rep+ machan. ubanam adahanna watinawa. math yanna kanna misak bonna nam neme gedara idagenath bonna bariya. aith mona lokenda mehema kanna labenne. mun apita bonna dennet kanna bari wenna wenna ati ban
තෑන්ක්ස්.. ඔව් බොන්න යන එක අපරාදයක්. අනික බීපුවාම නෝන්ඩිය විතරයි. මම නම් කලාතුරකින් තමා ඔය වගේ වෙඩිමකින් බොන්නෙත්. කමෙන්ටුව වටිනව. 
Elaz.patta machan,
kollekgenma ohoma ewa tikak danagaththa eka watinwa.
table manners and anith ewath dandko puluwan welawaka..rep
elakiri//