ත්‍රී ව්හීල් Three wheel ගාස්තු අඩුවීම සහ pick me අනාගතය

සාමාන්‍ය wheel කරෝයොත් දැන් pick me වූනොත් අනාගතය තව අවුරුදු 5කින් කොහොම වෙයිද ?

  • ඉස්සරහට Three wheel 50% වලටත් වැඩි ගානක් pick me වෙයි

  • pick me තව වැඩි වෙනවනම් හොදයි

  • දැන් තියන විදිහ හොදයි


Results are only viewable after voting.

hena7

Well-known member
  • Dec 17, 2023
    377
    289
    63
    මචන් මම ගමන් කීපයක් ගියා pick me . අනිත් Three wheel එක්ක බලපුවහම ඇත්තටම අඩුයි . මම දැක්කා උන් දැන් අලුතින් ව්හීල් register කිරීම වැඩි කරලා . සාමාන්‍ය wheel කරෝයොත් දැන් pick me වූනොත් අනාගතය තව අවුරුදු 5කින් කොහොම වෙයිද ?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,728
    113
    මචන් මම ගමන් කීපයක් ගියා pick me . අනිත් Three wheel එක්ක බලපුවහම ඇත්තටම අඩුයි . මම දැක්කා උන් දැන් අලුතින් ව්හීල් register කිරීම වැඩි කරලා . සාමාන්‍ය wheel කරෝයොත් දැන් pick me වූනොත් අනාගතය තව අවුරුදු 5කින් කොහොම වෙයිද ?
    Need a fair competition. So I hope there will be another local company enter to the market.
    මම කියන්නෙ කවුරුදු හරි study එකක් කරන්න ඕනා, independent දුවන එකෙයි, පික්මී වගේ එකක දුවන එකෙයි ඩ්‍රයිවර්ට තියෙන වාසිය/අවාසිය. එතනදි consider කරන්න ඕනා reasonable cost එකක් දුන්නොත් කස්ටමර්ලා අඩු වෙයිද වැඩි වෙයිද කියන එකට. සහ පික්මී වගේ ඒවා තියෙද්දී මිනිසුන්ට තියෙන easy access එක.

    ඒකෙදි උන්ට තේරුනොත් ඩ්‍රයිවර් සහ කස්ටමර්ට මේක win - win කියලා, කවුරුහරි ඒක උන් අතරට අරන් ගිහින් උන්ව convince කරන්න ඕනා එහෙම එකකට join වෙන්න.

    ඒත් 3වීල් කියන්නෙ අඩු කුලෙය් උන් ඩ්‍රයිව් කරන එකක් නිසා ඕක කොච්චර සාර්තක වෙයිද දන්නෙ නෑ.

    anyway මම හිතන්නෙ meter නැති ඒවට hire යන එක තහනම් කරන්න ඕනා කියලා. උන්ට පුලුවන් hire rates අදාල පැති අනුව අඩු වැඩි කරන්න. උදා: හොඳට හයර් තියෙනවනම් ගනන් අඩුයි, අඩුවෙන් තියෙනවනම් ගනන් වැඩි.
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    ඇත්ත නැත්නම් හිතෙන හිතෙන ගනන් කියන්නෙ
    owe gana ahala giye nathnam un kolla kanawa. pickme transport pawa enawanam hodayi

    මම කියන්නෙ කවුරුදු හරි study එකක් කරන්න ඕනා, independent දුවන එකෙයි, පික්මී වගේ එකක දුවන එකෙයි ඩ්‍රයිවර්ට තියෙන වාසිය/අවාසිය. එතනදි consider කරන්න ඕනා reasonable cost එකක් දුන්නොත් කස්ටමර්ලා අඩු වෙයිද වැඩි වෙයිද කියන එකට. සහ පික්මී වගේ ඒවා තියෙද්දී මිනිසුන්ට තියෙන easy access එක.

