Na bng720p Original eka 1GB withara wenawa
Web DL 720p HEVC eka thama 300 kata baganna thiyenne
![]()
https://kat.cr/person-of-interest-season-4-720p-web-dl-x265-hevc-shaanig-t10617914.html
https://kat.cr/fear-the-walking-dead-s01e05-720p-hdtv-2ch-x265-hevc-psa-t11329566.html#main
hama epi ekatama nha bn mama person of interest bawe 720p hevc
ShAaNiG EncodeKing samahara awata denawa
720p Original eka 1GB withara wenawa 



thwa hevc dena ekek set wunoth meke dan 
