na toilat hodanna thamayiඋන්ගෙ පඩිය අඩුම ඩොලර් ලක්ශ 5ක් වත් ඇති. මං හිතන්නෑ ඩොක්ටර්ස්ල ටොයිලට් හෝදනව ඇති කියලා ඔය රටවල් වල.
උන්ගේ රට වල දොස්තරලා නැතිද මිතුරඋන්ගෙ පඩිය අඩුම ඩොලර් ලක්ශ 5ක් වත් ඇති. මං හිතන්නෑ ඩොක්ටර්ස්ල ටොයිලට් හෝදනව ඇති කියලා ඔය රටවල් වල.
උන්ගේ රට වල දොස්තරලා නැතිද මිතුර
ඔව් බං උන් මෙහ් යන්නන් වාලෙ යන්නෑ අර අඩු කුලේ උන් ස්ටුඩන්ට් යනව වගේ. උන් ඩොක්ටර්ස්ල වෙලා තියෙන්නෙ 2.50 විබාග ලියල නෙවෙයි නෙහ්wesa baiyo kuhakamata kiyanne ටොයිලට් හෝදන්න ගිහිං kiyala
ඔව් බං උන් මෙහ් යන්නන් වාලෙ යන්නෑ අර අඩු කුලේ උන් ස්ටුඩන්ට් යනව වගේ. උන් ඩොක්ටර්ස්ල වෙලා තියෙන්නෙ 2.50 විබාග ලියල නෙවෙයි නෙහ්
ඔව් බං උන් මෙහ් යන්නන් වාලෙ යන්නෑ අර අඩු කුලේ උන් ස්ටුඩන්ට් යනව වගේ. උන් ඩොක්ටර්ස්ල වෙලා තියෙන්නෙ 2.50 විබාග ලියල නෙවෙයි නෙහ්
කියල ත්රෙඩ් එකක් තිබ්බ ඒකෙ විදිහටනම් මේ යන අයට සමාජ පිළිගැනීමවත් හොඳ සැලරි එකක්වත්නෑ කොටින්ම කාල ඇඳල ඉන්නත් ලැබෙන ගාන මදි.එංගලන්තෙට යන ඩොකාලගේ පඩි මෙහෙමලු සිංහලු
මුන් කියන විදියට ලංකාවෙන් යන උන් ඔක්කොම ටොයිලට් හොදනවානම්, ඒ රටවල් වල ටොයිලට් විතරක්ම තියෙන්න ඕන. රට යන එකෙක් දැක්ක ගමන් කියන්නේ ටොයිලට් හෝදන්න යනවා කියලා, හැබැයි රෙන්න පුකේ ගු නැ.රට යාගන්න බැරි ඇරියස් කාරයෝ සෙට් එකක් ඉන්නවා. උන් තමයි ඕවා කියන්නේ.
UK 16 laks plus. But similarly there are expenses.උන්ගෙ පඩිය අඩුම ඩොලර් ලක්ශ 5ක් වත් ඇති. මං හිතන්නෑ ඩොක්ටර්ස්ල ටොයිලට් හෝදනව ඇති කියලා ඔය රටවල් වල.
රට යාගන්න බැරි ඇරියස් කාරයෝ සෙට් එකක් ඉන්නවා. උන් තමයි ඕවා කියන්නේ.
අපේ සල්ලි වලින් මුන් ඉගෙන ගෙන අපිටම කොකා පෙන්වනවා
@EVC කියන්නෙත් ඒ වගේ පොන්නයෙක් තමා. කැනඩා ස්ටුඩන්ට් ගිහින් ස්කිල්ස් නැති නිසා එහෙන් එලවපු එකෙක්. දැන් සුද්දන්ට බැන බැන ඉන්නවා.2019 manda manasika wesige puthata X gahapu wesa baiyo lankawe inna lejjawata rellata rata gihin toilet hodannath nethuwa higa kanawa, okunawa dekalai oya kiyawanne
how about deakin university if you cant go directly to uni
first go to mibt affiliated college of deakin university
mibt 1st year = deakin uni 1 year
so after that achieving required gpa u can transferred to the second year of deakin university
if he interested in canada he can go to maitoba college then transferred to manitoba university .....canada has low fees rate than ausi & easily can get pr
danuy reply eka dakke
uba ausi select nam canada gana hithhana epa
but canada wala opportunities wadi.. ubata work permit ekath lesiyen ganna puluwan after uni studies in other hand canada wala cost of living eka aduy sri lanka wala edan yanna gamak thiyenawa eka itin koy ratakata wunath gema thiyenawa ne ban. but ee tharam awlak naha![]()