ජාත්‍යන්තර කොටස් වෙළඳපොළ පිළිබඳ සාකච්ඡාවට එකතුවෙමු!

sunil ayya

Active member
  • Jun 18, 2017
    426
    170
    43
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එකට එකතු වන හැමෝටම කොටස් මිලදී ගන්නා ආකාරය සහ eToro භාවිතා කරලා ලොව පුරා ජනප්‍රිය කොටස් වලට ආයෝජනය කරන හැටි උගන්වන්නම්.
    👉 ඔබට කොටස් වෙළඳපොළ ගැන ඉගෙනගන්න,
    👉 eToro හරහා ලොව ප්‍රසිද්ධ සමාගම්වල කොටස් මිලදී ගන්න,
    👉 අලුත් ආයෝජන අවස්ථා හඳුනාගන්න

    මේ ත්‍රෙඩ් එකට comment එකක් දාන්න. 📝

    අපි එකතුවෙලා ජාත්‍යන්තර ආර්ථික ලෝකය පිළිබඳ හැමදේම ඉගෙනගමු! 💹💡

    To create a new eToro Account - https://etoro.tw/4775sd5
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එකට එකතු වන හැමෝටම කොටස් මිලදී ගන්නා ආකාරය සහ eToro භාවිතා කරලා ලොව පුරා ජනප්‍රිය කොටස් වලට ආයෝජනය කරන හැටි උගන්වන්නම්.
    👉 ඔබට කොටස් වෙළඳපොළ ගැන ඉගෙනගන්න,
    👉 eToro හරහා ලොව ප්‍රසිද්ධ සමාගම්වල කොටස් මිලදී ගන්න,
    👉 අලුත් ආයෝජන අවස්ථා හඳුනාගන්න

    මේ ත්‍රෙඩ් එකට comment එකක් දාන්න. 📝

    අපි එකතුවෙලා ජාත්‍යන්තර ආර්ථික ලෝකය පිළිබඳ හැමදේම ඉගෙනගමු! 💹💡

    To create a new eToro Account - https://etoro.tw/4775sd5
    ඔය කියන තරම් ලාබ නම් Referral Link දාගෙන වැළපෙන්න දෙයක් නැහැ නේද😂

    eToro එකේ තියෙන්නෙ රියල් ශේයාර් නෙවෙයි
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එකට එකතු වන හැමෝටම කොටස් මිලදී ගන්නා ආකාරය සහ eToro භාවිතා කරලා ලොව පුරා ජනප්‍රිය කොටස් වලට ආයෝජනය කරන හැටි උගන්වන්නම්.
    👉 ඔබට කොටස් වෙළඳපොළ ගැන ඉගෙනගන්න,
    👉 eToro හරහා ලොව ප්‍රසිද්ධ සමාගම්වල කොටස් මිලදී ගන්න,
    👉 අලුත් ආයෝජන අවස්ථා හඳුනාගන්න

    මේ ත්‍රෙඩ් එකට comment එකක් දාන්න. 📝

    අපි එකතුවෙලා ජාත්‍යන්තර ආර්ථික ලෝකය පිළිබඳ හැමදේම ඉගෙනගමු! 💹💡

    To create a new eToro Account - https://etoro.tw/4775sd5


    Join your friend danu1176 on eToro! Ane ponnayoo ! :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,856
    9,098
    113
    ulan bator
    all u need Some SOLANA + Jupiter Dex + Phantom Wallet!

    1759469222734.jpeg


    ඉලෙක්ට්‍රොනිකලි ට්‍රෙඩ් වෙන ශෙයාස් වලින් අති මහත් බහුතරෙ අයත් වෙන්නෙ ඇමරිකාවෙ
    @The_DTCC ( කියන විදියට සී-අයි-එකෙ කැල්ලක්) කියන ශැඩොව් කම්පැනි එකට! මෙයාල කරන්න ස්ටොක් එක්ස්චෙන්ජ් එක්ට එන්නත් කලින්ම ස්ටොක් පෙපර් තොගෙම මිලයට අරන් එක ඩිජිටයිස් කරන එක! ශෙයාස් ඇත්තටම අයිති උන්ට! අපිට සහ ඩිජිටල් ට්‍රෙරෙඩින් පැට්ෆොම් එකට අයිතියක් නැහැ! ඩිජිටල් කොපි එක ගත්තාට පස්සෙ ශෙයා එකෙ රියල් අයිතිය ගන්න නම් එකෙ පෙපර් කොපි එක ගන්නම ඔන! එතකම් එක අයිති ඩිජිටල් සර්විස් ප්‍රවයිඩ් කරන බොරොකර් සමාගමට! එකෙ බන්කොලොත් වීමකදි එවා පියවන්න අපෙ ඩිජිටල් ශෙයාස් විකුනන්න උන්ට අයිතිය තියෙනවා!

    https://x.com/The_DTCC
     

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එකට එකතු වන හැමෝටම කොටස් මිලදී ගන්නා ආකාරය සහ eToro භාවිතා කරලා ලොව පුරා ජනප්‍රිය කොටස් වලට ආයෝජනය කරන හැටි උගන්වන්නම්.
    👉 ඔබට කොටස් වෙළඳපොළ ගැන ඉගෙනගන්න,
    👉 eToro හරහා ලොව ප්‍රසිද්ධ සමාගම්වල කොටස් මිලදී ගන්න,
    👉 අලුත් ආයෝජන අවස්ථා හඳුනාගන්න

    මේ ත්‍රෙඩ් එකට comment එකක් දාන්න. 📝

    අපි එකතුවෙලා ජාත්‍යන්තර ආර්ථික ලෝකය පිළිබඳ හැමදේම ඉගෙනගමු! 💹💡

    To create a new eToro Account - https://etoro.tw/4775sd5
    dan etoro lankawata support karanwa da
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,209
    113
    ගම මහනුවරයි
    oka lankawata support nane... mu account hadala salli fund kalama passe verification illai... ita passe salli himita withdraw karala account close karanwa un....

    ඔය කියන තරම් ලාබ නම් Referral Link දාගෙන වැළපෙන්න දෙයක් නැහැ නේද😂

    eToro එකේ තියෙන්නෙ රියල් ශේයාර් නෙවෙයි
    na bn un mata mathaka hatiyata 2017 wala idan aththa shares denawa... cfdth thiyenawa but dan aththta ewa godak thiyenawa
    ------ Post added on Oct 3, 2025 at 1:23 PM
     

    sunil ayya

    Active member
  • Jun 18, 2017
    426
    170
    43
    oka lankawata support nane... mu account hadala salli fund kalama passe verification illai... ita passe salli himita withdraw karala account close karanwa un....


    na bn un mata mathaka hatiyata 2017 wala idan aththa shares denawa... cfdth thiyenawa but dan aththta ewa godak thiyenawa
    ------ Post added on Oct 3, 2025 at 1:23 PM
    Na. Lankawe real details dala hadanna puluwan. Wadi wisthara ona aya mata inbox karanna. mama kiyala dennam.