Sri lanka Navy Whale Watching From Galle (month of November to April)mama dannawa uba kyana eka. eth eka den yanne ne. apith samahara dawasata 60kM penala yanawa saththu pennanna guest lata. samahara dawasata hawasa 5tath goda awith thyenawa
Sri lanka Navy Whale Watching From Galle (month of November to April)mama dannawa uba kyana eka. eth eka den yanne ne. apith samahara dawasata 60kM penala yanawa saththu pennanna guest lata. samahara dawasata hawasa 5tath goda awith thyenawa
Sri lanka Navy Whale Watching From Galle (month of November to April)
Sri lanka Navy Whale Watching From Galle (month of November to April)

?How much per person?![]()
and
what if the whales didn't feel like coming out to see the humans? will the navy refund our money?![]()



How much per person?![]()
and
what if the whales didn't feel like coming out to see the humans? will the navy refund our money?![]()
bump aduma kidenekta yanna puluwanda bn ?
mama gihin nam na machan math me eka ekagen danagaththuwa kiyanneHow much per person?![]()
and
what if the whales didn't feel like coming out to see the humans? will the navy refund our money?![]()
)mama gihin nam na machan math me eka ekagen danagaththuwa kiyanne
Refund karanne nam na machan
Eth un kohomahari pennanna try ekak denawa
un laga anith ewata wada technology equipment (radar, zonar) ehema tiyanawane nawak nisa. godak bottuwala zonar witharada koheda tiyenne
(mama waradinam danna kenek kiyanna hode)
gana nam 3500i kiyala tiyenne web site ekak tiyanawa eke wistara tiyanawane
http://whalewatching.navy.lk/