moko aula, ubata kadda ba kiyala company eken as karannada yanne ?
anyway, if you need to be fluent in English, you have to USE it. Going to classes will cover the theories but not the speaking ability. Find a kadda polish GF <3
ahema wai wage ban
try poojitha wijesinghe sir's classes
learn english for the last time![]()
මොකද යකෝ මේ පට්ට වේසියෙක් දාගෙන
ඉන්නේ...![]()
koheda ban class thiyenne.
mata kiyahanko ane



මෙහෙමයි මචන් පංති ගියා කියලා english ඉගෙන ගන්න බැ films, tv series එහෙම english subtitles එක්ක බලපන් (කළු එවුන් කියන ඉංග්රීසි බලන්නවත් එපා )
හැබැයි ලංකාවේ එවුන් එක්ක විතරයි , සුද්දෝ එක්ක නං කොහොම හරි සන්නිවේදනය කරගන්න පුළුවන් ..



මන් කියල දෙන්නම් කොහොමද ඉන්ග්රීසි නිරායාසයෙන් පුලුවන් කරගන්නෙ කියල .
මේ කියන්නෙ AJ hoge (effortless english system )කියන ඇමෙරිකානු ඇදුරුතුමන් හොයාගත්ත ක්රමයක් ටිකක් වැඩි දියුනු කරල හදාගෙන .
මේක very powerful technique එකක් ඉන්ග්රිසි ඉගෙන ගන්න අයට .
අපි බලමු කොහොමද english movie එකක් මේ movie techniques යොදාගෙන ඉගෙන ගන්නෙ කියල .
මේක ට වඩා පහසු smart phone එකක් භාවිතා කරන එකයි.
පහත මන් සදහන් කරන ක්රමවේදය ඔබ අනුගමනය කරන්න .ඉන්ග්රිසි ඔබේ මුවින් නිරායාසයෙන් ගලා එන බව අත් දකින්න .
බහ තෝරන පුන්චි ලමයෙක් කතා කරන්න grammar ඉගෙන ගන්නෙ නෑ.වචන කට පාඩම් කරන්නෙ නෑ.ඒත් ඒ ලමය භාෂාවේ නිපුණ යෙක් වෙනවා.
මේ කියල දෙන්න යන්නෙත් එවැනිම වූ ක්රම වේදයක් .
Step 0
ඔබ මෑත කාලයකදි නිකුත් වුන අලුත් film එකක් download කරගන්න .
ඒකෙ සින්හල subtitle එක හොයාගෙන film එක ඉවර වෙනකම් බලන්න .(ඔබට film එක පිලිබඳ idea එකක් තිබිය යුතුයි )
Step 1
පලමු scene එක තෝරගන්න.එය විනාඩි දෙක හෝ තුන විය හැකි යි.ඒ තුල actors ල කතා කරන වාක්ය කිහිපයක් අඩන්ගුයි.
English subtitle on කර ගන්න play කරන්න
එහි ඔබ නොදන්නා ඉන්ග්රිසි වචන ලියාගෙන madura dictionary එකෙන් ඒවායේ අර්තය හොයාගන්න .
අපි වචන ය සටහන් කරගන්නේ වාක්ය ත් සමග යි.ඒ වචන යත් එක්ක scene එක මතක් වෙනව එතකොට .
මෙලෙස කිහිප වරක් නැවත නැවත scene එක play කරන්න .(subtitle off කර)
Step 2
දැන් mx player එක ඕනෙ .
දැන් තමයි වැදගත් ම point එක .
ඔබ එක වාක්ය යක් play කර නවත්වන්න .
වාක්ය දිග වැඩි නම් කොටස් කිහිපයකට කඩා ගන්න.
ඒ play කල වාක්ය ඔබ කියන්න.
වැදගත් වෙන්නෙ ඔබ කොච්චර දුරට actor ව අනුකරණය කලාද කියන එක යි.
ඒ කතාකරන විලාසය ඔබ අනුගමනය කරන්න .ඒ හැගීම් ප්රකාශ කරන විදීය (සිනා සීම,හැඩීම තරහ වැනි සහ,චලනය න් පවා)වචනය උච්චාරණය කරන ආකාරය සම්පූර්ණ ව copy කරන්න.
Step 3
Subtitle off කර
එහි කතා කරන වාක්ය සදහා AB repeat දාගන්න .නැවත නැවත scene එකට සමගාමීව ඒකත් එක්කම ඔබත් කියන්න.
මෙය නැවත නැවත කිහිප වරක් කරන්න .
Step 4
දැන් ඊලඟ වාක්ය ට යන්න .නැවත එලෙසම study කරන්න .
එක දවසක් තුල වාක්යෙන් වාක්ය ට ගිහින් scene එක සම්පූර්ණ කරන්න .
අදට ඒ ඇති .ඊලඟ දවසෙ ඊලඟ scene එකට යන්න.
ඔබ මාස්ටර් වී ඇත මුලු movie එකම.සියලු vocabulary ඔබ අද්යනය කර ඇත .
ඔබට හැගේවි ටික කලකින් ඉන්ග්රිසි ඔබේ මුවින් නිරායාසයෙන් ගලාගෙන එන බව.
………!!!!


