Mage kolllek genava 11 ekak...70,000 giye okkoma...but without box...percentage eka 87%....
Nahe bn XR eka yanne oya ganata11 eka paranaine ban. lankawenma gatthaki 80k wage wei one nan
Gedarin kaka bibi inna tho wage ponnayekta mona iphone daMage kolllek genava 11 ekak...70,000 giye okkoma...but without box...percentage eka 87%....
kohenda gatte onlineda? Site eka mokaddaMage kolllek genava 11 ekak...70,000 giye okkoma...but without box...percentage eka 87%....
korea walath ehemai.... habai mam mehe iddi chakas gaanwa. lankawata awilla country change weddi, chaas chees ne....ජපන් phoneවල සද්දේ නැතිව පොටො ගන්න බෑලු. රටේ නීතියට අනුව. බලන්න ඔයාගෙ phone එකත් එහෙමද කියල. ජැපනීස් වර්ශන් ඩිෆොල්ට් එහෙමයි.
ත්රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...Gedarin kaka bibi inna tho wage ponnayekta mona iphone da
1100 ekak aran ring cut gagaha anda anda hitapan fail ponnaya![]()
Issella jobak karala keeyak hari hamba karaganna balapan gedarin kaka bibib inna fail ponnaya. Matath ohoma pora talk didi idala kaalayak hangila hitiyaa guu bayee.ත්රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...
Mama thread daana dawasata umbata data card ganna umbalage appa salli dunne nathan tama aula wenneත්රෙඩ් අල කරද්දී පරිස්සමෙන් පොක්ක...ඔයා ත්රෙඩ් දාද්දී අම්මට හුකෝවනවා ඔයාගෙත්...