Ow ban wepon nam man dakala na.Ado nane
Dark web wage welada
Drugs wikunna ewa nm dkla thye
Aththa ewada danne na ithn
Ow ban wepon nam man dakala na.Ado nane
Dark web wage welada
FuckOw ban wepon nam man dakala na.
Drugs wikunna ewa nm dkla thye
According to officials the 39-year-old billionaire was arrested under a warrant for offences related to the popular messaging app. The investigation is reportedly about a lack of moderators, with Mr Durov accused of failing to take steps to curb criminal uses of Telegram.Fuck
CP nuth share wenawa godak
නෑ. ඌ රුසියන් උනාට රුසියන් ගවන්මන්ට් එකත් ඔක ක්න්ටොල් කරන්න හැදුවම ඌ රුසියා ඉදලා පැන්නා. දැන් ඩුබායි බේස්ඩ්. ඌ හෙන විරුද්දයි ගවමන්ට් වලින් ඉන්ෆොර්මෙශන් ස්පෙස් එක කන්ට්රොල් කරන්න හදන එකටOww bn
Telegram Russia neda?
------ Post added on Aug 25, 2024 at 5:55 PM
ඕව නම් බොරු බන් ෆේක් review දාගන සමහර වුන් සල්ලි කඩාගන්නවා.ලක්ශ ගනන් ඉන්නවා සමහර group වල.carding කරලා amazon එකෙන් අපිට ලාබෙට බඩු දාලා දෙනවා කියලත් තියනවා අම්බානට group.පට්ට බොරු ඕවා.උන් සල්ලි දාන්න කියන්නේ crypto වලින්.සල්ලි දැම්මා දැම්මම තමා ආයි ගැනිලි නෑ.Ow ban wepon nam man dakala na.
Drugs wikunna ewa nm dkla thye
Aththa ewada danne na ithn
Nope UAE. Data stored in Antigua and Barbuda , British Virgin Islands.Oww bn
Telegram Russia neda?
------ Post added on Aug 25, 2024 at 5:55 PM
DamnNope UAE. Data stored in Antigua and Barbuda , British Virgin Islands.
https://www.bbc.com/news/articles/ckg2kz9kn93oනෑ. ඌ කලින්ම ප්ලෑන් කරලා තියෙන ප්රොටොකොල් එකක් තියෙනවාලු ඇරෙස්ට් එකකදි වගේ දේකදි ඊලන්ගට ගන්න ඔනි පියවර ගැන. නෙක්ස්ට් ස්ටෙප් එක ටෙලිග්රෑම් එකේ උන් කරයි. ගොඩක් දුරට පොරගේ ඇක්සස් එහෙම දැනටම අයින් වෙලා ඇති.
telegram channel tikak dapankoඕව නම් බොරු බන් ෆේක් review දාගන සමහර වුන් සල්ලි කඩාගන්නවා.ලක්ශ ගනන් ඉන්නවා සමහර group වල.carding කරලා amazon එකෙන් අපිට ලාබෙට බඩු දාලා දෙනවා කියලත් තියනවා අම්බානට group.පට්ට බොරු ඕවා.උන් සල්ලි දාන්න කියන්නේ crypto වලින්.සල්ලි දැම්මා දැම්මම තමා ආයි ගැනිලි නෑ.


