meka nam fatta eth meka kiyahan uba kellek da kollek da......?



++paradise machan.... +7

beautiful
සුපිරි මචන්..... මාර සුන්දරත්වයක් තියන්නේ.... එක කියල නිම කරන්න බැහැ.....
(උඹට rep දෙන්න බැහැලු )

Bohomathma sthoothy yaluwa ..apeth ekka bedha gatthata .Hugaak lassnbai. Uparimai.+6rep!
you must spread reputation....![]()
harima lassanai.
nitharama Avatar eka wenas karanawa neda....!
NIce PLace MAchan
Pattaaaaaaaaa
You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
lassanai
elaz


RePost බුවා;13943167 said:හැමදාම වගේ හොදම එකක්....
+++
ela.. machan..patta lasssanai.
ela..rep++

අඩෝ ෆට්ට බන්.. උදේ පාන්දරම මේ වගේ දෙයක් දැක්කම මුලු දවසම කිසිම කලබලකාරී බවක් නැතුව ගෙවන්න පුලුවන් REP +++

