ටීචර්ස්ල බැඳලා ඉන්න එවුන් ඉන්නවද??

whizzkid

Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,643
    172
    63
    BADINAWANAM TEACHER KENEK THAMAI HODAMA ... 100%TA 500%K sure... deparak hithanna epa badapan.... gon wahantharawak ellagannawata wada teacher kenek hambawena eka wasanawak... ube daruwoth anagathe hoda than walata ei.... hamotama oya wasanawa na... anika techers la samajeth ekka update.... e gollo wurthiya gawrawe rakagannawa.. kellata mola thibbath eka nisa walakenawa... techers lage pawul jiwitha 99.99%kma sarthakai... deparak hithanna epa....ubata kellage paththen hoda samaja thathwayak labei.. meke wasi awasi baluwoth awasi nathi tharam... badapan... badala wada patan ganin... kagen karadarayakda??? api enawada nawaththanna??:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: congratz... theruwansaranai!!!

    Api enawada nawaththanna... patta kathaawa ban...

    :D:D:D:D:D;);):D:D:D:D:yes::yes::yes::yes::yes:
     

    pdnaclk

    Active member
  • May 29, 2011
    556
    60
    28
    ane manda bun. mama thawa tika dawasakin university eken out wenwa.
    OUT wela masa 8 kin withara job eka hamba wenawa.
    Ethakota ithin full busy.
    university eke kello hitiyata un ekka hitch wenta apita oluwe amaruwa thiynta one. Harihaman ewun hugak eddima pitin hitch wela.
    Dan eka eka proposal enawa.
     

    kushan_mg

    Active member
  • Dec 24, 2007
    868
    199
    43
    be careful when u going to marry 1.Teacher, 2. even if parent's are teachers, 3. Nurses 4. girl who is in higher job position than u.

    most of time u will be regret in future.

    (habai me teacher kathawa nogalapei wage hithenne ape paththen e wage background ekak nathnam thamai, E kiyanne ape ammala thaththala teachers la nam apita eka puruduwela thiyanne.)

    Anika mekath mama methana kiyanna one , teaching kiyanne loke thiyena uthumma rassawa (hariyata karanawanam).

    (me gollo bandata passeth apita lamaita wage e gollo hari kiyalama hithagena ugannnana ena eka thamai mata allanne naththe.)
     
    Last edited:

    pdnaclk

    Active member
  • May 29, 2011
    556
    60
    28
    be careful when u going to marry 1.Teacher, 2. even if parent's are teachers, 3. Nurses 4. girl who is in higher job position than u.

    most of time u will be regret in future

    girl will not be in a higher position than me SURE
    Cant marry a nurse
    im thinking about 1 and 2
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,564
    6,060
    113
    Robert ayye

    Niwadu nam watinawa. okkotoma wada gathiguna(Gathiguna kiwwe paramparika adahas tiyena kiyan eka newey) honda wenta ona. Lassana wentath one.

    machan ona ganiyek wa planaya karanna .puluwan pirimiya kelin nam.. mulin ma kella bala pan.. kella katha nam reject karapan. kella hona nam, bandapan.. teachers la hondai yako.. techers la office wala inna badu wage neme.. inneth podi un ekka. eka nisa kisima awulak nah..

    meke upades denne samaharak podi un. o/l a/l karana un. un hithanne.. school innawa wage thama teeachers la gedara inneth kiyala..podak hithala balapan. a/l kolloth ekka teachers la nikan bonikke wage hitiyoth kollo kohoma natawai da.. umba kellawa balapan.honda nam banda pan...miniha kelin nam onama ganiyek hada ganna puluwan. teacher kenek nam .hadiyawa aththatama hondai.ey gollo lamainta adarsha wath lesa ne jeewath wenne..
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,564
    6,060
    113
    be careful when u going to marry 1.Teacher, 2. even if parent's are teachers, 3. Nurses 4. girl who is in higher job position than u.

    most of time u will be regret in future

    boru kiyanna epa ban.. umbe thathwa ya hitha ganna epa.. guru warayo kiyanne. honda hadiyawak thiyana buddimath minisu.. modayanta.. kohomath ey wage minissu ekka inna bah thama.. ... office yana kello thama wadi hariyak badu thama.. umbala saajaye neme inne..hehehe..wiuru mali ga wala
     

    ufo218

    Member
    Oct 29, 2010
    1,435
    48
    0
    hamathanama innawa anywhere
    මචන්ලා පොඩි ප්‍රස්නයක් තියෙනවා??
    මට ප්‍රපොසල් එකක් ඇවිල්ල තියෙනවා. ටීචර් කෙනෙක්.
    But generally I dont like them.
    හැම ඉලව්වම Control කරන්ට හදනවනේ.
    උඹල මොකද හිතන්නේ??

    machan oya kamathi nathnam mata set karanna math marry karanna kenak hoyaawa:D:D:D:D:D:D:D:D
     

    amith24

    Well-known member
  • May 8, 2010
    983
    69
    48
    මාතර
    ලස්සන කන්නද හිත ලස්සන නැති ගැහැණිය ගිනි කෙළියයි
    හදවත ලස්සන ගැහැණිය ඇති තැන ලෝකෙම සැණකෙළියයි
    හැබැයි සහෝදරයා මේක විතරක් බලලත් මදි
    ලස්සනත් අනිවාර්යෙන්ම ඕනනේ
     

    pdnaclk

    Active member
  • May 29, 2011
    556
    60
    28
    ලස්සන කන්නද හිත ලස්සන නැති ගැහැණිය ගිනි කෙළියයි
    හදවත ලස්සන ගැහැණිය ඇති තැන ලෝකෙම සැණකෙළියයි
    හැබැයි සහෝදරයා මේක විතරක් බලලත් මදි
    ලස්සනත් අනිවාර්යෙන්ම ඕනනේ


    එළකිරි මමත් හිතන්නේ ඕකම තමා
     

    shammaxxy

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,331
    347
    83
    1. කෙල්ල ලස්සනනම්
    2. ගති ගුණ හොඳයි නම්
    තව මොනවද ඉතින් ඕනි??? :rolleyes: ගුරුවරියක් නම්, ඒක හොඳ රස්සාවක් බන්... :yes:
    අනික මචං ගුරුවරු විතරනේ කියන්නේ "ඊයේ නවත්තපු තැන ඉඳන් අද පටන් ගමු කියල" (තේරුණාද මන්ද කියපු දේ) :D
     

    ozi

    Well-known member
  • May 5, 2010
    2,701
    890
    113
    www.facebook.com
    ලස්සන විතරක් නම් බලන්න එපා බන්..ගතිගුණ හොද නම් ඉතින් ටීචර් උනාට අවුලක් නෑ...!!