තංගල්ලේ සත්‍ය සිදුවීම සාක්කිකරුවන්ගෙන්

TDI110

Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    pacha danna epa.ubalage ammada kive.



    Aaapoo..... me yaka attatama ara Duminda Pa_ _ _ a araka lewa kapu ekek neee... :frown::frown::frown: mama hituwe EK eke aya joke ekata muta kiyavanava kiyala...... shikeeeeee..... mu attatama gottek neee......

    moka unat kamak naha Sunimal lokkaa... oyage gon deshapalana adahas oya langama tiya ganna. specialy R. Duminda Silvaa gana tiyana adahas:rolleyes::rolleyes::rolleyes::yes::yes::yes::yes:... Ah.. thawa deyak puluwannam ohege Raja paulata kiyala me rate tiyana podi podi gatalu tika wisandala denna eka eka palastara wada karala minissunwa ravattala apahu e gataluwatama ahinsaka minissunwa adala danne natuwa.
     

    MrMigga

    Banned
    Mar 2, 2011
    78
    9
    0
    nn
    මෙතන දේශපාලන අනාතයෙක් ඉන්නේ උඹනේ බන්.ඒකනේ මෙතන 750ක් කියවලා තියෙනවා කියන්නෙ සෙනග ඉන්නවනේ.
    දේශපාලන අනාතයෙක් හිටියා.ඉස්සෙල්ලම සුනිමල් ජයසිරි නොහොත් ඩීජේසුනිමල් කියන (paid )මෙම්බර්.ඌට මේකේ නැති වෙන්න වැදුනා.රතු කො‍ටුම 6ක් 7ක් ආවා.
    එතකොට ඌව ටිකක් අඩු කරලා ඉරෝෂන් කියන එකා ආවා.ඉරෝෂන්ට පුකෙන් යන්න ඩිල්ෂාන් සහ තව මෙම්බර් කෙනෙක් අර "ආන්ඩුවේ දේශපාලකයෙක් සුද්දා මරයි " කියන ත්‍රෙඩ් එකේදි දුන්නා.අන්තිමට ඩිල්ෂාන්ලගේ කමෙන්ස්ට් එක්කම ත්‍රෙඩ් එක පිටින් අයින් කරා. ඩිල්ෂාන් සහ තව මෙම්බර්ස්ලා කීප දෙනෙක් ගෙන් දුවන්න කාපු ඉරෝෂන් එතනින් අසාර්ථකයි.දැන් මෙන්න මිස්ටර් මිග්ගා කියලා එකෙක් එවලා.

    :D:D:D

    රිදුනද හියුමනොයිඩ්. මම ඔබතුමාගේ දාලා තියෙන පෝස්ට් 15-16 බැලුවා ඒවයෙත් තියෙන්නෙ කිඹුල්ලු ගැන. ඒ මදිවට ඒ පෝස්ට් අද ඊයේ දාලා තිබ්බ ඒවා නෙවේ මීට මාස ගාණකට කලින් ඒවා. හැංගිලා තියෙන මේ සේරම එළියට එන්නෙ. :lol: ලැජ්ජ නැද්ද බන් තමංම කමෙන්ට් දාගන්න ත්‍රෙඩ්වල :lol: මම මේ බලන් හිටියෙ උඹ මොනවා හරි ඔය එකවුන්ට් එකෙන් කියනකන්. සිරා අහන්නෙ බන්. උඹ සිරිකොතේ රනිල් එක්ක රැය ගෙවලා එනකොට රෑදෙගොඩ හරියෙ කිඹුලෙක්ට අහු උනාද :lol: උඹනම් සිරාවටම පලාත් සභා හෙන්චයියෙක් බන්. බලපන් දැන් කොහේවත් නැති රජෙක් ඇද්දා ඊලගට රජෙක් ඇද්දා ඊටත් පස්සෙ සජිතෙක් ඇද්දා දැන් ඉරෝෂන් ඩිල්ෂාන් කියලත් ඒවා කියෝනවා. :lol: උං මොනවා කිව්වාම මට මොකෝ බන්. මං කතා කරන්නේ උන් ගැන නෙවේ. උඹේ ෆේක් ගැන.

