තංගල්ලේ ගැටුමක දී මියගිය විදේශිකයාගේ දේහ

DjSunimal

Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    තංගල්ලේ ගැටුමක දී මියගිය විදේශිකයාගේ දේහ

    තංගල්ලේ ගැටුමක දී මියගිය විදේශිකයාගේ දේහය ඥාතීන් වෙතට
    තංගල්ලේ හෝටලයක දී ගැටුමක දී මියගිය බ්‍රිතාන්‍ය ජාතික තුරමි සායික් මහතාගේ මෘත දේහය පවුලේ ආදාහන කටයුතු සඳහා නැවත එක්සත් රාජධානිය වෙත ඊයේ (4) ගෙන යන ලදී.

    තුරම් මහතාගේ සොහොයුරු නසීර් සායික් මහතා පෙරේදා දිවයිනට පැමිණ තම සහෝදරයාගේ මරණ පරීක්ෂණයේ ප්‍රගතිය විමසා බැලීය. අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවේ අධ්‍යක්ෂවරයා පුද්ගලිකව මියගිය සායික් මහතාගේ සොහොයුරු එහි ප්‍රගතිය දන්වා තිබෙන අතර මීට අදාළ සියලු පාර්ශ්වයන්ට තාරතිරම නොබලා අපක්ෂපාතීව දඬුවම් ලබාදෙන බව පොරොන්දු විය.

    ෂයික් මහතා මෙහිදී ශ්‍රී ලංකා බලධාරීන් මේ පරීක්ෂණය කඩිනම්ව හා සාධාරනව සිදු කරතැයි තමාට විශ්වාස බව පවසා ඇත.

    නීති කටයුතු සිදු කළ අයටත් සොහොයුරාගේ මෘත දේහය තම රටට ගෙනයෑමට උදව් කළ අයටත් ෂායික් මහතා සිය ස්තුතිය පල කළේය.
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    ෂයික් මහතා මෙහිදී ශ්‍රී ලංකා බලධාරීන් මේ පරීක්ෂණය කඩිනම්ව හා සාධාරනව සිදු කරතැයි තමාට විශ්වාස බව පවසා ඇත.

    pudumai, kaalekata passe aththa kathawak daala thiyanawa.
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    ෂයික් මහතා මෙහිදී ශ්‍රී ලංකා බලධාරීන් මේ පරීක්ෂණය කඩිනම්ව හා සාධාරනව සිදු කරතැයි තමාට විශ්වාස බව පවසා ඇත.

    pudumai, kaalekata passe aththa kathawak daala thiyanawa.

    mama hamadama danne aththa. :D

    aththa damme nathnam pacha site wala kata katha walata minissu nomaga yanawa.
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    anduwe wena waradith api kiyanawa.

    oyaa kawadda ehema kiwwe. oyaage post 1760 n ehema kiyapu ekak thiyanawanam post karanna

    ewa hoyanna baha ban mata wada thiyenawa. waraddak dakkoth kiyanawa waradiyi kiyala echcharayi.
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    monawa hari oo original UK kenek neweyi.
    original UK suddo mahathma widiyata hasirenne. ahaka yana wali walata balen gihin patalenne naha.

    අහක යන වලි වෙන්නෙ කොහොමද පොන්නයො ගෑනියෙකුට අතවර කරනකම් බලන්න ඉන්න බැරි හින්දයි වලිය ගිහින් තියෙන්නෙ තො වගේ පොනන$කුට එහෙම බලන් ඉන්න පුලුවන් උනාට කොන්දක් තියෙන පිරිමියෙක් නිකන් බලන් ඉන්නෙ නෑ උඹ මුස්ලිම් දන්නෙත් නෑ යුදෙව්වො දන්නෙත් නෑ යුකේ කාරයො ගැන දන්නෙත් නෑ නිවුස් එකක් දාන කොට හොයල බලල දාපන්
    :angry::angry::angry: ආන්ඩුවට කඩේ යන පලියට අතට අහුවෙන එකක් දාන්නෙ නැතිව :growl::growl:
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව

    අහක යන වලි වෙන්නෙ කොහොමද පොන්නයො ගෑනියෙකුට අතවර කරනකම් බලන්න ඉන්න බැරි හින්දයි වලිය ගිහින් තියෙන්නෙ තො වගේ පොනන$කුට එහෙම බලන් ඉන්න පුලුවන් උනාට කොන්දක් තියෙන පිරිමියෙක් නිකන් බලන් ඉන්නෙ නෑ උඹ මුස්ලිම් දන්නෙත් නෑ යුදෙව්වො දන්නෙත් නෑ යුකේ කාරයො ගැන දන්නෙත් නෑ නිවුස් එකක් දාන කොට හොයල බලල දාපන්
    :angry::angry::angry: ආන්ඩුවට කඩේ යන පලියට අතට අහුවෙන එකක් දාන්නෙ නැතිව :growl::growl:

