ඩොලර්1 බහින නිසා ෆෝන් මිල අඩු වෙයිද ?

scorpion MW

Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    වැඩි වෙනකොට වැඩි උනා නම් අඩු වෙනකොට අඩු වෙන්න ඕන.. මොකද රුපියල් ණයට නේ ඕවා ගෙන්වන්නේ.. ඉතින් දැන් එයාලට doller එකක් වෙනුවෙන් ගෙවන්න තියන රුපියල් ප්‍රමානය අඩු වෙනවා. ඒක නිසා හරි නම් අඩු වෙන්න ඕන.

    හැබැයි මේක ලංකාව නේ බ්‍රෝ..
     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    එහෙම අඩුවෙන්නෙ කොහොමද ... උඹ රනිල් හාමුගෙ නෑදෑයෙක්ද

    පරණ ස්ටොක් අඩුවට දෙන්නද කියන්නෙ කියල අහයි
    අනිවා මේවා මේ ඩොලර් එක 360 කාලේ ගෙනාපු ඒවා මල්ලී....
     
    • Like
    Reactions: usa_nihaal

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ⚡⚡
    නව ආනයනයන් සමඟ පමණක් අනාගතයේදී දුරකථන මිල වෙනස් වනු ඇත - (දුරකථන සාප්පු හිමියන්ගේ සංගමය)
    ⚡⚡

    @globalnewssrilanka
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Ape malli ekak aran tynne kohomda ewanne kyla ahnwa
    ඕක මහා ලොකු දෙයක් නෙවේ නේ බන්. උට එක එහෙන පොස්ට් එකට දාන්න කියපන් මෙහෙන් ගන්න පුලුන්ව, නෝමල් පොස්ට් දැම්මොත් පොස්ට් ඔෆිස් එකෙන්. කුරියර් කරොත් එහෙම කුරියර් එකෙන් ඩොකියුමන්ට් එක්ක TRC ෆෝම් ෆිල් කරලා ටැක්ස් එක ගෙවලා ගන්න තියෙන්නේ. ෆෝන් එකේ වටිනාකම+ෂිපින්=7.5% තමා ඩියුටි එක වදින්නේ.
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    පිස්සුද මල්ලි කලින් මිලට ගෙනාපු ස්ටොක්. අනික කරන්ට් බිලත් වැඩිඋනානේ. 😁😁🤣
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මේක ලංකාව බන්

    ඕක මහා ලොකු දෙයක් නෙවේ නේ බන්. උට එක එහෙන පොස්ට් එකට දාන්න කියපන් මෙහෙන් ගන්න පුලුන්ව, නෝමල් පොස්ට් දැම්මොත් පොස්ට් ඔෆිස් එකෙන්. කුරියර් කරොත් එහෙම කුරියර් එකෙන් ඩොකියුමන්ට් එක්ක TRC ෆෝම් ෆිල් කරලා ටැක්ස් එක ගෙවලා ගන්න තියෙන්නේ. ෆෝන් එකේ වටිනාකම+ෂිපින්=7.5% තමා ඩියුටි එක වදින්නේ.
    භාණ්ඩයේ වටිනාකමට නෙමෙයිද බද්ද ගහන්නේ?
    ------ Post added on Mar 4, 2023 at 8:09 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and usa_nihaal