Ehe mehe aran yanna bari eka thamai case eka ඔව් බං
Phonemy Well-known member Jan 2, 2018 2,287 1 2,535 113 Jan 16, 2023 #61 King_cobra said: Ehe mehe aran yanna bari eka thamai case eka Click to expand... ඔව් බං
K Kavindu1221 Well-known member Apr 18, 2021 2,089 1 1,833 113 Jan 16, 2023 #63 2osama said: TDD Sim නේ Upload නම් ඔච්චර තමයි Click to expand... TDD sim kiyala ekak nam loke kohewath na. TDD bands wala download speed wadi configuration waladi upload aduyi.
2osama said: TDD Sim නේ Upload නම් ඔච්චර තමයි Click to expand... TDD sim kiyala ekak nam loke kohewath na. TDD bands wala download speed wadi configuration waladi upload aduyi.
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,634 72,846 113 මාලඹේ Jan 16, 2023 #64 Kavindu1221 said: TDD sim kiyala ekak nam loke kohewath na. TDD bands wala download speed wadi configuration waladi upload aduyi. Click to expand... ඒක තමයි මම කිව්වේ Reactions: Kavindu1221
Kavindu1221 said: TDD sim kiyala ekak nam loke kohewath na. TDD bands wala download speed wadi configuration waladi upload aduyi. Click to expand... ඒක තමයි මම කිව්වේ
V vgp Well-known member Aug 19, 2010 2,468 2,096 113 Jan 17, 2023 #65 NEMISIS said: WPS ඔප්ශන් එක ඇඩමින් පැනල් එකෙන් කරන්න පුලුවන් නේද බන් මම දැක්කා WPS enable/disable/add device ඔප්ශන් එක ඇඩ්මින් පැනල් එකේ තියනවා Click to expand... කොහෙද මචන් මේක තියෙන්නේ මට හොයාගන්න බැනේ FW ver 21.09.07 Last edited: Jan 17, 2023
NEMISIS said: WPS ඔප්ශන් එක ඇඩමින් පැනල් එකෙන් කරන්න පුලුවන් නේද බන් මම දැක්කා WPS enable/disable/add device ඔප්ශන් එක ඇඩ්මින් පැනල් එකේ තියනවා Click to expand... කොහෙද මචන් මේක තියෙන්නේ මට හොයාගන්න බැනේ FW ver 21.09.07
lilman Well-known member May 10, 2009 41,186 54,952 113 Colombo May 1, 2023 #66 මේක තවම වැඩද මිට්ටො ??
V vgp Well-known member Aug 19, 2010 2,468 2,096 113 May 1, 2023 #67 lilman said: මේක තවම වැඩද මිට්ටො ?? Click to expand... මොකක් ගෙනද උඹ අහන්නේ
thriloka Well-known member Apr 28, 2022 890 970 93 May 1, 2023 #68 NEMISIS said: නෝමල් රවුටර් වලට ප්රයොරිටි එක ටිකක් අඩු කරලා තියනවා කියලා Click to expand... ඒ කීව එකේ තේරුම මොකක්ද බන්?
NEMISIS said: නෝමල් රවුටර් වලට ප්රයොරිටි එක ටිකක් අඩු කරලා තියනවා කියලා Click to expand... ඒ කීව එකේ තේරුම මොකක්ද බන්?