ජාතික හැදුනුම්පත චෙක් කර ගන්න ඇප් එකක්

PASAN147

Well-known member
  • Oct 19, 2006
    793
    1,393
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    ජාතික හැදුනුම්පත චෙක් කර ගන්න ඇප් එකක්

    පුද්ගලයෙකුගේ ජාතික හැදුනුම්පත් අංකය ඇතුල් කර උපන් දිනය හා ලිංග භේදය ලබා ගත හැකි ඉතා Software හා App කි.
    නව හා පැරණි හැදුනුම්පත් 2 ම පරීක්ෂා කර ගත හැකිය.


    Get Android Smart Phone Version

    Download - Windows PC Version

    *Windows Software එක ඉන්ස්ටොල් කරන්න ඕනෙත් නෑ. ඩබල් ක්ලික් කලාම open වෙනවා.

    IDzxzxzxzx.jpg


    For More Softwares & Apps:www.pasansoft.com
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,129
    1
    58,480
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    කාටද මේවගේ දේකින් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න පුලුවන්? තමන්ගෙ NIC no එක දාල බලල ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන්.

    මීට වඩා වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවන්න:dull:
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,921
    1,133
    113
    Hamilton, NZ
    මොනද බන් මේ.

    උඹ මේකට වෙලා දේශපාලන පකිර් ටොක් දීම වාගේ වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවහන් :cool:
     
    • Dislike
    Reactions: PASAN147

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    කාටද මේවගේ දේකින් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න පුලුවන්? තමන්ගෙ NIC no එක දාල බලල ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන්.

    මීට වඩා වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවන්න:dull:

    මෙන්න වීදි ගණිකාවක් පතිවත රැකීම ගැන කියාදෙනව :rofl:
     
    • Like
    Reactions: PASAN147

    Zepa85

    Active member
  • Dec 20, 2013
    230
    87
    28
    Colombo
    ȜMA X;25168915 said:
    මොනද බන් මේ.

    උඹ මේකට වෙලා දේශපාලන පකිර් ටොක් දීම වාගේ වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවහන් :cool:

    යකො උබට වැඩක් නැති උනාට ඒවා ඕන අය ඉන්නවා. මේක හදපු එකා තව ගොඩක් ඒවා හදලා තියනවා දැක්කා. ඔක්කොම මටත් වැඩක් නෑ. මට ඕන එවාත් තියනවා. මට ඕනේ නැති ඒවා වෙන එකෙක් ට වටිනවා.
    උබ වගේ ලංකාවෙ ඉන්නෙ කුහකයො ඔහොමයි. හැම රෙද්දෙම වැරැද්ද්ක් දකින්නෙ
     
    • Like
    Reactions: S_M_S and PASAN147

    SPY BOY

    Active member
  • Nov 8, 2012
    574
    44
    28
    Me wage app ekak thama mama mulinma kare thaniyamama programming igenagena.... patta happy ithin (Aurudu 11 ta vitara kalin :))
     
    • Like
    Reactions: PASAN147

    PASAN147

    Well-known member
  • Oct 19, 2006
    793
    1,393
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    ඕක තමන්ටම ගණන් හදලා බලාගන්න පුළුවන්:lol:

    ඔව්..ඔබට එය මනසින් ඉක්මනින් කල හැකි සුපිරි මොලයක් ඇති. ඒත් එහෙම බැරි අයටයි මේක. මෘදුකාංගයකින් කරන්නෙ වැඩ පහසු කරන එකනෙ. හිතින් කරනවට වඩා ඉක්මනින් කරන්න තමයි මේවා යොදා ගන්නෙ. කැල්කියුලේටර් ඕනෙ නෑ. මනසින් , කොලයක ඒවත් කරන්න පුලුවන්නෙ. වාහනයක් ඕනෙත් නෑ.. පයින් යන්නත් පුලුවන් ගමන් බිමන්. ස්තුතියි !
     
