thanks for sharing kukuloh. REP 39+මේ තියෙන්නෙ අප්ඩේටඩ් ලිස්ට් එක
.
site ekak daapan balanna.Phone nan adu wenawa wage tika tika
REP 38+Yoghurt Earlier 80 / Now - 70
Biscuits - -10%
https://ispot.lk/apple/1/iphone-price.html meke iPhone 15 prices vs 14 prices compare karapanPhone nan adu wenawa wage tika tika
biscuit e ganamane ban meheYoghurt - Earlier 80 / Now - 70
Biscuits - -10%
Peanut - Earlier 200 / Now - 170 (100 grams)
යෝගට් තාම 80යි බන්.Yoghurt - Earlier 80 / Now - 70
Biscuits - -10%
Peanut - Earlier 200 / Now - 170 (100 grams)
යෝගට් තාම 80යිYoghurt - Earlier 80 / Now - 70
Biscuits - -10%
Peanut - Earlier 200 / Now - 170 (100 grams)
Supermarket walin badu ganna balanna . Discount dala dan vikunanne . elaga stock eka ganan adui . samahara biscuits danatamath adui Ex - CBLbiscuit e ganamane ban mehe
Pelawatta Yoghurt eka maru . eka ganna . Highland ekath adu karaiයෝගට් තාම 80යි
කාඩ්බෝඩ් හැන්ද දෙනකොට යෝගට් එක 70යි, දැන් ලී හැන්දක් දෙන්නේ. ඒක නිසා 80යි.Yoghurt - Earlier 80 / Now - 70
Biscuits - -10%
Peanut - Earlier 200 / Now - 170 (100 grams)
මේ ලිස්ට් එකට තව එකතුවෙන්න ඕන දේවල් ගොඩක් තියෙනවාමේ තියෙන්නෙ අප්ඩේටඩ් ලිස්ට් එක
.