පිටියෙ_අප්පු;7267595 said:go ahead , i don't give a
********
Please Mind Your language Bro
Moderator
Really ? Gt will be happy to see this comment.
Last edited by a moderator:
පිටියෙ_අප්පු;7267595 said:go ahead , i don't give a
********
Please Mind Your language Bro
Moderator
උබට පෙන්නෙ පිටියෙ ගෙ ජතිවාදය විතරද? ගසලි ලා ජතිවාදය ගැන කරන කතා උබට පෙන්නෙ නැද්ද උක්කුන් පුතේ ?
පිටියෙ_අප්පු;7267560 said:හරි ඔබතුමා ඔච්චර ඉස්ලාමයට ආදරේ නම් , මට ඔප්පු කරන්නකෝ ඉස්ලාමය කියන්නෙ ආගමක් කියලා. මොකද කියන්නෙ අභියෝගය බාරගන්නවද ?
Really ? Gt will be happy to see this comment.![]()
මම ඔය අභියෝග ගැන දන්නෑ.
මට එව වැඩකුත් නෑ
මම ස්ලාමෙට විශේශ ආදරයකුත් නෑ(එයත් ආගමක් නිසා යම් ගෞරවයක් ඇත )
මුස්ලිම් අයගෙන් උඹට (බුද්ධාගමට ) අසාධාරනයක් උනාද කියල මම දන්නෙ නෑ(එහෙම උනානම් වැරදියි)
මම කියන්නෙ ජාති-ආගම් අතර දැන් ඇතිවෙලා තියන සමගිය නැතිකරන්න එපා කියලයි
මම කියන්නෙ ජාති-ආගම් අතර දැන් ඇතිවෙලා තියන සමගිය නැතිකරන්න එපා කියලයි
මතක තියා ගනින් පිටියේ අප්පු (අතුල) ආයි යුද්දයක් ආවොත් අපි උබලා දෙමල්ලුන්ව තමයි මුලින්ම පන්නන්නේ





මම ඔය අභියෝග ගැන දන්නෑ.
මට එව වැඩකුත් නෑ
මම ස්ලාමෙට විශේශ ආදරයකුත් නෑ(එයත් ආගමක් නිසා යම් ගෞරවයක් ඇත )
මුස්ලිම් අයගෙන් උඹට (බුද්ධාගමට ) අසාධාරනයක් උනාද කියල මම දන්නෙ නෑ(එහෙම උනානම් වැරදියි)
මම කියන්නෙ ජාති-ආගම් අතර දැන් ඇතිවෙලා තියන සමගිය නැතිකරන්න එපා කියලයි



ඔනන ඉතින් කට්ටිය පරණ විදියට -rep දෙන්න පටන් අරගෙන.ඕවා කලා කියලා ඇත්ත වහන්න බෑ බොලව්![]()


eka thatha..anika rep kannada? oka thibbath nathath apita paanda?

පිටියෙ_අප්පු;7267960 said:දැන් තම්බිලට අභියෝග 3 යි.
1 . මම ඉස්ලාමයට අපහාස කරපු පෝස්ට් එකක් පෙන්වීම
2. ඉස්ලාමය සත්යයක් බැවි ඔප්පු කිරීම.
3. මාව එළකිරියෙන් බෑන් කරවීම.



කස්ටිය තාම කුරානෙ පෙරලනව. අවුරුද්දටත් කලින් ඉදන් ඕක පෙරලන්න ගත්තෙ. තාම බැරිවෙලා හරි පිටුව පෙරලගන්න.![]()













mata -rep deela.
-rep bari nam mawa ban karapan. habai kata wahanna nam hamba wenne na.
EΜΙFΞXΛ;7267749 said:hehe Meke inna pana nathi kokku mata -rep dunna kiyala mata kisi awulak na
I don't care abt Rep
Mage athin payin yanawaya![]()

who cares abt Rep machanz, Keep up the good work,
to both +rep added.

Pitiye Appu over the limit yanawa wage.
Muslim_Foundation kiyanne Sinhala Buddhist porak neda? Muslim wage act karala aagam kotawanna hadana?
neye
added.![]()





