ow machan.. clean eka ehema hondata thienwa.. ekama case eka AC ne thama.. langadeema danna inne.. me place eka indala godak attractions thiyenawa.![]()
AC ගත්තම ගාණ දෙගුණයක් වෙයි නේද බං?

ow machan.. clean eka ehema hondata thienwa.. ekama case eka AC ne thama.. langadeema danna inne.. me place eka indala godak attractions thiyenawa.![]()

ne ne machan baya wenna epa.. dan price eka tiakk wedi wei.... Hotline call eka dapan enawa nam.AC ගත්තම ගාණ දෙගුණයක් වෙයි නේද බං?![]()

Tama price eka decide karala ne machan.. tikak gana wedi wei...A/C dammama keeyak wage weida machan?? reasonable wage prices nan![]()
http://www.tranquilchalet.com/attractions/. Vehical eka yanwa nam... watetama extractions thiyanwa machan...ජාතිවාදියා;17589314 said:Monawada ban oya paththe balanna thiyena spot??


maxa ne ban 2900 i kiyANNE

eka minihekta 2900da ban. kema walata kohomada gewanna oni

machan per head 2900 da total villa eka 2900 da ? with A/C da?


thanamalwila monawda ban balanna thiyenne ?
mal walata prasidda kiyala witharay thanamalwila ahala thiyenne mama![]()