තව පලයව් පෝලිමේ ගිහිං ගහපිය කතිරේ...

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    මේ නම් මං කියන්නේ. තව බදු වැඩි කරන්න ඕනි 🤡👉👌
    news walata dena voice cut walin hithaganna puluwan neda sabuddika janathawakda? mandabuddika set ekakkda? lakepankawe inne kiyala...........
    :(
     
    • Sad
    Reactions: kasun_kbp

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,386
    113
    Kaduwela
    news walata dena voice cut walin hithaganna puluwan neda sabuddika janathawakda? mandabuddika set ekakkda? lakepankawe inne kiyala...........
    :(
    පිස්සුද බං ගම්බද අනාථ බයි පකයලා හිතන් ඉන්නේ මේක කර්මය නිසා වුන දෙයක් කියලා.
    මෙහෙම හිගන හුත්තිගේ පුතාලා ඉන්න ජාතියක් නොකා නොබී මැරිලා යන්න ඕනි 🥳
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    පිස්සුද බං ගම්බද අනාථ බයි පකයලා හිතන් ඉන්නේ මේක කර්මය නිසා වුන දෙයක් කියලා.
    මෙහෙම හිගන හුත්තිගේ පුතාලා ඉන්න ජාතියක් නොකා නොබී මැරිලා යන්න ඕනි 🥳
    gon haththata samurdiya 10000 k denawa kiyala list purawanne......
    bill gewanna kiyala amathaka wela wenna athi.
    namal kollatama galapena set ekak inne...
    lol
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    තව බදු ගහන්න ඕනේ. අර 18 වැඩි උන්ට බදු ලිපිගොනු ඇරලා උන්ටත් බදු ගහන්න ඕනේ. VAT එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ GST එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ. බලු බදු ලිං බදු වැසිකිලි රූපවාහිනි රථවාහන ඔක්කටම ගහලා රාජය ආධායම වැඩි කරන්න ඕනේ .ඉහල වයාපාරිකටන්ට බදු ගහන්න එක අඩු කරන්න ඕනේ එම නොවුනොත් වයාපාර වැටෙනවනේ . මිනිස්සුන්ගෙන්ම තමා කරපු මෝඩ වැඩ වලට දඩුවම ලෙස බදු ගන්න ඕනේ . පුලුවන් නම් කසාද බදුත් ගහන්න ඕනේ බැදපු උන්ගෙන්
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    තව බදු ගහන්න ඕනේ. අර 18 වැඩි උන්ට බදු ලිපිගොනු ඇරලා උන්ටත් බදු ගහන්න ඕනේ. VAT එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ GST එකත් වැඩි කරන්න ඕනේ. බලු බදු ලිං බදු වැසිකිලි රූපවාහිනි රථවාහන ඔක්කටම ගහලා රාජය ආධායම වැඩි කරන්න ඕනේ .ඉහල වයාපාරිකටන්ට බදු ගහන්න එක අඩු කරන්න ඕනේ එම නොවුනොත් වයාපාර වැටෙනවනේ . මිනිස්සුන්ගෙන්ම තමා කරපු මෝඩ වැඩ වලට දඩුවම ලෙස බදු ගන්න ඕනේ . පුලුවන් නම් කසාද බදුත් ගහන්න ඕනේ බැදපු උන්ගෙන්
    ehema kalath athaarida wahalkama?
    lol
     
    • Like
    Reactions: Error365!

    xengine

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    මම නම් කියන්නේ තව බදු වැඩි වෙන්න ඕනේ කියල. Education, health, transport පිනට නැතුව ගෙවල ගන්න තැනට පත් කරන්න ඕනේ.

    මේක නිකන් පාදඩ අදහසක් වගේ හිතුනට මන් නම් කියන්නේ මිනිස්සුන්ගේ ඔලුව පෑදෙන්නේ එහෙම කරපුවම කියල.

    අන්න එහෙම දවසක් ආවම මිනිස්සුන්ට තේරෙයි ඔය හොරකන් කරන්නේ අපෙන් ගත්ත සල්ලිනෙ කියල.

    මොකෙක් හරි දේශපාලකයෙක් හොරා කෑවා කියල ආරංචි උනාම ගෙට ගිනි තියන්න හිතෙයි මිනිස්සුන්ට. අන්න ඒ දවස එන්න ඕනේ.

    අන්න එ දවස ආවම රට බේරගත්ත නිසා පොඩ්ඩක් හොරකන් කරාට කමක් නැහැ. රට බෙරගත්ට එකාගේ මල්ලිගේ ගෑනිගේ අක්කගේ පොඩි පුතාටත් චන්දෙ දෙන්න ඕනේ කියන බබා හුකුන් නැති වෙයි.

