ටොරෙන්ට් ඩිරෙක්ට් බාන්න ක්‍රමයක්

rex99

Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    Na bng :no: 720p Original eka 1GB withara wenawa :baffled:
    Web DL 720p HEVC eka thama 300 kata baganna thiyenne ;)
    PhMqKZ2.png


    sd2u.png





    https://kat.cr/person-of-interest-season-4-720p-web-dl-x265-hevc-shaanig-t10617914.html


    68ws29.png





    https://kat.cr/fear-the-walking-dead-s01e05-720p-hdtv-2ch-x265-hevc-psa-t11329566.html#main





    hama epi ekatama nha bn mama person of interest bawe 720p hevc
    ShAaNiG EncodeKing samahara awata denawa
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    සිග්නල් තියෙනව බං කනු ඔක්කොම ඒත් ඔච්චර තමා :( :(



    නෑ 480p එපිසොඩ් දෙකක් නම් හම්බවුනා එකසිය ගනං දෙසිය ගනං mb.
    https://kat.cr/user/kikAssess/uploads/
    මුල් එපිසොඩ් ටික නෑ :no: :no:
    උඹට හම්බවුනොත් දීපං 480p වුනත් අවුලක් නෑ :D :D
    Maath hoyaala set wune nathi hinda 300 dekak download
    Epi dekai thaama bawe ,thaama baluweth nathi hinda :rofl:
     

    rex99

    Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    Mamath dakka oka nam seeduth adui anika Sure nah ne bn
    Mb 100 wadi wuna wage neme chatr copy ekak dwld kaloth :sorry:
    eka hinda salli salli kiyala balnne natuwa 300Mb ewama diwn kalaa ;)

    Ada bawa shaanig ayyage big bang theory aluth season eke episodes thunama
    patta quality + low size
    6719683.png

    kA7fdl0.png

    matat hevc banna kiwwe elakiriye ekek bn
    fow 265hevc hewwa labun nha ettv ge awa bawe ada tama hevc aka dakke :P
    poi ake nm quality hoadi :YES: :YES:
     

    rex99

    Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    Last edited:

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    අනේ බන් ඕවා හොයාගත්තට කමක් නෑ
    හයිව් එක ආව කාලේ වගේ හැම ත්‍රෙඩ් එකේම රෙන්න හදන්න එහෙම එපා රෙෆ් ලින්ක් දාලා :dull::dull: