒකෙන් අඩුවීමක් හෝ වැඩි වීමක් වෙන්නෙ නෑ

    තේරුනේ නෑ නේ
    මෙහෙම කියන්නම් කො
    හිතපන් රටේ සංසරණය වෙන්නෙ මුලු මුදල රුපියල් 100 කියල.. එතකොට රීලෝඩ් කම්පැනි රුපියල් 500 රීලෝඩ් ක්‍රියේට් කරන්ව කියන්න.. ඒ උනාට මිනිස්සුන්ගෙ ක්‍රයශක්තිය අර රුපියල් සීයෙනුත් රුපියල් 50 කියන්න.. එතකොට රීලෝඩ් මුදල් වෙන්නෙ රුපියල් 50 විතරයි

    ඔයිට වාඩා තේරුම් කරන්න බෑ බ්‍රෝ

    පට්ට පැහැදිලියි. ඔව් උන් කොයිතරම් රිලෝඩ් හැදුවත් ඉතින් අපිට නිකම් දෙන්නේ නැහැනේ. සල්ලි තියෙන ප්‍රමනයටනේ අපි ගන්නේ.