    ඒවා කමන්නෑ. මට ඔය විකාර වැඩක් නැහැ බන්. අනික මිස්ටර් ඩිල්ෂාන් හෝ විකිලීක්ස් ෆේක් අයිඩී හදාගෙන අනුන්ට -රෙප් දුන්නෙවත්. එහෙමත් නැත්නම් උඹ වගේ දේශපාලන හෙන්චයියෙක්වත් නෙවෙයි. මට ආණ්ඩුවවත් විපක්ෂෙවත් වැඩක් නැහැ ඕයි. මම කතා කරන්නේ උඹේ බලුවැඩ ගැන සහ උඹේ බලුවැඩ ගැන සහ උඹේ බලුවැඩ ගැන හරකො. :lol: මොනවද මේ කියවන්නෙ උත්තර නැතුව. කෝ මම කලින් අහපුවට උත්තර දුන්නේ නැහැ. ෆේක් හදලා අනික් උං කොටවලා පෝර්න් පික් දාලා රෙප් දීලා තමංම ත්‍රෙඩ්වල දෙපැත්තට කමෙන්ට් දාගෙන තෝ නම් කුජීතයි උඹ නේද අර තීෆ්ලගේ සෙට් එකෙන් එකපාරක් නොසෑහෙන්න බයිට් උනේ අර ට්රූත්ෆුල් කියන එකෙන් තමන්ගෙ භාර්යාවට පිටකෙනෙක් සංසර්ගය කරලා ගියත් ඒකෙ වරදක් නැහැ කියලා. :lol: අනේ අනාථයා. අහපු එකට උත්තර දෙන්නේ නැහැ. උඹනම් මරු බන්. ප්‍රාදේශීය සභා අනාථයා.
     
    Last edited:

    Erozan-Migga

    Member
    Dec 30, 2011
    6
    1
    0
    mr migga
    ඔයා කියන කතාව ඇත්ත. humonoid කියන්නේ රජාට සහ විපක්ෂයට දෙකටම කඩේ යන ආගමක් දර්මයක් දන්නේ නැති වේසාවෙක්. බයානක පොරක්.ඒක නිසා එයාව තහනම් කරන්න ඕනී.ඒ වුනාට මේ ප්‍රාදේශිය සබාපතියා සචාරක කෙල්ලක් උඩ තට්‍ටුවට ඇදගෙන ගිහිල්ලා කාමරේක දාගන් දුෂනය කරලා තියෙනවා කියලා සාක්කිකරුවන් කියනවා.හොටලේ වැඩ කාරයෝ කියනවා.ඒකට විරුද්දව උඩට දුවගෙන ආපු සුද්දව වෙඩි තියාල ගහලා මරලා. බල්ලෙක් කියලා අපි මේ සත්‍යය යටපත් කරන්න ඕනි නෑ.කෙල්ලට හු*ලා ,වෙරි හිදුනම සබාපතියා කාල්ටන් ගිහිල්ලා තියෙනවා නාමල් හම්බ වෙන්න.අනේ දුමින්ද වගේ මාවත් බේරගන්න කියලා.ඒක තමයි වුනේ.ඒක අපි වහන්න ඕනීද රටේ ගෞරවය ‍රැකගන්න.
    ඒක ඇත්ත බන්. මුන් මිනී මරලා කෙල්ලට හු*ලා කාල්ටන් දුවනවා අනේ මාව බේරගනියො කියලා.ඔන්න රජා හෙන ගේමක් ගහනවා උගේ ප්‍රදේසිය නායකයන් බේරන්න.
    :eek:
     

    Erozan-Migga

    Member
    Dec 30, 2011
    6
    1
    0
    20111230093207.jpg

    දැන් ගොසිප් එකේ යන ඒවාත් මුන්ට බොරු.එතකොට කෙල්ල පෙම්වාතාව (සුද්දව )මරලා සභාපතියව දූෂනය කරලා, ලේ ඔක්කොම උගේ ඇ‍ඟේ උලලා.ඕක තමයි පොලිසිය උසාවියට කියන්නේ.එතකොට දිපාලිලා, සේපාලිලා අනේ ඇත්තද කියලා රුසියන් කෙල්ලව එංගලන්තේ මානසික රෝහලකට බාර දෙනවා.අන්තිමට අපිට තමයි පිස්සු ඩබල් වෙලා තියෙන්නේ.
     

