තරු පංතියේ හෝටලේක, මගුලකට ආරාධනාවක් ලැබු&#3505

hacker91

Member
Dec 8, 2011
429
71
0
Colombo
rep+ machan. ubanam adahanna watinawa. math yanna kanna misak bonna nam neme gedara idagenath bonna bariya. aith mona lokenda mehema kanna labenne. mun apita bonna dennet kanna bari wenna wenna ati ban
 

Hood

Member
Dec 3, 2012
524
402
0
Ohio
rep+ machan. ubanam adahanna watinawa. math yanna kanna misak bonna nam neme gedara idagenath bonna bariya. aith mona lokenda mehema kanna labenne. mun apita bonna dennet kanna bari wenna wenna ati ban
:cool: තෑන්ක්ස්.. ඔව් බොන්න යන එක අපරාදයක්. අනික බීපුවාම නෝන්ඩිය විතරයි. මම නම් කලාතුරකින් තමා ඔය වගේ වෙඩිමකින් බොන්නෙත්. කමෙන්ටුව වටිනව. :yes:
 

LalaJ

Well-known member
  • Nov 29, 2012
    5,472
    1,033
    113
    KANDY
    patta machan,
    kollekgenma ohoma ewa tikak danagaththa eka watinwa.
    table manners and anith ewath dandko puluwan welawaka..rep
    elakiri//