ජපානයෙන් යෙන් ට්රිලියනයක ණය ආධාරයක් හොඳේ? (ටැපලුණා)
ඩොලර් බිලියන 8 කට ළඟයි යකෝ. පිස්සු හිකෙයි කිව්වලු. දැක්කද stock market නගින හැටි.
පට්ට සීන් එක කියන්නෙ සමහරවිට ජපන් වාහනවල import tax එක වෙනස් වෙයි.
මෙක ඇත්තද බොරුද දාන්නෙ නැ හැබැයී ඔක උන්ට එච්චර ලොකු ගාන්ක් නෙමෙ උන්ට,එයෙ america wa ukarine වලට $40 BN පැක්ජ් එකක් දීල.ඔචචර නයක් කොහෙද බන් දෙන්නේ ...පිස්සුද උඹට.. (2)
ජපානයෙන් යෙන් ට්රිලියනයක ණය ආධාරයක් හොඳේ? (ටැපලුණා)
ඩොලර් බිලියන 8 කට ළඟයි යකෝ. පිස්සු හිකෙයි කිව්වලු. දැක්කද stock market නගින හැටි.
පට්ට සීන් එක කියන්නෙ සමහරවිට ජපන් වාහනවල import tax එක වෙනස් වෙයි.
ජපානයෙන් යෙන් ට්රිලියනයක ණය ආධාරයක් හොඳේ? (ටැපලුණා)
ඩොලර් බිලියන 8 කට ළඟයි යකෝ. පිස්සු හිකෙයි කිව්වලු. දැක්කද stock market නගින හැටි.
පට්ට සීන් එක කියන්නෙ සමහරවිට ජපන් වාහනවල import tax එක වෙනස් වෙයි.
බැහැලා තමයි තියෙන්නෙ. Crypto හිකිල්ලෙ සැර එන්න ගත්තට පස්සෙ ඕක තව බහිනවා. කියන විදිහට ණය ලැබුණොත් එන USD dump එකේ හැටියට 270-290 අතර stable වෙයි. 450 ට විතර Tether, 400 ට විතර පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත හැත්තට දැන්ම තිහ හතලිහක පාඩුවකට මාරු කරගන්න තමයි තියෙන්නෙ. අස්ප ගණන්වලට වාහන ගත්ත මෝඩයන්ටත් එච්චරයි. තව සති දෙක තුනකින් ලෙසටම හුකා ගන්න පුළුවන්.ඔව් උබගෙ කලින් ත්රෙඩ් එක දාපු වෙලාවෙත් ඩොලර් එක බැස්සනේ නෙහ්![]()
japanen ube puka bor karana welaweda kiwweබැහැලා තමයි තියෙන්නෙ. Crypto හිකිල්ලෙ සැර එන්න ගත්තට පස්සෙ ඕක තව බහිනවා. කියන විදිහට ණය ලැබුණොත් එන USD dump එකේ හැටියට 270-290 අතර stable වෙයි. 450 ට විතර Tether, 400 ට විතර පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත හැත්තට දැන්ම තිහ හතලිහක පාඩුවකට මාරු කරගන්න තමයි තියෙන්නෙ. අස්ප ගණන්වලට වාහන ගත්ත මෝඩයන්ටත් එච්චරයි. තව සති දෙක තුනකින් ලෙසටම හුකා ගන්න පුළුවන්.![]()
මූ ඔය පේජ් එක ප්රොමෝට් කරගන්න දගලන්නේ බං. රිපෝට් කරපං. මම රිපෝට් කලා. කලිනුත් ඔය වගේ ටොන් පච පේජ් එකේ දාලා ඒක රීෂෙයාර් කරනවා මේකේ. කැරි පකයාඒ මදිවට ෆේස්බුකුත් දාල..
පිස්සෙක් මූ..මූ ඔය පේජ් එක ප්රොමෝට් කරගන්න දගලන්නේ බං. රිපෝට් කරපං. මම රිපෝට් කලා. කලිනුත් ඔය වගේ ටොන් පච පේජ් එකේ දාලා ඒක රීෂෙයාර් කරනවා මේකේ. කැරි පකයා
his facebook profileSource please??
Please don’t post fake news, last Sri Lankans need is fake news, We all want Sri Lanka to prosper and people would even lose whatever is lost to regain confidence, but the truth is the truth and reality is reality, if japan is indeed giving Sri Lanka a trillion yen then please post the source without speculating and fear mongering the public, this is what cabral did when rating agencies downgraded Sri Lanka’s status, we the people still believed in the Sri Lankan economy, and at the end the peg was removed and the rupe devalued by 50% within a day or two. Please don’t post false news at this point.බැහැලා තමයි තියෙන්නෙ. Crypto හිකිල්ලෙ සැර එන්න ගත්තට පස්සෙ ඕක තව බහිනවා. කියන විදිහට ණය ලැබුණොත් එන USD dump එකේ හැටියට 270-290 අතර stable වෙයි. 450 ට විතර Tether, 400 ට විතර පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත හැත්තට දැන්ම තිහ හතලිහක පාඩුවකට මාරු කරගන්න තමයි තියෙන්නෙ. අස්ප ගණන්වලට වාහන ගත්ත මෝඩයන්ටත් එච්චරයි. තව සති දෙක තුනකින් ලෙසටම හුකා ගන්න පුළුවන්.![]()