    ඔකෙන්ම පේනවා සුනිමලගේ ගෑණිව මොකෙක් හරි දුෂණය කරනකොට මු පොන්නයා වගේ දැක්කේ නැහැ වගේ ඉන්නවා කියලා. ඔන්න සුනිමලගේ ඇත්ත තත්වේ ඔප්පු උනා. ආයේ මොන කතාද?
     

    redcafe

    Well-known member
  • Jun 3, 2009
    1,907
    100
    63
    sadarane ituwei masa dekak thunak yankan, kellata monawa unada danne ne, kalakanni
     

    gaya1

    Well-known member
  • Jan 10, 2007
    1,166
    68
    48
    අහෝ සුනිමල්, අහෝ පුක.

    monawa hari oo original UK kenek neweyi.
    original UK suddo mahathma widiyata hasirenne. ahaka yana wali walata balen gihin patalenne naha.



    පොන්නයන්ගේ ආකාරය.:angry:

    දැන් ඔන්න DJSunimal කියන පොන්නයා උගේ ගල් කොල්ලත් එක්ක හෝටලයකට යනවා.:oo::P එතනදී තවත් පොන්නයෝ සෙට් එකක් මුගේ ගල් කොල්ලට අතවර කරන්න හදනවා. මු පොන්නයා හින්ද උගේ ගල් කොල්ලගේ විතරක් නෙමේ උගේ පුකත් දීලයි එන්නේ.:rolleyes::yes::angry::frown: මොකද පොන්නයෝ අහක යන වලි වලට පැටලෙන්නේ නැනේ.:yes::yes:

    (DJSunimal ගේ අම්මත් එක්ක තාත්තා හෝටලයක ගිය විට සිදුවූ මෙවැනිම සිදුවීමක් ඔහුගේ උත්පත්තියට හේතු විය.)

    පිරිමියෙකුගේ ආකාරය.:yes:

    තමන් සමග විශ්වාසයෙන් හෝටලයකට නිවාඩුව ගත කිරීමට යන තම පෙම්වතියට අතවර කිරීමට MRගේ ගු ගෝලයෝ ටිකක් සැරසෙනවා. නියම පිරිමියෙක් වගේ එකට විරුද්දව සටන් කරලා පිරිමියෙක් විදියට ජීවිතේ පුජා කරන්න උනත් මේ පිරිමියා සුදානම්. ඔහු එහෙම කරනවා.

    (එකට කියන්නේ අහක යන වලි වලට පැටලෙනව කියල නොවන බව සලකන්න.)
     

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    monawa hari oo original UK kenek neweyi.
    original UK suddo mahathma widiyata hasirenne. ahaka yana wali walata balen gihin patalenne naha.

    Umba nam maha ajutha p dial ekak bung. umbata masekata keeyak hambenawada mahindage betta suppu karana??? man sira ahanne bung. Mata umbe amma thatha gena dukai. umba karana ponna weda nisa paw eh minissu benum ahanawa.
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83

    අහක යන වලි වෙන්නෙ කොහොමද පොන්නයො ගෑනියෙකුට අතවර කරනකම් බලන්න ඉන්න බැරි හින්දයි වලිය ගිහින් තියෙන්නෙ තො වගේ පොනන$කුට එහෙම බලන් ඉන්න පුලුවන් උනාට කොන්දක් තියෙන පිරිමියෙක් නිකන් බලන් ඉන්නෙ නෑ උඹ මුස්ලිම් දන්නෙත් නෑ යුදෙව්වො දන්නෙත් නෑ යුකේ කාරයො ගැන දන්නෙත් නෑ නිවුස් එකක් දාන කොට හොයල බලල දාපන්
    :angry::angry::angry: ආන්ඩුවට කඩේ යන පලියට අතට අහුවෙන එකක් දාන්නෙ නැතිව :growl::growl:

    athawarayak wela naha ethana. pacha site wala kathawa hadala dammata.
    hotel eke waliyakata yudewuwa madata panala illan kala. kohoma hari uwa marapu eka waradiyi. ekata nithiyen daduwam karayi. pacha site balala boruwata kaha gahanna epa.