    Last edited:

    BloodStorm

    Well-known member
  • Nov 29, 2012
    1,151
    199
    63
    ඊළඟ වර්ශන් එකේදි

    අයිඩී එක අයිති එකාගෙ ලිංගයේ ෆොටෝ එකක් පෙන්නන විදිහට හදපන් කො
    :lol:
     
    • Haha
    Reactions: PASAN147

    PASAN147

    Well-known member
  • Oct 19, 2006
    793
    1,393
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    යකො උබට වැඩක් නැති උනාට ඒවා ඕන අය ඉන්නවා. මේක හදපු එකා තව ගොඩක් ඒවා හදලා තියනවා දැක්කා. ඔක්කොම මටත් වැඩක් නෑ. මට ඕන එවාත් තියනවා. මට ඕනේ නැති ඒවා වෙන එකෙක් ට වටිනවා.
    උබ වගේ ලංකාවෙ ඉන්නෙ කුහකයො ඔහොමයි. හැම රෙද්දෙම වැරැද්ද්ක් දකින්නෙ

    Thank you very much!
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,921
    1,133
    113
    Hamilton, NZ
    යකො උබට වැඩක් නැති උනාට ඒවා ඕන අය ඉන්නවා. මේක හදපු එකා තව ගොඩක් ඒවා හදලා තියනවා දැක්කා. ඔක්කොම මටත් වැඩක් නෑ. මට ඕන එවාත් තියනවා. මට ඕනේ නැති ඒවා වෙන එකෙක් ට වටිනවා.
    උබ වගේ ලංකාවෙ ඉන්නෙ කුහකයො ඔහොමයි. හැම රෙද්දෙම වැරැද්ද්ක් දකින්නෙ

    ජිල් බල බල ‌ගේ ඇතුලට වෙලා අතේ ගහන එක නවත්තලා සමාජය ටිකක් අශ්‍රය කරහන්. ඔය ඔඩ්ඩි ගතිය හරියනවා. :lol:
     
    • Like
    Reactions: Error365!

    PASAN147

    Well-known member
  • Oct 19, 2006
    793
    1,393
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    කාටද මේවගේ දේකින් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න පුලුවන්? තමන්ගෙ NIC no එක දාල බලල ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන්.

    මීට වඩා වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවන්න:dull:

    ඔබේ අදහසට ස්තුතියි යාලුවා..මගේ නිර්මාන 40 කින් 1 ක් විතරයි මේක. හැමෝටම වැඩක් නෑ තමයි. මේක විතරක් 20,000 කට වඩා download/install කරලා තියෙන්නෙ වැඩක් ගන්න අයත් ඉන්න නිසයි. ඒ ගැන මට සතුටුයි. මගේ කාලය පොඩ්ඩක්වත් අපතේ ගිහින් නෑ යාලුවා මෙ ඇප් එකෙන් මට daily income ක් Ads වලින් ලැබෙන නිසා:lol:

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: zanzibar619

    PASAN147

    Well-known member
  • Oct 19, 2006
    793
    1,393
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    ȜMA X;25168915 said:
    මොනද බන් මේ.

    උඹ මේකට වෙලා දේශපාලන පකිර් ටොක් දීම වාගේ වැදගැම්මක් ඇති දෙයකට කාලය යොදවහන් :cool:

    ඔබේ අදහසට ස්තුතියි යාලුවා..මගේ නිර්මාන 40 කින් 1 ක් විතරයි මේක. හැමෝටම වැඩක් නෑ තමයි. මේක විතරක් 20,000 කට වඩා download/install කරලා තියෙන්නෙ වැඩක් ගන්න අයත් ඉන්න නිසයි. මගේ කාලය පොඩ්ඩක්වත් අපතේ ගිහින් නෑ යාලුවා මෙ ඇප් එකෙන් මට daily income ක් Ads වලින් ලැබෙන නිසා
     
    Last edited:

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    ඔබේ අදහසට ස්තුතියි යාලුවා..මගේ නිර්මාන 40 කින් 1 ක් විතරයි මේක. හැමෝටම වැඩක් නෑ තමයි. මේක විතරක් 20,000 කට වඩා download/install කරලා තියෙන්නෙ වැඩක් ගන්න අයත් ඉන්න නිසයි. ඒ ගැන මට සතුටුයි. මගේ කාලය අපතේ ගිහින් නෑ. මෙ ඇප් එකෙන් මට income ක් එනවනෙ Ads වලින්:lol:

    එල එල දිගටම කරගෙන යමු මචන් :)
     
    • Like
    Reactions: PASAN147