ජනාධිපති මාව රැවැට්ටුවා - සනත් ජයසූරිය

ModelSriLanka

Well-known member
  • Oct 4, 2010
    25,957
    800
    113
    nEAR the hEAVAN
    165149_142035279191536_100001551958860_256883_2459686_n.jpg


    meke tiynne pereda 17 kilane.

    meka para 1k ne ethakota.

    ai ban den meka demme.

    :confused::confused::confused:
     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka
    රෙප් කැපුවා කියලා ඇත්ත නවත්තන්න බෑ යකෝ....
    කාලකන්නි බල්ලෝ....


    තව ටිකක් ප්‍රැක්ටිස් කරොත් සුනිමලාට ගේම දෙන්න බැරි වෙන එකක් නෑ උඹට....:rofl:

    .
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    මේ කතාව ඇත්ත නම් සනත්ට වස නෝන්ඩිය

    ඒ කියන්නෙ ඌ ඡන්දෙ ඉල්ලලා තියෙන්නෙ මිනිස්සුන්ට සේවය කරන්න නෙමෙයි, සුදුසුකම් නැති වුනත් වර්ල්ඩ් කප් එක සෙල්ලම් කරන්න. :lol::lol::lol::lol:

    සනත් මෙච්චර බලු වෙයි කියලා කවුද කවදද හිතුවෙ. අනේ අනිච්චං.

    nikan palayan miniho.thopi wage balu wela naha e manussaya.dan uta banina ubalama thama e kale miniha 6 eva palanakota uda panne.thopita dan eva mathaka naha deshapalakayonta p*** dena hinda.ape sl team ekata wadak karapu minhekta katha karanna igena ganin.deshapalanaya gava gena e minihata apahasa karanne nathuwa:growl::growl::growl:
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    පැත්ත මාරු උන ගමන් කට්ටිය සනාට බනිනවා හෝ ගාල. විලි ලැජ්ජාවේ සන්තෝසේ බෑ.මෙව්වට ඉස්සරහට හිනා යන්නේ පු*න්:lol::lol::lol::lol: