5 years bond![]()
![]()
Anyway it is really good to update the agriculture sector.
Matath denganna one meka nm.Aurudu 5 ka Bond ekak.
Machan danaganna ahanne.
Api Drone ekak genawoth apita kamathi widihata uda arinna thahanamda? Each & every time awasara ganna oneda adala paththe police walin?
200g walata wada wadinm and cam ekak tiyenawanm ow ganna oneEach & every time awasara ganna oneda adala paththe police walin?
Public nam witharaine200g walata wada wadinm and cam ekak tiyenawanm ow ganna one