mona jathiye pon_ayo tikak da manda?lankawata bena bena hitapalla
ඔව් බන් එළකිරි එකේ 90% කරන්නේ තමන්ගේ මවුබිමට නිග්රහ කරන එක....
නැත්නම් ලංකාවට කෙළවෙනකම් බලන් ඉන්න එක.....
මුන්ගේ තාත්තලා සුද්දොද කොහෙද??? ෂුවර් නැත්නම් අම්මලාගෙන් අහලා බලපල්ලා.....
uba kiyana ekath hari...
habai friendly counties ekka katha karanna giyanam americawata denawa kiyala case neda?
ape makka okatath thread dai neda?
meken pennuwe ape rata wena balapam walata yata karanawata janathawa kamathi na kiyala...
oka hariyanna thibba, dan nam wade waraduna..
ara ranil ******* golayo tikak okkoma kawa....![]()
machan uba kiyana kathawa hari namuth me wage welawata karanna one Un eka issarahata gihin saran ussagena ke gahana ekawath upawasa karana ekawath newei. diplomatic vidihata oka visadaganna try karan eka neda? apita thaiyma issarahata yanna be ekata anith siyaluma eratawal wala udawwa apita one. wimalgewath janadhipathigewa kauruth garment wala adun mahanne nene machan. ewaye duk vidinne ubala api wage kollo kello. unge rassawal nethi unama unge paul walata kanna denne wimalda mahindada? ne machan unta wenne waha bonna. a welawata katha karanna kauruth ne. apita loke issarahata gihin we are sri lankan kiyanna lejjai den. mage foreign contacts ahana ewata uththara denawata wada hodai polawa palagena yana eka. UN eka karanneth kata hari kade yana eka wenna puluwan. ahemai kiyala office eka issarahata gihin ke gahala nikan rata peechan karagannawa kiyanne api uda balagena kela gahanawa wge wedak
ලංකාවේ සියලු ප්රශ්ණවලට විසදුම් ලබාදී වෙන විසදන්න ප්රශ්න නැති නිසාදෝ අපේ ජනපති තුමා මාලදිවයිනට ආරාධනාවක් නැතුවම කඩාපාත්වී උන්ගේ ප්රශ්ණ විසඳන හැටි කියා දෙන්න යයි.
යූ එන් එක වටකරගෙන පිස්සු විමල් රට පීචං කරද්දි ලොක්කා මාලදිවයිනේ ප්රශ්ණ විසදන්න යනවා...
මෙහෙම පිස්සු නායකයෙක් කවදාක්වත් ඉඳලා නෑ මේ රටේ.
![]()
මචන් නැති වෙලා තිබ්බ යුධ අපරාධ චෝදනාව ආයෙත් මතු කරේ කවුද??? සුදු කොඩි කථාව කියලා මහ ලොකු යුධ වීරයාමනේද???
ජී.එස්.පී+ එක නැතුවුනෙත් අපේ රටේ විපක්ෂය රට රටවල් වලට ගිහින් ලංකාව ගැන කේළම් කියපු නිසා.....
තමන්ට බලය ලබා ගන්න කියපු කතා නිසා නැතිඋනේ අහිංසක මිනිස්සුන්ගේ රස්සා.....
කවුද බලන්න උඩ බලාගෙන කෙළ ගහලා තියෙන්නේ...
ඔව් බන් මැක්කෝ බොරු කියලා අන්දන්න පුලුවන් එවුනුත් ඉන්නවා බැරි එවුනුත් ඉන්නවා කියලා හිතා ගනින්....
උඹ වගේ හරකෙක් කියන දේවල් පිළිගන්න මැටි හරක් ඉන්නවානේ...


mona jathiye pon_ayo tikak da manda?lankawata bena bena hitapalla


Makkate puduma poudgalika tharahak thiyenewa MR ekke ne...?
mokade une? eath boru prachareye karanne epa... ahune nadda Ranil also has involved for this issue and he has talk to male opotitions tru phone. so, dont he has problems not in country in his party and even his family?

ලංකාවේ සියලු ප්රශ්ණවලට විසදුම් ලබාදී වෙන විසදන්න ප්රශ්න නැති නිසාදෝ අපේ ජනපති තුමා මාලදිවයිනට ආරාධනාවක් නැතුවම කඩාපාත්වී උන්ගේ ප්රශ්ණ විසඳන හැටි කියා දෙන්න යයි.
යූ එන් එක වටකරගෙන පිස්සු විමල් රට පීචං කරද්දි ලොක්කා මාලදිවයිනේ ප්රශ්ණ විසදන්න යනවා...
මෙහෙම පිස්සු නායකයෙක් කවදාක්වත් ඉඳලා නෑ මේ රටේ.
![]()

ආයුබෝවන්, වෘශභයා සම්ප්රාප්ත වුනු බවත්, මාසෙ මාරුවෙලා බවත් ලොකු රතුපාට අකුරු දැක්කම ත්රෙඩ් එකේ හැමෝම දැනගත්තා.
කෝ උඹේ වෘශභ වල්ලභයා නොහොත් හෙවනැල්ල වල්බඩා? අද උඹේ ටර්න් එකද? ඌ නිවාඩුද?
[/SIZE]
රන්න පොනිලුත් හරි පොපිලුර් චරිතයක්නේද?
UNP එකට කෙල වෙලා නැති නාස්ති වෙලා තියෙද්දි ඌත් හදන්නේ මාල දිවයිනේ ප්රස්න විසදන්න.
ඒකනේ මහි මාමයි රන්න පොනිලුයි දෙන්නම ගැලපෙනවා කියන්නේ. එකෙක් සදාකාලික ජනාදිපති වෙන්න හදනවා, අනිකා සදාකාලික විපක්සනායක වෙන්න වලිකනවා.
ගැලපෙනවා. මහින්දට තියෙන්නේ රනිල්ට අරලිය මන්දිරෙන් කාමරයක් දීලා ඇඩ්වයිසර් කෙනෙක් කරගන්න.