ජනතාව පෝලිමේ සුපිරි රථ සැණකෙළියේ..

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    onna balaganin salli thiyana untath dan lankawe kela wela kiyapu ewun...
    salli thiya untath petrol diesel na hamoma polime kiyapu ewun... register karannath bari high capacity bike, V8, range rover wage luxury wahana yanne..

    super diesel thiya nikan diesel wath shed wala hoyannath naha, habai super diesel gahana wahana trip yanawa kisi thel hingayak naha... :rofl:
     
    Last edited:

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    onna balaganin salli thiyana untath dan lankawe kela wela kiyapu ewun...
    salli thiya untath petrol diesel na hamoma polime kiyapu ewun... register karannath bari high capacity bike, V8, range rover wage luxury wahana yanne..

    super diesel thiya nikan diesel wath shed wala hoyannath naha, habai super diesel gahana wahana trip yanawa kisi thel hingayak naha... :rofl:

    business owner kenek nam dedicated driver kenek tiyanawa thi Diesel tika ganna
    servant tiyanawa athi gas polime gas ganna

    supiri salli karayanta awulak naha middle class supiri salli karayo wage pretend karana ayatai amaru
     
    • Like
    Reactions: Avatar998

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    මොකක්ද බන් කියන්නේ ලක්ශ 12 ක අදාරය්ක් දෙන්නද.. හරියට් ඇහෙන්නෙ නෑ. විස්තර කියපල්ලා
     
    • Haha
    Reactions: Avatar998

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    onna balaganin salli thiyana untath dan lankawe kela wela kiyapu ewun...
    salli thiya untath petrol diesel na hamoma polime kiyapu ewun... register karannath bari high capacity bike, V8, range rover wage luxury wahana yanne..

    super diesel thiya nikan diesel wath shed wala hoyannath naha, habai super diesel gahana wahana trip yanawa kisi thel hingayak naha... :rofl:
    welcome GTRZ :P
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,499
    113
    මේ වැඩ බැරි ආණ්ඩුව හින්දා රටේ සියලුම ක්ෂේත්‍ර අද කඩා වැඩිලා. හැමතැනම අර්බුද. හරියට තෙල් ටිකවත් බෙදාගන්න බැරි ආණ්ඩුවක් කොහොමද රටක් පාලනය කරන්නේ කියලා අපි අහන්න කැමැතියි.

    තෙල් අර්බුදයක් නැහැ කියලා ඇමැති කිව්වට රටේ හැමතැනම ඉන්ධන පිරවුම්හල් ළඟ හැතැප්ම ගණන් දිග පෝලිම් දකින්නට තියෙනවා. අර්බුදයක් නැත්නම් පිරවුම්හල්වල තෙල් නැත්තේ මොකද? දැන්වත් රටට ඇත්ත හෙලිකරන්න කියලා අපි ‍ආණ්ඩුවෙන් ඉල්ලා සිටිනවා.

    ආණ්ඩුව හදන්නේ බොරුවෙන් රට කරවන්නයි. බොරුවෙන් බලය ගත්තට බොරුවෙන් බලය පවත්වාගෙන යන්න බැහැ කියලා කතාවක් තියෙනවා. ආණ්ඩුව අද මුහුණපාලා ඉන්නේ අන්න ඒ තත්ත්වයටයි. බොරුකාරයන්ගේ නිරුවත අද ජනතාව ඉදිරියේ හෙළිදරව් වෙලා ඉවරයි.
    https://elakiri.com/threads/වෙනස-උදාවෙයි-ප්‍රෙට්ට්‍රල්-ලීටරය-200-යි.1824257/page-3
     

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    කොහොමද බං මේ හුත්තිගේ පුතාලා ටික පොලිස් ආරස්සාවක් දාගෙන ඔය බයික් පදින්නේ...දැන් register කරන්න බෑ කියන බයික් කොහොමද ඔය ලස්සනට පොලිසියත් එක්කම යන්නේ?
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,870
    113
    I see so many road rules broken in one video clip. It's a public road. You cannot do that shit.
    law becomes a little bit blurred when you have money and power.

    This is something like straight out of Narcos. Drug cartels have money, power to live the luxury life style. While others (poor and middle class people) suffer. And police have to remain quiet or they are being paid to do so.