මම clubhouse vivadi එකෙන් අන්තිමට ගත්තේ,උන්ගෙනම් හොඳයිඇද ගහපු ජොක්කු ද බන් මෙහෙ තියෙන්නෙ?
මම clubhouse vivadi එකෙන් අන්තිමට ගත්තේ,උන්ගෙනම් හොඳයිඇද ගහපු ජොක්කු ද බන් මෙහෙ තියෙන්නෙ?
ඔහෙ කමක් නැහ් මගෙනං ටූල් එකත් ටිකක් ඇදයි![]()
seema karapu oya okkoma thiyeyi but ganan nikan kiyayi joka nathuwa inna eka sepai kiyala hithena widihata
කියමූ දැන්
විශ්වය පුරා රැව්දී ගිය .... නාම...
okage yaluwek jokku set ekak import karala athi sure ekata
මම clubhouse vivadi එකෙන් අන්තිමට ගත්තේ,උන්ගෙනම් හොඳයි
ඇද ගහපු ජොක්කු ද බන් මෙහෙ තියෙන්නෙ?
වික්කා මචන්. තව එකක් වෙයාහවුස් එකෙ.මම ලංකාවෙන් දාල නෙවෙ නේ ගෙන්නෙ. අවුලක් නැතිවෙයි නේ?
ඇති බන් සච් කරා නම් එයි.
ඒත් බන් ගනන් වැඩි වෙනවා ඔකෙන්

සිරාවට youtube උන් ලගදි ගහයි ඔය සින්දුවඅලුත් ජංගි තව නැ.. හොයා ගන්න හිත නැ.. අන්ඩ දැමු ජංගි අදින මගේ පෙම්වතා...
සිරාවට බන් ඕක ඇමක්. ඔය ජොක්කු ජොක්කු කිව්වට වැඩිහරියක් ලන්කාවෙ හදන ඒවනෙ ලොකුකඩවල් ඔක්කොගෙම තියෙන්නෙ. අනික පොලේ තියන ඒව තමා ඉම්පෝර්ට්ඩ්. රු 10-20ට පෑන්ටි බ්රා සෙට් එකක් මට කස්ටමර් කෙනෙක් පෙන්නුව 2017,2018. ඔක්කොම චයින. ඔය පොඩි කඩවල් වලට දාන්නෙ ඔක්කොම ඔව්ව කිව්ව. තොග 40+ට දුන්නෙ.දැන් 100 කට තහනම් පනේව්වට නැගලා යන්නේ ජෝක්කු නේ. ඕක නැවැත්තුව කියල කිසිම සෙතක් වෙන්නේ නැනේ. අනිවාර්යෙන් ඔය 100 අතර ඇති ඕනෙම වෙන ටිකක්. ඒ ටික හොයාගන්න ඕනේ
ඔව් බන්...විනාඩි 5න් ගෙදර දීම ජංගියක් මහගමු, ෂුට්ටන් රෙදි කඩකින් ජංගියක් මහගන්න හැටි..වගේ විඩියෝ එහෙමත් එයි.ලගදි වාහන අඩු වෙනවා කියල වැලලුනා නේද මේකේ අන්තිමේදී තිබුන පුx ත් නැතිඋනා![]()
![]()
සිරාවට youtube උන් ලගදි ගහයි ඔය සින්දුව
------ Post added on Sep 10, 2021 at 1:00 AM
ජොක්කු අදින්න ඔන නැද්ද ආයෙ? අත්යාවශ්ය නොවන බාන්ඩයක් කරලා කියලා නිව්ස් එකක් යන්නෙ
ගෙදර දීම ජොකෙක් මහ ගමු ත්රෙඩ් වැටෙයි නේ ඉස්සරහාට.
