mama dannawa machan eka.. eka tamayi kiwwe hondata hithapan kiyala deyak daanna kalin![]()
ai dan meka damma kiyala mokadda wela thiyenne?mama dannawa machan eka.. eka tamayi kiwwe hondata hithapan kiyala deyak daanna kalin![]()
ai dan meka damma kiyala mokadda wela thiyenne?mama dannawa machan eka.. eka tamayi kiwwe hondata hithapan kiyala deyak daanna kalin![]()
@Cee7
මචං, උඹේ ජාතිකත්වයට තියන කැක්කුම ගැන මම ගරු කරනවා. නමුත් ඒක නෙවෙයි බං ප්රශ්නෙ. මේ දක්වලා තියෙන්නේ ත්රෙඩ් එක පටන් ගත්ත සහෝදරයා ගේ අදහසක් නෙවෙයි.මේ ත්රෙඩ් එක දාපු කෙනා මේ දක්වලා තියෙන්නේ බ්ලොග් එකක තිබිච්ච දෙයක්. මේ එයා ගේ අදහස නෙවෙයි. ප්රශ්නය මේ බ්ලොග් එක දාපු එකා ගේ පාහර කමයි. නමුත් උඹ රිප්ලයි එක එල්ල කරල තියෙන්නේ අපි ව දැණුම්වත් කරපු මේ ත්රෙඩ් එක දාපු සහෝදරයටයි. මේ පෙන්නලා දීල තියෙන්නේ අපේ ජාතිකත්වයට වෙන තර්ජනයක් ගැන. උඹ ගහන්නේ සත් සිතින් මේ ත්රෙඩ් එකක පටන් ගත්ත සහෝදරයාට කියලයි බැලූ බැල්මට පේන්නේ.

machan mata mulin oka terune na ban.. etapsse tamayi hariyata terum gaththe.. mewa dakinakota kenti yanwa ban.. ekayi hariyata terum ganne natuwa ehema damme... mama a wachana walata thread 1 daapu kenagen samaawa gannawa.. mata waradeemak une.... samaweyan machan.... mama hariyata terum gaththe naa. me thread 1n me gana danuwath kalaata thankz.![]()


නියමයි. මහත්වරු එහෙම තමයි. තමන්ගෙන් අත්වැරද්දක් උනා නම් පිළිගන්නවා........!!!!![]()
ara wage dewal dakinakota kenti yanwa ban... ekayi hariyata terum ganna bariune... 
ara wage dewal dakinakota kenti yanwa ban... ekayi hariyata terum ganna bariune...
![]()
ela kollekne uba

Hariyata kiyewwe na ban... arawa dakinakota pissu hadenwa.![]()

ela kollekne uba





ඔන්න ඉතින් මෙතනත් පටන් ගන්නද හදන්නේ?
එපා බං ඔය විදිහට කරන්න
කුමා පව්



eka thama mn ubata kiwe hodata balapan kiyala![]()


ඔන්න ඉතින් මෙතනත් පටන් ගන්නද හදන්නේ?
එපා බං ඔය විදිහට කරන්න
කුමා පව්


ඔන්න ඉතින් මෙතනත් පටන් ගන්නද හදන්නේ?
එපා බං ඔය විදිහට කරන්න
කුමා පව්

mokakda ban cn 1 ah.... 


ඔන්න ඉතින් මෙතනත් පටන් ගන්නද හදන්නේ?
එපා බං ඔය විදිහට කරන්න
කුමා පව්


මම අදාල වෙන ත්රෙඩ් එකකදි රිප්ලයි දෙන්නම් හොර සුදු පූසො..