    එදාට රට දියුණු වෙයි. නැත්තන් හැම පකයම කියන්නේ සල්ලි අච්චු ගහල හරි කමක් නැහැ සල්ලි දීපන් පඩි දීපන් කියල.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    මාමනම් කියන්නේ එකපරකුත් ඔය මාසෙකට සැරයක් ගෙවන බිල වැඩි කරා කියලා කෑගහලා 25-30%වැඩි කරා කියලා, අඩු කරලා දුන්නා ගෑස් ටික, පරිප්පු ටික, තෙල් ටික අමතක කරලා කලින් ආණ්ඩුව ගෙදර යවලා ඔය ගෙනත් කර ගත්තේ හොදම එකෙන්.
    ඒව එහෙම උන නිසා තමා මේවා 100-200 නැතිව 1000-2000 වෙලා වැඩි උනේ.
    හැබැයි ආයේ රාජපක්ෂලා ආවොත් නම් පුතේ 1$ රු650-700 වෙලා 10000 කින් විතර තමා බිල් වැඩි වෙන්නේ.
    ඔක්කොම හොරු තමා. හැබැයි මේ වගේ මිත්‍යා දුෂ්ඨික හොරු ටිකක් නම් ලොවෙත් නෑ. මිනිස්සු අසරණ වෙලා කන්න නැතිව යන එන මං නැතිව කොරෝනා වලට බය වෙලා ගෙවල් අස්සේ රිංගන්න ඉද්දී එකට ගෙනපූ වැක්සින් එකෙනුත් $5 ගානේ ගැහුවා කියන්නේ එසේ මෙසේ උන් නෙමේ.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    මම නම් කියන්නේ තව බදු වැඩි වෙන්න ඕනේ කියල. Education, health, transport පිනට නැතුව ගෙවල ගන්න තැනට පත් කරන්න ඕනේ.

    මේක නිකන් පාදඩ අදහසක් වගේ හිතුනට මන් නම් කියන්නේ මිනිස්සුන්ගේ ඔලුව පෑදෙන්නේ එහෙම කරපුවම කියල.

    අන්න එහෙම දවසක් ආවම මිනිස්සුන්ට තේරෙයි ඔය හොරකන් කරන්නේ අපෙන් ගත්ත සල්ලිනෙ කියල.


    මොකෙක් හරි දේශපාලකයෙක් හොරා කෑවා කියල ආරංචි උනාම ගෙට ගිනි තියන්න හිතෙයි මිනිස්සුන්ට. අන්න ඒ දවස එන්න ඕනේ.

    අන්න එ දවස ආවම රට බේරගත්ත නිසා පොඩ්ඩක් හොරකන් කරාට කමක් නැහැ. රට බෙරගත්ට එකාගේ මල්ලිගේ ගෑනිගේ අක්කගේ පොඩි පුතාටත් චන්දෙ දෙන්න ඕනේ කියන බබා හුකුන් නැති වෙයි.

    එදාට රට දියුණු වෙයි. නැත්තන් හැම පකයම කියන්නේ සල්ලි අච්චු ගහල හරි කමක් නැහැ සල්ලි දීපන් පඩි දීපන් කියල.
    Gahana badu gangata kapana ini wage, deshapaluwage bade...
    Rata ethanamai.
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හොදම වැඩි අරගල පොන්නයන්ට ගූ පොන්නයො ඉල්ලන් කෑවෙ, අඩුවට කන්ඩ ඉල්ලපු පොන්න කාදිනල එහෙම හොයාගන්ඩත් නැ,🤣🤣🤣
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    හොදම වැඩි අරගල පොන්නයන්ට ගූ පොන්නයො ඉල්ලන් කෑවෙ, අඩුවට කන්ඩ ඉල්ලපු පොන්න කාදිනල එහෙම හොයාගන්ඩත් නැ,🤣🤣🤣

    ඇයි නන්ද සෙන හිටියනං දැන් අඩුවට කන්න හම්බ වෙනවද. :lol: :lol:

     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    හොදම වැඩි අරගල පොන්නයන්ට ගූ පොන්නයො ඉල්ලන් කෑවෙ, අඩුවට කන්ඩ ඉල්ලපු පොන්න කාදිනල එහෙම හොයාගන්ඩත් නැ,🤣🤣🤣
    Haaaa haaa menna awith ponilge aluth gal kolla...
    Ponil kate ekathu karanawa rajapakalage horakapuwath ekka nidalle...
    Dan ithin ponilge eka kate thiyan indapan aragaleta bana bana.
    Lol