niwaradi kiyala kiyanna puluwan machan. habai ita wada lesi fine eka gewala ena eka. naththan ube naduwa wena dawasata kal dala ayeth yanna wenawa. ubata epa wei. mama gihin thiyena nisa kiyanne. epama wenawa machan. ude 9 idan ethana inna one naduwa katha karanakan. usawi dawase parapanapu scene ma thiyenawa ekasiya gaanata. ube name eka kiyala katha karama stage ekata nagala fine eka gewanakan podi room ekak wage ekak idala fine eka gewala enne thiyenne. rs 1000 gahanawa. dawasama yanawa ban oya tika karanna. mama 9 idan 3 wenakan hitiya. uba oya kiyana place eken paninawa ban one tharam. mamath panala thiyenawa one tharam. police un innakotath panala thiyenawa.un allanne kauruhari officer kenek wada balanna awama witara koheda. eda usawi hiyata passe ada wenakan kaah irak nathuwa panne na. etcharakata epa una eda. mathak wenakota penne na kaha ira naththan
![]()
පොල් ගෙඩි හොරකන් කරපු අවුරුදු 13නේ කෙල්ලට surety bail එක 50,000යි , ස්ත්රී දූශනයක් කරපු ප්රාදෙශිය සභා මන්ත්රිට 10,000යි....
ලංකාවෙ තියෙන්නෙ බල්ලගෙ නීතියක්.. ඔතනින් ගැරේජ් ප්ලෙට් ගහපු වාහන කීයක් යනවද ? එකක්වත් නවත්වනවද ?






un allanne kauruhari officer kenek wada balanna awama witara koheda. eda usawi hiyata passe ada wenakan kaah irak nathuwa panne na. etcharakata epa una eda. mathak wenakota penne na kaha ira naththan