ජපානයේ NISSAN බංකොලොත් වෙයි...20000කට රැකියා අහිමි වෙයි..🔴

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Nodanna magul kiyanna epa

    Uba kiyanne lankawe thiyana 2012 withara 1st gen ewa

    Nissan leaf thama 1st electric car eka normal market ekata awa. 1st model eka chora una technology limitations nisa

    Passe awa ewa gewana ganata patta car ekak

    Wena ratawal wala 2012 $500tath thiyanawa. Nikan supermarket run ekata city eke duwanna maru range eka 50km wage unath
    hari danna eka kiyapanko ehenam 2nd gen idan dan wenakan ena leaf eke 'active battery cooling system' ekak thiyenawada nadda kiyala? wadiya one na.
    second oke aluth ewaye LFP battery da thiyenne kiyala?
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    Nissan was a brand itin! Altima, X-Trail, Tiida, Sunny, Micra, Petrol kiyanne unge best sellers walin samaharak.
    Habai Jatco CVT ahapu gaman APAC customers la duwanawa. Honda wage limited set ekak natuwa Toyota wage bigger range ekak maintain karapuwama sales one. Sales drop unoth itin vehicle ranges pitin drop karannama wenawa.

    danwath hari range ekak maintain karala leda tika adu karanawanan loku deyak.
     
    • Like
    Reactions: chanakamanjula

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ඔව් ඔව් දන්නවා ඉන්දියාව ලොකුයි..උබ ගරාජ් කාරයෙක් නේද.එක ev බ්‍රෑන්ඩ් එකකට බයේ දගලනවා..අපෝ ලැජ්ජයි :rofl:
    indiaweth ev gahanwa :angry: :angry: issarahata india tamai japanese vehicle brands manufacturing hub eka :yes::yes:

    QHJ4w9H.png


    https://electrek.co/2025/05/07/byds-new-mini-ev-huge-threat-japanese-automakers/
    monaada mee papadam vehicles
    ------ Post added on May 17, 2025 at 8:53 PM
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    Nissan was a brand itin! Altima, X-Trail, Tiida, Sunny, Micra, Petrol kiyanne unge best sellers walin samaharak.
    Habai Jatco CVT ahapu gaman APAC customers la duwanawa. Honda wage limited set ekak natuwa Toyota wage bigger range ekak maintain karapuwama sales one. Sales drop unoth itin vehicle ranges pitin drop karannama wenawa.

    danwath hari range ekak maintain karala leda tika adu karanawanan loku deyak.
    TIIDA JATCO CVT?
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    indiaweth ev gahanwa :angry: :angry: issarahata india tamai japanese vehicle brands manufacturing hub eka :yes::yes:


    monaada mee papadam vehicles
    ------ Post added on May 17, 2025 at 8:53 PM
    for SL it is the price that matters. 10 million is the range. Do not look beyond the price. This is mentality of all products and services in SL no quality just chap eg Maruti, Alto (Indian) ,.....
     
    • Wow
    Reactions: kasunkaru

    Similar threads