ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන 60 ක ජනපති වැටුප එප

Fox C2

Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    ඒකට අපේ අප්පොච්ච හිටියනම්.....දනී පඩි ගන්න විදිය.

    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-12-2018 12:44 AM mahinda bheethikawa neda? lollanta aawenika rogayaki


    Original post mid 2016 :shocked:

    උබේ ලෙඩේ හොදකරන් හිටින්, නැත්නම් පuක ට්‍රාංස්ප්ලාන්ට් කරගන්න වෙයි පාවිච්චිය වැඩි වෙලා:lol:
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-13-2018 05:46 AM Thoge gaanita mahinda puke ariyada oya thram uth ekka tharaha?thoge gaani wesiyek kiyala anith minissu palida ballo.thoge lamayinuth wesakame yayi kawada hari.tho wage karumak karayek.paw ban tho.
    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-13-2018 05:37 AM Ube ammata hukala puke arala budiya ganin.
    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-13-2018 05:29 AM Para balla.thopi thamai me rata me thanata adala damme.thawath kiyawilla iwara naha..thoge pawulama kunuwela mariyan.tho pare yaddi bus ekakata yatawela mariyan.
    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-13-2018 05:20 AM Ow dan inna un wadaka karanne nikan ne.
    ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් මිලියන... 03-12-2018 12:44 AM mahinda bheethikawa neda? lollanta aawenika rogayaki

    රිදුන නේද මහින්දගේ වේසි? කටු කාල පuක දීපන් තව!!!:lol:
    තව අකවුන්ට් වලින් ඇවිත් කපල රතු කරලා පෙන්නපන් වේසි පුලුවන්නම් :lol:
    අහ් රෙප් නැතුව මට බඩ යයිද:P
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    ඔව් ඔව් දැන් ඉන්න උන් පිනට නේ වැඩ.අනේ හුකපන් බන්.මෝඩ හුකන්නා.පඩයක් ගියත් මහින්ද.:lol:

    උබ සුද්ද සිංහල වෙෂියෙක්නේ බන්, බලපන්කො බාෂාව:lol:
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    මම මහින්දට පොඩ්ඩනේ බන්නේ වේෂි, ඇයි ඔච්චර තරහ? ඩෙට් ද?:rolleyes:

    මට මොකෝ පොන්නයෝ තෝ ඌව මැරුවත්.මම කිව්වේ තෝ මෙතන තොගේ අම්මව ඌ රේප් කරා වගේ හූල්ලන හින්දා..:lol::lol:
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    මට මොකෝ පොන්නයෝ තෝ ඌව මැරුවත්.මම කිව්වේ තෝ මෙතන තොගේ අම්මව ඌ රේප් කරා වගේ හූල්ලන හින්දා..:lol::lol:

    උට්ටෝ උට රිදෙන්න කියන්න ඕන විදිහා තමයි එක.
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    na ban meka parana thread akak 2016, kawuda ekek adala aran rep kapala account 7kin awith. balapan mage kalin post eke quote karala athi.

    :shocked:දැන් නේ දිනේ දැක්කේ..මම ඒත් බැලුවා මේ තරම් බනින්න ඕන උන් ඉද්දි තාමත් බලේ නැති මරාට බණින්නේ මොකෝ කියලා..සොරි වෙන්න ඕන.:)
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    :shocked:දැන් නේ දිනේ දැක්කේ..මම ඒත් බැලුවා මේ තරම් බනින්න ඕන උන් ඉද්දි තාමත් බලේ නැති මරාට බණින්නේ මොකෝ කියලා..සොරි වෙන්න ඕන.:)

    :lol::lol::lol: