තණමල්විල නවතින්න නැවතුම් පොලක්

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    ow machan.. clean eka ehema hondata thienwa.. ekama case eka AC ne thama.. langadeema danna inne.. me place eka indala godak attractions thiyenawa. :)

    AC ගත්තම ගාණ දෙගුණයක් වෙයි නේද බං?:oo:
     

    venuscreats

    Member
    Dec 3, 2007
    900
    63
    0
    Ganemulla
    AC ගත්තම ගාණ දෙගුණයක් වෙයි නේද බං?:oo:
    ne ne machan baya wenna epa.. dan price eka tiakk wedi wei.... Hotline call eka dapan enawa nam. :D

    A/C dammama keeyak wage weida machan?? reasonable wage prices nan :)
    Tama price eka decide karala ne machan.. tikak gana wedi wei...

    ජාතිවාදියා;17589314 said:
    Monawada ban oya paththe balanna thiyena spot??
    http://www.tranquilchalet.com/attractions/. Vehical eka yanwa nam... watetama extractions thiyanwa machan...:yes:
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    අලිත් එපා, කන්නත් එපා, බොන්නත් එපා, ගංජා ගහන්න පුලුවන්ද??