ජින්ජි බඩා fitnesslanka එකේ help එකෙන් බර අඩු කරගත්තේ මෙ&#3524

fitnesslanka

Member
Sep 17, 2015
816
108
0
Currently based in LKA
ජින්ජි බඩා fitnesslanka එකේ help එකෙන් බර අඩු කරගත්තේ මෙ&#3524

ඔන්න කිරියේ ඉන්න උබලට පොඩි රස කතාවක් කියන්නයි යන්නේ හරිය.. ;)

එකෝමත් එක රටක හිටියලු පතරංග පොරක් :shocked:... මූගේ වැඩේම ඉතින් කන බනේමලු :oo:... කොයි වෙලේ බැලුවත් මොනා හරි කටේ පුරෝගෙන හප හපා ඉන්න එකමලු වැඩේ. ඉතින් හැමෝම මුට කිව්වේ ජින්ජි බඩා කියලලු.:lol: දැන් ඉතින් මූ මේ කන කැවිල්ලට එන්න එන්න තප්පදෝරු ජිම් පප්පෙක් වෙනවලු. :nerd:

දැන් ඉතින් ඔන්න අපේ බඩාට දවසක් හිතුනලු මේ වැඩේ හරියන්නේ නැහැ මම කොහොම හරි මේ බඩ අඩු කරගන්න ඕන කියලා.:growl: ඉතින් ඔන්න මූ ඇමතුවා අපේ fitnesslanka එකට ..:cool:

බඩා: හලෝ මේ මට පුළුවන් ඉක්මනින් බර අඩු කරගන්න ඔයාලගේ මොනවද තියෙන programs?
fitnesslanka: මේ මහත්මයාගේ නම මොකද්ද?
බඩා: මගේ නම බඩා!
fitnesslanka: මිස්ටර් බඩා .. අපේ ඉස්පෙෂල් ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් තියෙනවා ... බර අඩු උනාම මුදල් ගෙවන්න ... අපි මුලින්ම දවස් 5 හේ ප්‍රෝග්‍රෑම් එක කරලා බලමු?
බඩා: එහෙනම් මට හෙට ඉඳන් පටන් ගන්න පුළුවන් ද?
fitnesslanka: ඔව් පුළුවන් බඩා මහත්මයා , හෙට උදේම අපේ පුහුණුකරුවෙක් ඔබතුමාගේ ගෙදරට එයි.

ඔන්න ඉතින් අපේ බඩා පහු වෙනිදා උදේ ඉඳන් බොක්කෙන්ම වැඩේට බැහැල කොහොම හරි බඩ අඩු කරගන්නවා මයි කියලා සතුටු සිතින් නින්දට වැටුනා.:yes:

මෙන්න යකෝ උදේ කුකුළා අඬන සද්දේ ඇහෙන්ඩ වත් උනේ නෑ කවුදෝ බඩාගේ දොරට කෙලිනවා :frown:... මුගේ ආච්චිට:growl: ... කියාගෙන බඩා ඇඳන් හිටපු රෙද්ද පිටින්ම ගිය දොර ඇරලා බලන්න...:oo: මිල්ක් ෆාදර්ට ඩෝග් ජම්පින් කිව්වලු:shocked:... මෙන්න යකෝ දොරකොඩ ඉන්නවා නන්න මලේ බඩු කෑල්ලක්:love: ... හරි හරි ඉතින් ඕක මහලොකු සීන් එකක්ද? :rolleyes:මහලොකු? මගුලක් කතා කරනවා :dull:... මේක දැකපු හැටියේ බඩාට එලෝ මෙලෝ නැති උනා :confused:... අයි යකෝ මේ කෙල්ල ඉන්නවා මෙන්න මුළු සරුවාන්ගෙම නූල් පොටක්වත් නෑ කකුල් දෙකට විතරක් running shoes දෙකක් දාගෙන :love::P:love: හීනයක්ද මේ නිල් මැණික් දෑස ලන් වෙලා :P...

කෙල්ල: මිස්ටර් බඩා මම අවේ fitnesslanka එකෙන් ඔයා මාව අල්ල ගත්තොත් මම හැමදාටම ඔයාගේ මිස්ටර් බඩා ;) ... කියලා ඔන්න දැන් මේ කෙල්ල බඩාට ඇහැකුත් ගහල වල් හිනාවකුත් දාල අනිත් පැත්ත හැරිලා දුවන්න ගත්තලු ... "ඔයා මාව අල්ල ගත්තොත් මම හැමදාටම ඔයාගේ" :love:ටික විතරලු බඩාගේ ඔලුවට වැටුනේ දැන් ... ඉතින් ඔන්න බඩාත් එලෝ මෙලෝ සිහි නැතුව දිව එළියේ දාගෙන දුවනවලු අර කෙල්ල අල්ලගන්න ...

