තල්මස්සු බලන්න යන්න කැමති අයට :) Whale watching in Sri Lanka :)

SinhaRuba

Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    How much per person? :confused:
    and
    what if the whales didn't feel like coming out to see the humans? will the navy refund our money? :confused:
    mama gihin nam na machan math me eka ekagen danagaththuwa kiyanne
    Refund karanne nam na machan
    Eth un kohomahari pennanna try ekak denawa
    un laga anith ewata wada technology equipment (radar, zonar) ehema tiyanawane nawak nisa. godak bottuwala zonar witharada koheda tiyenne
    (mama waradinam danna kenek kiyanna hode :))

    gana nam 3500i kiyala tiyenne web site ekak tiyanawa eke wistara tiyanawane
    http://whalewatching.navy.lk/
     

    hornetboy

    Active member
  • Dec 7, 2012
    884
    148
    43
    mama gihin nam na machan math me eka ekagen danagaththuwa kiyanne
    Refund karanne nam na machan
    Eth un kohomahari pennanna try ekak denawa
    un laga anith ewata wada technology equipment (radar, zonar) ehema tiyanawane nawak nisa. godak bottuwala zonar witharada koheda tiyenne
    (mama waradinam danna kenek kiyanna hode :))

    gana nam 3500i kiyala tiyenne web site ekak tiyanawa eke wistara tiyanawane
    http://whalewatching.navy.lk/

    podi bottu wala nm godak adu facilities thamai thyenne. ape boat eke radar,zonar, GPS thyenawa refund karana seen eka nm godak ewai adui direct online booking nm half money refund karnawa.