ජපානයේ NISSAN බංකොලොත් වෙයි...20000කට රැකියා අහිමි වෙයි..🔴

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    QHJ4w9H.png


    https://electrek.co/2025/05/07/byds-new-mini-ev-huge-threat-japanese-automakers/
    eka tamai itin mun cheap material walin hadala aduwata denwa owata mehenm second hand market lesiykta hadenne naa onna balpnko :angry: :angry: :angry: US and EU wala demand padala visik karana ekanee suddo

    aparade bumps, Magnite ganna inna unta issarahata kela wei wage
    japan nissan wahuwat india walin hari aran wadee yay
    ------ Post added on May 13, 2025 at 7:54 PM
     
    • Haha
    Reactions: Bitter Truth

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Leaf made exclusively for city drive. It's simple. It was introduced in 2010 and first gen range is abysmal but they improved. It's quiet, comfortable car. Problem is people expected it to work as a gasoline powered cars. When they introduced these there were very few charging points available and took ages to fully charge, that's what make it undesirable. New gen is miles better than those initial cars.
    that's not the problem machan. problem is, from the first version to the latest 2024/25 version, leaf doesn't have a active cooling system in their battery pack. that's a death sentence.
    I'm ok if they did this for first two, three version but still they're doing it. it's not a coincident. that's engineered deathtrap. and it's not using LFP, which makes the issue even worse.

    and regarding the charging station, nissan uses Chademo charge port (standard of domestic japanese manufacturers) even when they started to sell in US, euro and globally.
    US, europe adopted the CCS port but leaf didn't change it. they kept making leaf with chademo. so charging stations specifically needed chademo cables/ compatibility. which made adoption rate slow. later in 2022, 23 US moved to NACS port (tesla port) from the CSS. but as far I know still leafs comes with Chademo port, and owners have to carry chademo to CSS or NACS adapters.
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    dude, leaf is the definition of bad. It's one of the worst product from nissan.
    even as a big EV fan, nissan leaf is the worst thing happend to EV industry. It made people run away from EVs. I'm still skepticle whether they made ths whole leaf project to ruin the EV reputation and push people to keep buying ice & hybrid cars.

    Nodanna magul kiyanna epa

    Uba kiyanne lankawe thiyana 2012 withara 1st gen ewa

    Nissan leaf thama 1st electric car eka normal market ekata awa. 1st model eka chora una technology limitations nisa

    Passe awa ewa gewana ganata patta car ekak

    Wena ratawal wala 2012 $500tath thiyanawa. Nikan supermarket run ekata city eke duwanna maru range eka 50km wage unath
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    yes nissan ariya,aura are very solid when compared with chinese shit EVs :angry: :angry: :angry:

    7fad32f9-8177-4126-a551-96693b08051f.webp

    ඕක පාරේ යනවා දැකලා තියෙනවා පට්ටම ලූක් එකක් තියෙන්නේ Solid පෙනුම ඒත් ගාන නම් වැඩියි ඩොලර් 50 000 වගේ වෙනවා
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,537
    113
    eka tamai itin mun cheap material walin hadala aduwata denwa owata mehenm second hand market lesiykta hadenne naa onna balpnko :angry: :angry: :angry: US and EU wala demand padala visik karana ekanee suddo


    japan nissan wahuwat india walin hari aran wadee yay
    ------ Post added on May 13, 2025 at 7:54 PM

    කොරයි කොරයි..🤣
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,145
    1
    28,742
    113
    Their downfall is not because of anyone else but themselves. Ever since they appointed that goon Carlos Ghosan as their CEO (after the merger with Renault), they started cutting corners on durability and reliability for the sake of cost cutting and higher profitability. What they didn't realize was such strategies are not sustainable in the long term. Just for an example, see how many customer complains and class action law suits against their shitty CVTs alone. Those goons deserve their fate and I have no sympathy towards this cesspool. I only feel sorry about the workers who are losing their jobs due to the idiotic decisions made by the knuckleheads in their management.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    Heena maranna epa bun 😁

    I own one myself

    Lankawe nam therumak na bun kiyana ganan walata :lol: e gewana ganata migrate wela aththatama 4WD karanna puluwan

    mama patrol eke gihin thiyana place walata lankawe thiyana ekak kawadawath yanne na adu gane 4WD gear eka use karanneth nathuwa athi :lol: glacier/rivers/rocks etc
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    I own one myself

    Lankawe nam therumak na bun kiyana ganan walata :lol: e gewana ganata migrate wela aththatama 4WD karanna puluwan

    mama patrol eke gihin thiyana place walata lankawe thiyana ekak kawadawath yanne na adu gane 4WD gear eka use karanneth nathuwa athi :lol: glacier/rivers/rocks etc

    Na, bun kiwwe aruta heena thibbata heene pronounce karagannawath baruwa heena walata yanne kohomada. Aduma gaane uu wahane nama google karalawath naa.
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    කොරයි කොරයි..🤣
    dan okkoma loku brand indiaawe ekwat dannawada uba :ROFLMAO: :ROFLMAO: gon jeparis. benz jaguar,honda,toyota,nissan okkoma hadanwa india wala

    7fad32f9-8177-4126-a551-96693b08051f.webp

    ඕක පාරේ යනවා දැකලා තියෙනවා පට්ටම ලූක් එකක් තියෙන්නේ Solid පෙනුම ඒත් ගාන නම් වැඩියි ඩොලර් 50 000 වගේ වෙනවා
    ow 30 million plus. cari interior ekak tiyenne. BYD left
    ------ Post added on May 14, 2025 at 10:48 AM
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,537
    113
    dan okkoma loku brand indiaawe ekwat dannawada uba :ROFLMAO: :ROFLMAO: gon jeparis. benz jaguar,honda,toyota,nissan okkoma hadanwa india wala


    ow 30 million plus. cari interior ekak tiyenne. BYD left
    ------ Post added on May 14, 2025 at 10:48 AM
    ඔව් ඔව් දන්නවා ඉන්දියාව ලොකුයි..උබ ගරාජ් කාරයෙක් නේද.එක ev බ්‍රෑන්ඩ් එකකට බයේ දගලනවා..අපෝ ලැජ්ජයි :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    Similar threads