ජීවිතේ පළවෙනි Credit card එක අද ගත්තා.. මට දැන් Tattoo එකක් ගහන්න ඔනේ..🥴🥴

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,507
    15,477
    113
    Gampaha
    card accept තැනකට ගියා කියමුකෝ.. කාඩ් එකෙන් ගෙව්වා කියමුකෝ.. එතකොට මම ආයි ඒක ගෙවන්නේ වාරික වශයෙන්ද ? නැතිනම් full payment එකක් බැංකුවට කරන්න ඕනේද ? :confused::confused::confused:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    card accept තැනකට ගියා කියමුකෝ.. කාඩ් එකෙන් ගෙව්වා කියමුකෝ.. එතකොට මම ආයි ඒක ගෙවන්නේ වාරික වශයෙන්ද ? නැතිනම් full payment එකක් බැංකුවට කරන්න ඕනේද ? :confused::confused::confused:
    card එකකට billing cycle එකක් තියෙනවා. මාසෙකට සැරයක් බිලක් එනවා ඔය ඔක්කොම වියදම් එක්ක. ඒක නිකිත් වෙච්ච දවසේ ඉඳන් උඹට දවස් 20ක් තියෙන්වාඅ ඒ බිල settle කරන්න. එක්කො full ගෙවන්න පුලුවන්, ඒ කියන්නෙ ආයි පොලී මුකුත් නෑ, නැත්තන් අවමය හෝ ඊට වැඩියෙන් කොටසක් ගෙවන්න පුලුවන්, එහෙම කලාම ඉතිරියයි, ඉතිරියට පොලියක් එකතු වෙනවා ඊලඟ මාසෙ බිලේ ඉඳ, නැත්තන් නොගෙව ඉන්න පූලුවන්, එතකොට late payement fee එකයි පොලියයි ගෙවපු නැති ගානයි ඔක්කොම ඊලඟ බිලට සෙට් වෙනවා ක්‍රිබ් එකටත් යනවා.
     
    Last edited:

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    card accept තැනකට ගියා කියමුකෝ.. කාඩ් එකෙන් ගෙව්වා කියමුකෝ.. එතකොට මම ආයි ඒක ගෙවන්නේ වාරික වශයෙන්ද ? නැතිනම් full payment එකක් බැංකුවට කරන්න ඕනේද ? :confused::confused::confused:
    mokkda gatta card eka

    HNB, NDB wala 24/12 months 0% yanawa me tike any payament
     

    Elakirihacker

    Well-known member
  • Feb 22, 2026
    476
    474
    63
    ඇයි Debit Card වලට Tattoos ගහන්නේ නැද්ද ලංකාවේ :ROFLMAO: ඔය ණයටනේ ගහන්න යන්නේ
     
    • Sad
    Reactions: Kumbhakarna22