ඩයලොග් එක්ස්ටර්නල් රවුටරයක් හම්බුනා

nooby

Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,263
    2,448
    113
    Srilanka
    මුල් කාලේ පට්ට ස්පීඩ් 45M විතර ආවා. දැන්නම් 15-20M අතර වගේ තමා. කරන්ට් කපන වෙලාවට නම් පට්ට ස්ලෝ වෙනවා.

    @vgp Wps තියෙනව බන්
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,468
    2,096
    113
    මුල් කාලේ පට්ට ස්පීඩ් 45M විතර ආවා. දැන්නම් 15-20M අතර වගේ තමා. කරන්ට් කපන වෙලාවට නම් පට්ට ස්ලෝ වෙනවා.

    @vgp Wps තියෙනව බන්
    Portal ඒකද මචං. මම ඒක හිතුවේ නැහැ. මම button එකක් හෙව්ව
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,990
    5,668
    113
    මට ඔය ප්‍රශ්නෙ තිබ්බා SLT 4G වල 2018 කාලෙ. පස්සෙ කීපවතාවක් කම්ප්ලේන් කරලා ටෙස්ටින් කරන්න එහෙම ඇවිත් මටත් ඔය වගේ යුනිට් එකක් දීල ගියා. අවුට්ඩෝ යුනිට් ගහපු ගමන් කනෙක්ෂන් එක සෑහෙන හොඳයි.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    මගේ ඩයලොග් HBB කනෙක්ශන් එකක් තිවුනෙ. පහුගිය දවස් හතරක විතර ඉඳන් හෙනටම ස්ලෝ වුනු ගතියක් තිබුනා. ඉන්ටනෙට් නිතර ඩිස්කනෙක්ට් වෙන ගතියකුත් තිබුනා. තව කලින් හොඳටම සිග්නල් තිබුනු එක දැන් එක කට්ටයක් සහ දෙකක් අතර නිතරම මාරු වෙවී තියෙන්නෙ. අනික ටවර් එක කෙලින්ම ගෙදරට පේන තැනක තියෙන්නෙත්.
    මේක හෙන ඇනයක් වෙලා තිබුනෙ. ස්මාට් ප්ලග් ටීවී ස්පීකර් අනම් මනම් පිස්සු කෙලිනවා සමහර වෙලාවට ඩේට හරියට අප්ඩේට් වෙලා නැහැ එක එක අවුල්
    ඒක නිසා කම්ප්ලේන් එකක් දැම්ම එක්ස්ටර්නල් රවුටරයක් ෆී දෙන්නං කියලා අද ඇවිත් හයි කරලා ගියා

    හයි කරන්න ආපු කෙනා කිවුවෙ නෝමල් රවුටර් වලට ප්‍රයොරිටි එක ටිකක් අඩු කරලා තියනවා කියලා, උන්ගෙ සමහර මේන්ටනන්ස් වලට එහෙම ඕන අලුත් ඉක්විප්මන්ට් ගේන්න බැරි නිසා කියලා.

    දැන් නං කනෙක්ශන් එක පට්ටම ස්ටේබල්. මේකෙ ඇන්ටනාව එලියෙ හයි කරන්නෙ ඒ යුනිට් එකටම තමයි සිම් එක දාන්නෙත්. ගේ ඇතුලෙ වයිෆයි රවුටරේ හයි කරනවා ඒකට තමයි පවර් ඇඩැප්ටරේ ගහන්නෙතේ. ඒකට එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එක CAT 5 කේබල් එකකින් කනෙක්ට් කරනවා
    මේ ඩිවයිස් එක ZTE, අනික කලින් රවුටරේට වඩා වයිෆයි සිග්නල් එකත් ස්ට්‍රෝන්ග්. කලින් රවුටරේ තියල තිබුනු තැනම වගේ තමයි මේකත් හයි කරේ, කලින් රවුටරේ තියදේදි ගෙදර සමහර තැන් වලට වයිෆයි සිගන්ල් එක කට්ටයක් වගේ තිබුනු තැන් වලටත් මේකෙන් ෆුල් සිග්නල් තියනවා

    කලින් තිබුනු SSID/Password සෙට් එකම දැම්මට පස්ස ගෙදරම ඩිවයිස් auto connect උනා. මම බයේ හිටියෙ මොන මගුලක් හරි වෙලා ඒව connect උනේ නැත්තං මල මගුලක් කරන්න වෙනවා. අටවල තියන ESP සිස්ටම් එහෙම කොනක ඉඳන් කන්ෆිග් කරන්න වෙනවා. වෙලාවට එහෙම අවුලක් උනේ නැහැ

    එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එක
    View attachment 194584
    එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එකයි ගේ ඇතුලෙ තියන යුනිට් එකයි අතර දුර ගොඩක් අඩුයි ඒක නිසා කේබල් එකෙන් ගොඩක් ඉතිරි වෙලා තියනවා ඒක එහෙමම ඔතලා දාල ගියා. CAT 5 කේබල් එකක් නිසා ෆීල්ඩ් එකේදි RJ45 කනෙක්ටර් ක්‍රිම්ප් කරන ඒව එහෙම කරන්නෙ නැතිව ඇති

