ජපානේ Used I-Phones ඇයි එච්චර ගනන් අඩු?

nethumshan

Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    11 එක චොර නෙද. ගන්නවනම් 12 එකෙන් උඩ ගන්න ඔනි නැත්නම් xs max එකක්ට යන්න ඔනි. කොහොමත් ඔය ගානට ලාභයි.
     

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    ජපන් phoneවල සද්දේ නැතිව පොටො ගන්න බෑලු. රටේ නීතියට අනුව. බලන්න ඔයාගෙ phone එකත් එහෙමද කියල. ජැපනීස් වර්ශන් ඩිෆොල්ට් එහෙමයි.
     
    • Dislike
    Reactions: Mr Bones

    dinuka rukshan

    Well-known member
  • Mar 23, 2010
    12,997
    1,205
    113
    South Korea
    japn korea.... second hand ganan gannema ne... balu ganan walata yanne

    ජපන් phoneවල සද්දේ නැතිව පොටො ගන්න බෑලු. රටේ නීතියට අනුව. බලන්න ඔයාගෙ phone එකත් එහෙමද කියල. ජැපනීස් වර්ශන් ඩිෆොල්ට් එහෙමයි.
    korea walath ehemai.... habai mam mehe iddi chakas gaanwa. lankawata awilla country change weddi, chaas chees ne....
    ------ Post added on Jun 4, 2023 at 3:02 PM
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,539
    10,383
    113
    Gedarin kaka bibi inna tho wage ponnayekta mona iphone da🤭

    1100 ekak aran ring cut gagaha anda anda hitapan fail ponnaya 🤭🤭
    ත්‍රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්‍රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,113
    23,339
    113
    ත්‍රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්‍රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...
    Issella jobak karala keeyak hari hamba karaganna balapan gedarin kaka bibib inna fail ponnaya. Matath ohoma pora talk didi idala kaalayak hangila hitiyaa guu bayee. 😂
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ත්‍රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්‍රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...
    Mama thread daana dawasata umbata data card ganna umbalage appa salli dunne nathan tama aula wenne 🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Sandy_Fdo