25fr75x.jpg


කොහොමද අපිට ඕවගේ එකක් සෙට් උනා නම් නේද? :love:කොහෙද ඉතින් මේ බඩාටනේ සෙට් උනේ :baffled:... දැන් ඉතින් බඩා හුරේ හුටන් කියලා දුවනවලු අර කෙල්ලගේ පස්ස දිහා බල බල කෙල හල හල :love::P ... ඔහොම දුවල දුවල කොහොම හරි දැන් බඩට තව එක අඩියක් වත් යන්න බැරි තරම් හතිලු,..:nerd: පස්සේ ඔන්න එහෙනම් මම හෙටත් එන්නම් බඩෝ කියලා නිකන් ආදරබර :love: ටෝල්ක් එකක් දාල කෙල්ල ගියාලු :(... බඩා හිතුවලු හෙට නම් මම කොහොම හරි මේකිව අල්ල ගන්නවා කියලා ... :yes:

දැන් ඔන්න පහු වෙනිදා උදෙත් අර විදියටම කෙල්ල ඇවිත් දොරට තට්ටු කරලා බඩා දොර ඇරන් පැන්න හැටියේ කෙල්ල දිව්වලු:baffled:... එදත් බඩාට කෙල්ලව අල්ලන්න බැරි උනාලු :no:... ඔහොම ඉතින් තව දවස් 3ක් විතර ගියාලු ... පස්සේ බඩා අන්තිම දවසේ රෑ නිකමට වගේ බර කිරල බැලුවම කිලෝ 5ක්ම අඩු වෙලා ලු.:shocked:

ඔන්න බඩාට දැන් මාර සන්තෝසයි ලු ... බඩා අමතුවලු fitnesslanka එකට ...

බඩා: හෙලෝ ඔයාලගේ දවස් 5 හේ ප්‍රෝග්‍රෑම් එකෙන් මගේ බර කිලෝ 5ක් අඩු උනා , මට දවස් 5න් කිලෝ 10ක් අඩු කරගන්න ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් දෙන්න පුලුවන්ද?
fitnesslanka: ඔව් පුළුවන් මිස්ටර් බඩා එහෙනම් අපි හෙට එක පටන් ගමු....

ඔන්න ඉතින් සුපුරුදු පරිදි බඩා දැන් ෆුල් කික් එකේ ඉන්නවලු :cool: ... ඔන්න දොරට තට්ටුවක් දානවා ඇහුනලු ... බඩා දොර ඇරියම :eek:... ටහිකෙයි කිව්වලු ... මෙන්න යකෝ ඉන්නවලු :love:ඉටිකිරිස් වයිට් චෝකොලට් කෑල්ලක් :love:... බඩාගේ මුළු ජීවිතේටම දැකපු ලස්සනම කෑල්ලලු ... හරිම ශෘංගාරාත්මකයිලු :love: ...හරිම කාමුකයිලු ;)... කාමුකයි කියන්නේ බොලව් බඩාගේ මල්ලිට බඩාගේ බඩ වැඩි කමට කෙලින් හිට ගන්න බැරුව :growl:බඩාගේ ජාත්යභිමානය ගැන හිත හිතළු උන්නේ :frown:... දැන් ඉතින් බඩා මේකට වශී වෙලා ආදරයෙන් මුසපත් වෙලා ලු ඉන්නේ ... :love:ඔබ රුව දුටු විට හද කිතිකැවෙනවා සත්තයි... බඩාගේ මල්ලි කියනවලු, හද නෙමෙයි යකො මටයි කිති රෙද්ද තොගේ ගල් බැඳිය නිසා මට එලියට බැහැගන්නත් නෑ :angry:කියලා

2vmsd3a.jpg


ඔන්න එතකොටම අර සුරංගනාවක් වගේ :love: ඇඟේ නූල් පදක්වත් නැතුව කිරි කුක්කු එළියේ දාගෙන :P කකුල් දෙකට running shoes දෙකක් විතරක් දාගෙන හිටපු එකී ආදරේ පුරෝලා මාරම මාර පිස්සු හැදෙන සෙස්කි වොයිස් ;) එකකින් කිව්වලු "ඔයා මාව අල්ල ගත්තොත් මම හැමදාටම ඔයාගේ" :love: කියලා ... කියන පරක්කුවට බඩා පැන්නලු පැනිල්ලක් ... මොන :dull: බඩා පනින්න හැරෙනකොටම කෙල්ල දුවනවලු :baffled:... දැන් ඉතින් බඩත් දිව කකුල් දෙක ලඟට දාගෙන පැණි පෙරාගෙන හිටපන් මගේ කුක්කු පටියෝ මම එනවෝ කියාගෙන දුවනවලු :P.... බඩා මොන පන කඩාගෙන දිව්වත් කෙල්ලගේ ළඟටවත් යා ගන්න බැහැ ලු ... :no:

