aulak na ban....owa dan ahala ahalama epa wela duka hitila ,thitha wela,,,,,kan dekath dan matama epa wela inne....
online pilot
online captain
online lawyer
online president
pawlama online
ai awulda


online pilot
online captain
online lawyer
online president
pawlama online
ai awulda







ඇයි මහින්ද ඇති කරන බල්ලත් එන්නෙ online...බල්ලගෙ ඉදන් online![]()
iye raa gedara ena kota gedara kattiya facebook ekata daagena baninawa.
mama baya una mage mokak hari horayak wath ahuwelada kiyala,balinnam
MARA facebook yana hati news walata kiyala deela.mokakda danne naha case eka.
chine wage social network walata kelinna da danne naha lahasthiya.

එලකිරි එකටත් මොනා හරි කරයිද දන් නැ.. මහිදගෙ එරොෂන් බව්වත් එනවනෙ..උට හරියට කරදරනෙ ගල් පාරවල් යන යන තැන..![]()