    Indroor යුනිට් එක
    View attachment 194585
    මේ ගේ ඇතුලෙ තියන යුනිට් එක. කලින් එකට වඩා බිල්ඩ් කොලිටිය එහෙමත් හොඳයි.
    කොයි මේකේ නෑනේ සුපුරුදු "සිරා" කියන වචනේ . ඒක ලොකු අඩුවක් බ්‍රෝ
     
    • Haha
    Reactions: NEMISIS

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මගේ ඩයලොග් HBB කනෙක්ශන් එකක් තිවුනෙ. පහුගිය දවස් හතරක විතර ඉඳන් හෙනටම ස්ලෝ වුනු ගතියක් තිබුනා. ඉන්ටනෙට් නිතර ඩිස්කනෙක්ට් වෙන ගතියකුත් තිබුනා. තව කලින් හොඳටම සිග්නල් තිබුනු එක දැන් එක කට්ටයක් සහ දෙකක් අතර නිතරම මාරු වෙවී තියෙන්නෙ. අනික ටවර් එක කෙලින්ම ගෙදරට පේන තැනක තියෙන්නෙත්.
    මේක හෙන ඇනයක් වෙලා තිබුනෙ. ස්මාට් ප්ලග් ටීවී ස්පීකර් අනම් මනම් පිස්සු කෙලිනවා සමහර වෙලාවට ඩේට හරියට අප්ඩේට් වෙලා නැහැ එක එක අවුල්
    ඒක නිසා කම්ප්ලේන් එකක් දැම්ම එක්ස්ටර්නල් රවුටරයක් ෆී දෙන්නං කියලා අද ඇවිත් හයි කරලා ගියා

    හයි කරන්න ආපු කෙනා කිවුවෙ නෝමල් රවුටර් වලට ප්‍රයොරිටි එක ටිකක් අඩු කරලා තියනවා කියලා, උන්ගෙ සමහර මේන්ටනන්ස් වලට එහෙම ඕන අලුත් ඉක්විප්මන්ට් ගේන්න බැරි නිසා කියලා.

    දැන් නං කනෙක්ශන් එක පට්ටම ස්ටේබල්. මේකෙ ඇන්ටනාව එලියෙ හයි කරන්නෙ ඒ යුනිට් එකටම තමයි සිම් එක දාන්නෙත්. ගේ ඇතුලෙ වයිෆයි රවුටරේ හයි කරනවා ඒකට තමයි පවර් ඇඩැප්ටරේ ගහන්නෙතේ. ඒකට එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එක CAT 5 කේබල් එකකින් කනෙක්ට් කරනවා
    මේ ඩිවයිස් එක ZTE, අනික කලින් රවුටරේට වඩා වයිෆයි සිග්නල් එකත් ස්ට්‍රෝන්ග්. කලින් රවුටරේ තියල තිබුනු තැනම වගේ තමයි මේකත් හයි කරේ, කලින් රවුටරේ තියදේදි ගෙදර සමහර තැන් වලට වයිෆයි සිගන්ල් එක කට්ටයක් වගේ තිබුනු තැන් වලටත් මේකෙන් ෆුල් සිග්නල් තියනවා

    කලින් තිබුනු SSID/Password සෙට් එකම දැම්මට පස්ස ගෙදරම ඩිවයිස් auto connect උනා. මම බයේ හිටියෙ මොන මගුලක් හරි වෙලා ඒව connect උනේ නැත්තං මල මගුලක් කරන්න වෙනවා. අටවල තියන ESP සිස්ටම් එහෙම කොනක ඉඳන් කන්ෆිග් කරන්න වෙනවා. වෙලාවට එහෙම අවුලක් උනේ නැහැ

    එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එක
    View attachment 194584
    එක්ස්ටර්නල් යුනිට් එකයි ගේ ඇතුලෙ තියන යුනිට් එකයි අතර දුර ගොඩක් අඩුයි ඒක නිසා කේබල් එකෙන් ගොඩක් ඉතිරි වෙලා තියනවා ඒක එහෙමම ඔතලා දාල ගියා. CAT 5 කේබල් එකක් නිසා ෆීල්ඩ් එකේදි RJ45 කනෙක්ටර් ක්‍රිම්ප් කරන ඒව එහෙම කරන්නෙ නැතිව ඇති

    Indroor යුනිට් එක
    View attachment 194585
    මේ ගේ ඇතුලෙ තියන යුනිට් එක. කලින් එකට වඩා බිල්ඩ් කොලිටිය එහෙමත් හොඳයි.
    upload speed එක 2-3 mbps අතරේ limit කරලද තියෙන්නෙ
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    Habai oke samahara welawata no connection wenawa
    තාම නං එහෙම උනේ නැහැ බලමු එහෙම උනොත්

    මුල් කාලේ පට්ට ස්පීඩ් 45M විතර ආවා. දැන්නම් 15-20M අතර වගේ තමා. කරන්ට් කපන වෙලාවට නම් පට්ට ස්ලෝ වෙනවා.

