ඩොනෙශන් අප්ඩේට් එකක් - GovPay and Donate.gov.lk අලුත් අප්ඩේට් එක...

Max_r

Well-known member
  • May 10, 2007
    13,240
    1
    16,103
    113
    logo.png

    Donate.gov.lk web එකට කෙලින්ම කාර්ඩ් එකෙන් ගෙවන්න ගේට්වෙ එකක් ඇඩ් කරලා තියෙනවා
    https://pay.donate.gov.lk/


    gov-pay-logo.svg

    GovPay වලිනුත් දැන් ඩොනෙශන් දෙන්න පුලුවන්
    Ministry of finance - Organization name
    Disaster relief fund - Service Type
    ගවුපේ බැංක් ඇප් එක හරහා යන්න..


    ඔව්වට දාන්න කැමැති නැතිනම් තව ඔනෙතරම් රාජ්‍ය් නොවන සංවිධාන ඇති RedCross වගෙ එවා.

    ඒවටත් බැරිනම් මෙන්න බ
    ඩු
    76270a3bc1493ef823d52818bca2c316.jpeg
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    මේ හුත්තෝ ටික ඔක්කෝටම කලින් ගතමනාව එකතු කරන වැඩේ නම් පටන් අරන්..

    මහා ලොකුවට පාර්ලිමේන්තුවේ කින්ඩියට කිව්වේ භාණ්ඩාගාරය පිරෙව්වා කියලා.

    ඉතිහාසේ වැඩිම බදු ගැහුවේ මුන්.

    කෝ ඒ සල්ලි..?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    Revenue license ganna be utto site down dan maeka idan gihilla gannath be mona uttakda karanna kiyanne polciyen alluwama
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,563
    113
    higana wesige puthala.
    panadol card ekath gannath athsan karanna ona.
    ammata hukawanna ona oya kuhaka higana kari ballanta
    එහෙම තමයි ආයතනයක වැඩ සිද්ද වෙන්නෙ.
    ප්‍රයිවට් තැනක උනත් එහෙම තමයි.
    එහෙම නැතුව ආස ආස විදිහට ගන්න කිවුවනන් ෆන්ඩ් වලින් බාගයක් කට්ටියගෙ ගෙවල් වල තියෙයි.
    මහින්දය සුනාමි සල්ලි ටික ගහගත්ත වගේ.
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    chalaka nuwan

    Well-known member
  • Jun 14, 2011
    617
    549
    93
    එහෙම තමයි ආයතනයක වැඩ සිද්ද වෙන්නෙ.
    ප්‍රයිවට් තැනක උනත් එහෙම තමයි.
    එහෙම නැතුව ආස ආස විදිහට ගන්න කිවුවනන් ෆන්ඩ් වලින් බාගයක් කට්ටියගෙ ගෙවල් වල තියෙයි.
    මහින්දය සුනාමි සල්ලි ටික ගහගත්ත වගේ.

    ohoma regulations dala minissu baya karala mirikala. wenna ona wada tika wath gov eken wenne na
    me kalakanni apathayo tika karana magulak na. serama karanne minissu ekathu wela. photoshoot karnana witharai me kuhaka ballo tika danne
    amu wesa kalakanni
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,770
    28,916
    113
    කාලකන්නි ජෙප්පෝ මෙලෝ වැඩක් බැරි උනාට සල්ලි එකතු කරනවා. පැලවත්තේ නාකි මයිනගේ account එකටද දන්නේ නැහැ යන්නේ කෝටිි ගානක පඩි කොල්ලකනවා වගේ.
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,240
    1
    16,103
    113
    කාලකන්නි ජෙප්පෝ මෙලෝ වැඩක් බැරි උනාට සල්ලි එකතු කරනවා. පැලවත්තේ නාකි මයිනගේ account එකටද දන්නේ නැහැ යන්නේ කෝටිි ගානක පඩි කොල්ලකනවා වගේ.
    හලො මයි ඩියර් ෆ්රෙන්ඩ් මොන්සන්... :love:
    Hitiye.gif
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,240
    1
    16,103
    113
    Pay karanna be owa weda
    දැන් උබට මාසෙක ඉදන් වැඩ නැ කිව්වෙ... :rolleyes: :rolleyes:
    අපිට වැඩ.
    වෙන ඩිවයිස් එකකින් හරි බලන්න
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,563
    113
    ohoma regulations dala minissu baya karala mirikala. wenna ona wada tika wath gov eken wenne na
    me kalakanni apathayo tika karana magulak na. serama karanne minissu ekathu wela. photoshoot karnana witharai me kuhaka ballo tika danne
    amu wesa kalakanni
    උඹ කියන්නෙ මිලියන බිලියන ගනන් සල්ලි කිසිම වගවීමක් නැතුව නිළධාරීන් සිය දහස් ගානක් අතට දෙන්න කියලද?
    ප්‍රායෝගිකව හිතපන් බන්.
    බත් පැකට් 50 ක් ගිහින් බෙදනව වගේ නෙමෙයි මේවා.
     
    Last edited:

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,240
    1
    16,103
    113
    උඹ කියන්නෙ මිලියන බිලියන ගනන් සල්ලි කිසිම වගවීමක් නැතුව නිළධාරීන් සිය දහස් ගානක් අතට දෙන්න කියලද කිසිම වගවීමක් නැතුව?
    ප්‍රායෝගිකව හිතපන් බන්.
    බත් පැකට් 50 ක් ගිහින් බෙදනව වගේ නෙමෙයි මේවා.
    අපරාදෙ ඔය අකුරු,
    උ මේකෙ කාගෙ හරි ෆේක් එකක්...
    කුනුහරුප දොඩවන කසිප්පුකාරයෙක්..

    adu kule patta wesa balliyek ta puka denne ai huththo ohoma

    ara delum wikunana ekek ekka gemak adagena uwa bully karanna gihin.
    boru paminili dala policiye sexual harrasment kara kiyala oya manasika leda gani anthimata balli wage policiyata awith samawa gaththe.

    dosthara ponnayinta wadagena adahagena inne godak ma hena dote wesige puthala thamai. okath normal job ekakma thamai anik ewa wagema.



    minihage pukata gihin diwa dapan heena mana adukule huththige putha

    ntb epa. mulin puka lola aran inner circle dala vip kiyala andala puke arinne passe.
    online banking walata witharak nam ok.
    hnb pala

    thawa ponnayo tikak athulata yaddi me osama wage ponnayinge thawa traka pani
    🤣 mechchara bankoloth da aise

    ane okawa hire dapan me wage manda manasika ponnayinta rewenna

    higana wattakka wesige putha puka nodi pala

    spa wala ganu thota wada respectable yako.
    ponna adu kule huttige putha. thoge ammage photo tikak dapiya balanna. karima wesiyek wenna athi tho wage adu kule ekek hadanna nam