අනේ පකොජයසුන්දර ගැන අහපන් Inland revenue එකේ වැඩ කල එකෙක්ගෙන් ,,ජයසුන්දර ගැන අහපන් මුදල් අමාත්යංශයේ වැඩ කල එකෙක්ගෙන් . ජයසුන්දර කියන්නේ පට්ට වැඩ කාරයෙක් . Qualified පොරක්. මාර active , මොළයක් තියන මිනිහෙක්.
ලාස්ට් week එකේ NSBM එකේ batch opening එකේ main Guest උනේ පොර. පට්ට talk එකක් දුන්නේ. එකෙන්ම තේරුණා පොරගේ හැකියාව. මූට නඩු වැටුනේ ministers ලගේ සිල් රෙදි case වලට. කිසිම හේතුවක් නැතිව. මම නම් කියන්නේ මුව හරි යන්නේ මුදල් අමාත්යංශයට . ගෝට උගෙ ලගට ගන්න ඇත්තේ මු වැඩ කාරය කියල දන්න නිසා.