    Erozan-Migga

    Member
    Dec 30, 2011
    6
    1
    0
    ප්‍රාදේශීය දේශපාලන මීහරකා බ්‍රිතාන්‍ය ස්ත්‍රී දුෂණයකට ගොස් සංචාරකයෙකු මරා දමයි.


    | අමිල ගුණරත්න


    ආසියාවේ ආශ්චර්යට යන ගමනේදී සංචාරක වියාපාරය ප්‍රවර්ධනය ගැන ආණ්ඩුව උදේ සවස කතා කරති. නමුත් දේශපාලන උණ සහ කාම උණ නිසා උමතුවට පත් වූ තංගල්ල ප්‍රාදේශීය සභාවේ සභාපති සම්පත් චන්ද්‍රපුෂ්ප විදානපතිරණ නමැති මිනීමරුවා විසින් බ්‍රිතාන්‍ය පුරවැසියෙකුගේ පෙම්වතියට අතවර කිරීමට යාමෙන් හටගත් ආරවුල නිසා බ්‍රිතාන්‍ය සංචාරකයාට බෝතල් කටු වලින් ඇන වෙඩි තබා මරා දමා තිබේ. මෙම මිනිමරුමෙන් පසු තංගල්ල ප්‍රදේශයේ හෝටල් වල නවාගැන්ගෙන සිටින විදේශ සංචාරකයන් සිය සංචාර අවලංගු කර ආපසු සිය රටවල් යාම අරඹා ඇත. එසේම මේ හේතුවෙන් ලංකාවට පැමිණීමට සිටි බටහිර සංචාරකයන් ශ්‍රී ලංකාවේ සංචාරය කිරීම නවතා දමා ඇත. සම්පත් චන්ද්‍රපුෂ්ප මිනීමරුවා සහ ඔහුගේ දේශපාලන පහඳන් විසින් සිදු කරන ලද මෙම පහත් පෙලේ මිනීමැරුම යට ගැසීමේ මුල් පියවරවල් පොලිසිය විසින් දැනටමත් ගෙන තිබෙන අතර මිනීමරුවා නාමල් රාජපක්ෂගේ කිට්ටු හිතවතෙකු නිසා මෙම මිනීමරුමද ඇඩ්රස් නැති මිනීමැරුමක් වන බව නිරීක්ෂකයෝ පවසති. එසේම තව වසර දෙක තුනකින් විදේශීය කාන්තාවක් දුෂණය කිරීමට ගොස් ඇයගේ පෙම්වතා මරා දැමු අමන ජනතා පුත්‍ර සම්පත් චන්ද්‍රපුෂ්ප විදානපතිරණ නැමැති නින්දිත මිනීමරුවා පාර්ලිමේන්තුවටද
     

    Erozan-Migga

    Member
    Dec 30, 2011
    6
    1
    0
    අනේ එළකිරි ඇඩ්මින් මහතුනි, මේ වගේ ප්‍රවුර්ති දාන්න හොද නෑ නේද මොලේ කලදක් තියෙනවනම්..... අපි නියම ශ්‍රී ලාංකිකයන් හැටියට පුළුවන් තරම් උනන්දු කරවන්න ඕන මේ වගේ වැඩවලට. අපේ සන්ස්කෘතිය විනාශ කරන්න එන හා විනාශ කරන්න නොඑන හැම සංචාරකයෙක්ම අපි මැරිය යුතුයි. එසේ නොකළහොත් අපේ රට දියුණුව කරා හා පිට රට වල පිළිගැනීමකට ලක්වෙන්නෙ නෑ. මේ විදියට, ලංකාවට එන හැම විදේශීය සංචාරකයෙක්ම අපි මැරිය යුතුයි. හැබැයි අපි කියල කිව්වෙ... වැදගත් තනතුරක් දරන කෙනෙක් විය යුතුයි. මොකද සමාන්ය ජනතාව ළග ටී 56 ඒවා නැති නිසා. ඉතින් මේකට සුදුසුම කට්ටිය තමයි ප්‍රාදේශීය සභා, පළාත් සභා, පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරු, සහ ඇමැතිවරු, හා රට කරවන අමනයා.