කොහොම කොහොම හරි දැන් බඩාගෙයි කෙල්ලගෙයි අල්ලන් සෙල්ලම දවස් 4ක් විතර ඔහොම ගියාලු :oo:... බඩා කුමන ට්‍රයි එකක් දුන්නත් කෙල්ලව අල්ලගන්න බැරි උනාලු :no::(... ඉතින් බඩා දුකසේ ගෙදර ඉඳන් අයෙත් 5 වෙනි දවසේ බර බැලුවම කිලෝ 10ක්ම බර අඩු වෙලා ලු :eek:.. දැන් බඩාගේ පෙනුමත් ටිකක් වෙනස් ලු ...:cool:;)

බඩා ගැහුවලු ප්ලෑනක් :yes:... මේ සැරේ එවන කෙල්ලව නම් මොන ලබ්බක් කරලා හරි අල්ලගන්නවා මයි කියලා :yes:... අමතුවලු fitnesslanka එකට ...

බඩා: හෙලොඕ මට දවස් 7කින් කිලෝ 25ක් අඩු කරගන්න ඕනේ .. වැඩේ හෙටම පටන් ගමුද?
fitnesslanka: ස.. ස .. සර් සර්ට හොඳටම ෂුවර් ද? මොකද මේක තමයි අපේ අමාරුම ප්‍රෝග්‍රෑම් එක ...:confused:
බඩා: ඔව් ඔව් ඔයි මම දැන් ෆුල් ෆිට් ... හෙටම එවන්න ට්‍රේනව ... :yes:
fitnesslanka: හරි සර් එහෙනම් හෙට උදේම වෙනද වෙලාවටම සර්ගේ ගෙදරට ට්‍රේනර් එයි ...

ඔන්න බඩා පහු වෙනිදා උදේම නැගිටලා දත කට මැදගෙන කිරි ටොයිස් එකේ ෆුල් රෙඩී පිට ඉන්නවලු :cool::love: අද දෙන්නම් ජම්බු;) ... කියලා ... ඔන්න බඩාගේ දොරට තට්ටුව වැටුනලු ... බඩා දොර ඇරියලු ...:eek: මොන හු$#ක්ද යකෝ? :eek:... බඩා ඇස් පිහිදාල අයෙත්ම බැලුවාලු:dull::nerd: ... අහෝ ඛේදයකි ඉරකි තිතකි :baffled:... නෑ නෑ යකෝ මොන ඉරක්ද? :oo:කොහේ තියෙන තිතක්ද? :dull: මෙන්න යකෝ ඉන්නවලු හර්කියුලීස් වගේ මස් කුට්ටි කුට්ටි වලින් මසල්ස් තියෙන හතරේ හයේ පොරක් :shocked::eek:ඇඟේ නූල් පොටක්වත් නැතුව :baffled:... running shoes දෙකක් විතරක් දාගෙන ... මුගේ අහවල් එක තියෙනවලු නිකන් බේස් බෝල් පිත්තක් වගේ :baffled::nerd:... බඩා දැකපු ගමන් මූ කිව්වලු ... අපි අල්ලං සෙල්ලන් කරමුද මිස්ටර් බඩා? ;) හැබැයි මමයි බඩෝ උබව අල්ලන්නේ ... උබ දුවන්න ඕනේ :yes:... මම උබව ඇල්ලුවොත් ... උඹ හැමදාටම මගේ! :love:... කියලා දැන් ඔන්න මේ යකා එනවලු බඩාව අල්ලගන්න ... :shocked:

magikm.jpg


ට හු#$*නේ දැන් :angry:... බඩා දැනගත්තලු මූට අහුවුනොතින් නම් මගේ පුකට අබසරණයි කියලා හිටං:baffled: ... බඩ දිව්වලු දිවිල්ලක් :oo:... දෙපයට වැඳ වැඳ :love: ... ආයේ දවස් 7ක් එක දිගට දුවලලු බේරුනේ කිලෝ 30කුත් බස්සගෙන ...:P

දැන් මේ කිරියේ ඉන්න බඩාලාටත් මේ වගේ ප්‍රෝග්‍රෑම්ස් එකක් කරමුද? ;)කොල්ලනේ කෙල්ලනේ බලලා පොඩි bump එකක් දාල යමල්ල, බුදු ගේමක් දීල මේක කෙටුවේ :baffled:
 

Beeper

Well-known member
  • Nov 1, 2012
    4,279
    656
    113
    Classified
    මට අර දෙවෙනි ප්‍රෝග්‍රෑම් ඒක හෙට ඉඳන් පටන් ගන්න පුළුවන්ද? :P