පට්ට tfs ඕවගේ 1:64 ලංකවේ තිනවා 400 ක් වගේ වෙන්නේ
^Buddhika^ Well-known member Jun 8, 2013 13,432 1,163 113 Jun 28, 2017 #21 පට්ට tfs ඕවගේ 1:64 ලංකවේ තිනවා 400 ක් වගේ වෙන්නේ Last edited: Jun 28, 2017
HarshaLulzSec Well-known member Sep 7, 2015 3,710 3,239 113 Ratnapura Jun 28, 2017 #24 ජර්මන් ටීවී සීරීස් එකක් ගියේ ඉස්සර HeliCops කියලා මතකද? ඒකෙත් තිබුනා මරු භාණ්ඩයක්
Thoppi_Chaminda Member May 7, 2016 12,338 1,004 0 තොප්පිගල Jun 28, 2017 #25 HarshaLulzSec said: ජර්මන් ටීවී සීරීස් එකක් ගියේ ඉස්සර HeliCops කියලා මතකද? ඒකෙත් තිබුනා මරු භාණ්ඩයක් Click to expand... හහ මතකයි ඕකෙත් කුපාඩි සීන් ටිකක් ගිය හින්දා බලන්න හම්බුනේ නෑ ගෙදරින් අවුල ඉස්කෝලෙදි වෙන එවුන් ඇවිත් ඇද මෙහෙම වුණා කියද්දී පට්ට ඉරිසියාව මට ITN ගියේ රෑ 8 හෝ 9
HarshaLulzSec said: ජර්මන් ටීවී සීරීස් එකක් ගියේ ඉස්සර HeliCops කියලා මතකද? ඒකෙත් තිබුනා මරු භාණ්ඩයක් Click to expand... හහ මතකයි ඕකෙත් කුපාඩි සීන් ටිකක් ගිය හින්දා බලන්න හම්බුනේ නෑ ගෙදරින් අවුල ඉස්කෝලෙදි වෙන එවුන් ඇවිත් ඇද මෙහෙම වුණා කියද්දී පට්ට ඉරිසියාව මට ITN ගියේ රෑ 8 හෝ 9
HarshaLulzSec Well-known member Sep 7, 2015 3,710 3,239 113 Ratnapura Jun 28, 2017 #26 Thoppi_Chaminda said: හහ මතකයි ඕකෙත් කුපාඩි සීන් ටිකක් ගිය හින්දා බලන්න හම්බුනේ නෑ ගෙදරින් අවුල ඉස්කෝලෙදි වෙන එවුන් ඇවිත් ඇද මෙහෙම වුණා කියද්දී පට්ට ඉරිසියාව මට ITN ගියේ රෑ 8 හෝ 9 Click to expand... ඒ කාලේ නම් පට්ට බන්.බලන්න දේවල් සෑහෙන්න තිබුණා. රූපවාහිනියේ ඉස්සර ඩිස්කවරි වැඩසටහන් යනවානේ සිංහල සබ් එක්ක.ඒක තමයි පට්ට. ඊට පස්සේ කාලේ උද්භිත විද්යාව පැත්තට බර ස්ලෝමෝෂන් කැම් දාගෙන කරපු සීරිස් එකක් ගියා රූපවාහිනියෙම.නම නම් මතකත් නෑ.
Thoppi_Chaminda said: හහ මතකයි ඕකෙත් කුපාඩි සීන් ටිකක් ගිය හින්දා බලන්න හම්බුනේ නෑ ගෙදරින් අවුල ඉස්කෝලෙදි වෙන එවුන් ඇවිත් ඇද මෙහෙම වුණා කියද්දී පට්ට ඉරිසියාව මට ITN ගියේ රෑ 8 හෝ 9 Click to expand... ඒ කාලේ නම් පට්ට බන්.බලන්න දේවල් සෑහෙන්න තිබුණා. රූපවාහිනියේ ඉස්සර ඩිස්කවරි වැඩසටහන් යනවානේ සිංහල සබ් එක්ක.ඒක තමයි පට්ට. ඊට පස්සේ කාලේ උද්භිත විද්යාව පැත්තට බර ස්ලෝමෝෂන් කැම් දාගෙන කරපු සීරිස් එකක් ගියා රූපවාහිනියෙම.නම නම් මතකත් නෑ.