    ඒකෙදි උන්ට තේරුනොත් ඩ්‍රයිවර් සහ කස්ටමර්ට මේක win - win කියලා, කවුරුහරි ඒක උන් අතරට අරන් ගිහින් උන්ව convince කරන්න ඕනා එහෙම එකකට join වෙන්න.

    ඒත් 3වීල් කියන්නෙ අඩු කුලෙය් උන් ඩ්‍රයිව් කරන එකක් නිසා ඕක කොච්චර සාර්තක වෙයිද දන්නෙ නෑ.

    anyway මම හිතන්නෙ meter නැති ඒවට hire යන එක තහනම් කරන්න ඕනා කියලා. උන්ට පුලුවන් hire rates අදාල පැති අනුව අඩු වැඩි කරන්න. උදා: හොඳට හයර් තියෙනවනම් ගනන් අඩුයි, අඩුවෙන් තියෙනවනම් ගනන් වැඩි.
    pickme thawa ekak karNAWA bn. driverlata puluwan root ekaka eka disawakata thiyana hire illanda. eye kiyanne ekek uba kottawe idan colombo awa kiyapanko dan kottawata yana gaman yanda col-kottawa ubata illanda puluwann. ewata tikak adu gank thama driverta denne. habyi eka discount ekak widihata adala customerta labenawa.
    ------ Post added on Jan 29, 2025 at 8:50 PM
     
    Last edited:

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    පික්මී? උබර් එක්ක හැරෙන්නවත් පුලුවන්ද බං ඔකට :ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: Hyperx99

    Dotex

    Well-known member
  • Oct 4, 2015
    838
    1,033
    93
    Down South
    pick me thiyenneth mehe witarai

    ekata uber ekata taram hire na bn lankaweth

    kama delivery
    parcel delivery
    car taxi
    bike taxi

    mewainnam gemakma na uber tamai game eka allala thiyenne

    podi hari competiton ekak thiyenne 3wheel taxi walin witarai
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    thriloka

    Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    pick me thiyenneth mehe witarai

    ekata uber ekata taram hire na bn lankaweth

    kama delivery
    parcel delivery
    car taxi
    bike taxi

    mewainnam gemakma na uber tamai game eka allala thiyenne

    podi hari competiton ekak thiyenne 3wheel taxi walin witarai
    මම හිතන් හිටියෙ ලොකු market එකක් තියෙන්නෙ pickme කියල. නුවරනම් food delivery තනිකර pickme. එක කම්පැනි එකකට monopoly එකක් එන්නෙ නැතුව මෙහෙම තියන එකත් හොඳයි.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    virantha

    Well-known member
  • Feb 28, 2007
    343
    330
    63
    pick me wala driver traffic eke hitiyama waiting watenawa wage driver ta wasi uber ta wada.
    uber eke price eka godak durata wenas wenne naha mulin display karana ganen. enisa driver lata aththama pickme labai.
    habai 3 wheel ponnayo mole nathi adu kule nisa okunta oka therenne naha, okun uber pickme 2ma dan duwanawa, naththan uber witharak duwanawa eke hire wadi kiyala. eken uber ektai wasi.
    uber eke salli lankawen pitata yanne, pickme salli lankawe ithuru wenawa.

    habai uber eken 3 wheel driver lata kela wana nisa, mama salli pitarata giyath kamak naha kiyala uber withrai use karanne.
    puluwan nam self driving taxi awith oya 3 wheel karayanta kela welama yanawa nam thawath kamathi.
    ethakota okun issara wage kuli wadak hoyan ei gewal gane.
     
    Last edited:

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,671
    1
    6,348
    113
    මම හිතන් හිටියෙ ලොකු market එකක් තියෙන්නෙ pickme කියල. නුවරනම් food delivery තනිකර pickme. එක කම්පැනි එකකට monopoly එකක් එන්නෙ නැතුව මෙහෙම තියන එකත් හොඳයි.
    rides වලනම් ලොකු මාර්කට් එකක් තියෙන්නේ pickme තමා බන්.. හැබැයි කෑම delivery නම් uber eats නේහ්