hari danna eka kiyapanko ehenam 2nd gen idan dan wenakan ena leaf eke 'active battery cooling system' ekak thiyenawada nadda kiyala? wadiya one na.Nodanna magul kiyanna epa
Uba kiyanne lankawe thiyana 2012 withara 1st gen ewa
Nissan leaf thama 1st electric car eka normal market ekata awa. 1st model eka chora una technology limitations nisa
Passe awa ewa gewana ganata patta car ekak
Wena ratawal wala 2012 $500tath thiyanawa. Nikan supermarket run ekata city eke duwanna maru range eka 50km wage unath
second oke aluth ewaye LFP battery da thiyenne kiyala?
