මමත් මේ මනුස්සය කියන කතා කීපයක් ඇහුවා. ඒවගෙ අපිට ඉගෙන ගත යුතු හරයක් තියෙනවා. ස්තූතියි මිත්රයා @tharakaf මේ ගැන දැම්මට
මේ අදහසට නං මම එකඟයි
------ Post added on Aug 20, 2025 at 10:29 PM
ඒක ඇත්ත මචන්. එකඟයිඩයල් එක කතා කරන විදිය ලස්සනයි. අනික මිනිහගෙ ලොකුවට ideology පුශ් එකක්වත් "උඹලට කොයින්ද මේවා" සීන් එකක්වත් මම දැක්කෙ නෑ.
Talk karala salli pennala Yaluwage geni ussana eka classy da ponsHe is a real classy one.
One thing I realized from my short lifetime so far is money is the real matter. People with great deal of inheritance or earned money usually has a better class, less jealousy, pleasent look etc. Might came from the comfortable life they had from the birth.
පිදුරු සෙවි කල පැල්පතේ ඇති සාමෙ නැත මහ මන්දිරේ is all bull shit, prople used to make their mind to justify their powerty. Just like the sri lankan bull shit stories of 2500 years proud history where son killed farther brutally for the throne and series of such barbaric crimes.

Ehema ekak danne na pons. Mu ganu horekda ?Talk karala salli pennala Yaluwage geni ussana eka classy da pons![]()
දැන් මූ විතරද බන් divorce වෙච්ච ගෑනියෙක් බැඳලා තියෙන්නෙ? මූ විතරද ලංකාවෙ ඔහොම කරලා තියෙන්නෙ? මු කරලා තියෙන එක ලංකා නීතිය අනුව වැරදි නම් නඩු දාපන් කෙඳ්රි ගාන්නෙ නැතුවTalk karala salli pennala Yaluwage geni ussana eka classy da pons![]()


wena weda ne thamai bro. u patta sallikarayek neh. ubala api wage marigena weda karanne ne.අඩෝ මට තියෙන මාරම ප්රශ්නේ කොහොමද ඔහොම හැම තිස්සෙම ළමයි ටයි වයිෆ් ටයි කිස් කර කර ඉන්නේ කියන එක.
හැම වීඩියෝ එකේම වගේ හයි තත්ති love you so much කිය කිය ළමයි දුවගෙන ඇවිත් කිස් කරනවනේ.
හැම වෙලේම ඔහොම කරන්න ගියාම වෙන වැඩක් කරන්න වෙන්නේ ම නැහැ නේ.
Ammo gu lewakana ponnayata ridila. Uba "Classy" kiwwa ekata mn kiwwe pons.දැන් මූ විතරද බන් divorce වෙච්ච ගෑනියෙක් බැඳලා තියෙන්නෙ? මූ විතරද ලංකාවෙ ඔහොම කරලා තියෙන්නෙ? මු කරලා තියෙන එක ලංකා නීතිය අනුව වැරදි නම් නඩු දාපන් කෙඳ්රි ගාන්නෙ නැතුව![]()
සිංහලුන්ට ඔක්කොම ප්රශ්න තියෙන්නෙ උන්ට වඩා සල්ලි තියෙන එකෙක් දැක්කාම තමා, නැත්තන් අවුලක් නෑ.![]()
හහා මාත් සල්ලි තියෙන උන්ගෙ විතරක් වැරදි පේන උඹව්ගේ පොන්නයෙක්ට ජෙල හිතුන නිසා තමා කිව්වෙ.Ammo gu lewakana ponnayata ridila. Uba "Classy" kiwwa ekata mn kiwwe pons.
Salli thyena eka wenai Classy wenayi. Ahinsaka minissunge Hal mafia walin hoyana salliහහා මාත් සල්ලි තියෙන උන්ගෙ විතරක් වැරදි පේන උඹව්ගේ පොන්නයෙක්ට ජෙල හිතුන නිසා තමා කිව්වෙ.![]()
![]()

යැයි යැයි තමා. උඹලට ඔක්කොම ප්රශ්න/වැරදි පෙන්නෙ සල්ලි තියෙනෙ එකෙක්ට පොඩ්ඩක් attention එන්න ගත්තාම තමාSalli thyena eka wenai Classy wenayi. Ahinsaka minissunge Hal mafia walin hoyana salli![]()
@tharakaf wage ponnayo thamai. salli dakkama dekata namila higa kanawa keeyak hari dei kiyala hithala. Adu kule Indian genesඇයි මුගේ වීඩියෝ වලට දාන කමෙන්ට් වල සිංහලු මුටයි ගෑනිටයි සර් මැඩම් කිය කිය වැලපෙන්නේ. උන් යටතේ වැඩ කරන උන් නම් සර් කිව්වත් කමක් නෑ
උඹට කන්න බොන්න නෑ කෙඳිරි ගාන්න එපා පොන්ස්. ඕක තම උඹට සල්ලි තියෙනෙ එකෙක් දැක්කාම නලියන්න ගන්නෙ@tharakaf wage ponnayo thamai. salli dakkama dekata namila higa kanawa keeyak hari dei kiyala hithala. Adu kule Indian genes