    @vgp Wps තියෙනව බන්
    ඔවු ඒ සීන් එක මෙහෙත් තියනවා ලයිට් කපන වෙලාවෙ සිග්නල් ඇත්තෙම නැති වෙනවා සහ පට්ට ස්ලෝ වෙනවා

    ඕක පරණ customer ලට ෆ්‍රී දෙනවා ලගදී ගත්ත කනෙක්ෂන් වලට සල්ලි වලට දෙන්නෙ
    මම කලින් ඇහුවම කිවුවෙ රෙන්ටල් එක 4000ට වැඩි නං ෆ්‍රී දෙනවා කියලා

    Portal ඒකද මචං. මම ඒක හිතුවේ නැහැ. මම button එකක් හෙව්ව
    රවුටරේ නං WPS බටන් එකක් පේන්න නැහැ, කොහෙ හරි යට පැත්තෙ අස්සක තියෙද දන්නෙ නැහැ, ඇඩ්මින් පැනල් එකේ නං තියනවා

    Dialog fiber nedda? mama 4g use karane. speed ithin 4-20Mbps thama
    ඩයලොග් ෆයිබර් ගැන හෙවුවෙ නැහැ බන්

    ඕක ගිය නොවැම්බර් වල වගේ ඩයලොග් සයිට් එකෙන් ඔන්ලයින් ඕඩර් කරන්න තිබ්බා රු 3600 ට.
    ඒ දුන්නෙ නෝමල් රවුටරේ නේද
    කලිනුත් මේක ටිකක් ගනන්

    සිම් එක ඉස්සුවොත්
    ඔවු අවුට්ඩෝ යුනිට් එකේ යටපැත්තෙ සිම් එක තියෙන්නෙ
    පොඩි ඇන දෙකක් දාල හයි කරලා
    ඉස්සුවොත් ඉතින් මහ ලොකු වැඩක් නැහැනේ බන්, උස්සපු ගමන් අපිට නෝට් වෙනවා ඉන්ටනෙට් නැති වෙද්දි. එතකොට අපි අලුත් සිම් එකක් ගත්තම පරන එක ගත්තු එකාට සතපහක වැඩක් නැහැනේ

    මට ඔය ප්‍රශ්නෙ තිබ්බා SLT 4G වල 2018 කාලෙ. පස්සෙ කීපවතාවක් කම්ප්ලේන් කරලා ටෙස්ටින් කරන්න එහෙම ඇවිත් මටත් ඔය වගේ යුනිට් එකක් දීල ගියා. අවුට්ඩෝ යුනිට් ගහපු ගමන් කනෙක්ෂන් එක සෑහෙන හොඳයි.
    ඔවු මගෙත් තිබුනට වඩා සෑහෙන්නම හොඳයි
    කලින් නං මගේ පරන රවුටරෙත් හොඳටම තිබ්බා හැම වෙලේම 8Mbps ආවා
    පහුගිය ටිකේ සමහර වෙලාවට 1Mbps වත් නැතිව තිබ්බා, දැන් සෑහෙන්න හොඳයි මම ටෙස්ට් කරපු හැම වෙලේම 8M තිබුනා, අඩුම තිබුනෙ 6Mbps වගේ
    Tozed zlt p11
    Not zte
    ඔවු
    මට වැරදුනා, මම එක සැරේ දැකලා තියෙන්නෙ ZTE වගේ. දැන් ආයෙ බැලුවා Tozed zlt p11 තමයි
    upload speed එක 2-3 mbps අතරේ limit කරලද තියෙන්නෙ
    නැහැ මගේ ඊට වඩා ඇවිත් තියනවා
    සාමාන්‍යෙන් හොඳටම ස්පීඩ් තියන වෙලාවට 4-5 වගේ අප්ලෝඩ් එනවා.
    උන්ගෙ tower capacity පැනල. upgrade කරනවද මන්ද ඒව. මාත් ඒ දවස් වල ගෙනල්ල ගැහුව ලොකුවට gain එකක් උනේ නෑ. tower change වෙලා ලොක් උනාම තමා මරු. තව slow වෙනව.
    හයි කරන්න ආපු එකා කිවුවෙ ලෝඩ් එකට හරියන්න අප්ග්‍රේඩ් කරන්න බඩු ගේන්න බැරි එකත් එක හේතුවක් කියලා
     

    wijebahu

    Well-known member
  • Apr 8, 2007
    11,759
    2,495
    113
    Kandy
    Mageth thiyenne outdoor unti ekak. Mage wedima awa speed eka meka.

    13808186659.png