    මෙහෙම මර මරා යනකොට තමයි අපිට ජොලියක් තියෙන්නෙත් හා රටේ කීර්තිය ලොව පුරා පතළ වෙන්නෙත්. එතකොට තමයි රට කරවන අමනය ලන්ඩන් වලින් ගහල එලෙව්වා වගේ ලෝකෙ හැම රටකින්ම ගහල පන්න ගන්නෙ. ඉතින් කාටද ආඩම්බර. ඉබේම රට අපිට ලැබෙනවනේ. අන්න ඒ නිසා මේ වගේ මිනී මැරුම් වලට තව තවත් ධයිර්ය ලබා දෙන විදියට හා තව තවත් ඉදිර්යට මේ වගේ මිනී මැරුම් දස දහස් ගණනින් නෙමෙයි ලක්ෂ ගණනින් කොරව ගන්න විදියට තමයි අපි ප්‍රව්‍රති පළ කරන්න ඕනෙ. ඒ නිසා එළකිරි මේ ගැනත් ඉතින් ඔය මොලේ පාවිච්චි කරල හිතල බලන්න. විදේශිකයො මරන තරමට තමයි ලංකාවට තවත් සනීප. එතකොට වත් ඔය ලෝකෙ වටේ ඉන්න අනිත් අමනයොන්ගෙ ඇස් ඇරිල, අඩුම ගානෙ සම්බාධක වත් පනවන්නෙ නැතැයි. එහෙම නැතුව ලංකාවෙ ගොන් තඩි මීමො මේ වැඩේ කොරන එක බොරු.
     

    pukPusa

    Banned
    Dec 31, 2011
    44
    5
    0
    ලංකාවේ නඩු යන්නේ හරියට මහින්දගේ අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ.
     

    pukPusa

    Banned
    Dec 31, 2011
    44
    5
    0
    අනේ එළකිරි ඇඩ්මින් මහතුනි, මේ වගේ ප්‍රවුර්ති දාන්න හොද නෑ නේද මොලේ කලදක් තියෙනවනම්..... අපි නියම ශ්‍රී ලාංකිකයන් හැටියට පුළුවන් තරම් උනන්දු කරවන්න ඕන මේ වගේ වැඩවලට. අපේ සන්ස්කෘතිය විනාශ කරන්න එන හා විනාශ කරන්න නොඑන හැම සංචාරකයෙක්ම අපි මැරිය යුතුයි. එසේ නොකළහොත් අපේ රට දියුණුව කරා හා පිට රට වල පිළිගැනීමකට ලක්වෙන්නෙ නෑ. මේ විදියට, ලංකාවට එන හැම විදේශීය සංචාරකයෙක්ම අපි මැරිය යුතුයි. හැබැයි අපි කියල කිව්වෙ... වැදගත් තනතුරක් දරන කෙනෙක් විය යුතුයි. මොකද සමාන්ය ජනතාව ළග ටී 56 ඒවා නැති නිසා. ඉතින් මේකට සුදුසුම කට්ටිය තමයි ප්‍රාදේශීය සභා, පළාත් සභා, පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරු, සහ ඇමැතිවරු, හා රට කරවන අමනයා.

    මෙහෙම මර මරා යනකොට තමයි අපිට ජොලියක් තියෙන්නෙත් හා රටේ කීර්තිය ලොව පුරා පතළ වෙන්නෙත්. එතකොට තමයි රට කරවන අමනය ලන්ඩන් වලින් ගහල එලෙව්වා වගේ ලෝකෙ හැම රටකින්ම ගහල පන්න ගන්නෙ. ඉතින් කාටද ආඩම්බර. ඉබේම රට අපිට ලැබෙනවනේ. අන්න ඒ නිසා මේ වගේ මිනී මැරුම් වලට තව තවත් ධයිර්ය ලබා දෙන විදියට හා තව තවත් ඉදිර්යට මේ වගේ මිනී මැරුම් දස දහස් ගණනින් නෙමෙයි ලක්ෂ ගණනින් කොරව ගන්න විදියට තමයි අපි ප්‍රව්‍රති පළ කරන්න ඕනෙ. ඒ නිසා එළකිරි මේ ගැනත් ඉතින් ඔය මොලේ පාවිච්චි කරල හිතල බලන්න. විදේශිකයො මරන තරමට තමයි ලංකාවට තවත් සනීප. එතකොට වත් ඔය ලෝකෙ වටේ ඉන්න අනිත් අමනයොන්ගෙ ඇස් ඇරිල, අඩුම ගානෙ සම්බාධක වත් පනවන්නෙ නැතැයි. එහෙම නැතුව ලංකාවෙ ගොන් තඩි මීමො මේ වැඩේ කොරන එක බොරු.
    niyama talk eka....hinavela pukath ridenava oyi.....:rofl::rofl::rofl:
     

    gonfayya

    Member
    Dec 31, 2011
    2
    0
    0
    Djsunimal
    ඔයා එලකිරි එකේ ඔයාගේ අම්මා විකුනනවා කියන්නේ ඇත්තද? ඒක අහලා මම අලුතෙන් මෙම්බර් වුන.කොහොමද ඩීල් එක නෙගොෂියට් කරන්නේ.;);)