තාක්ෂණික අමාත්‍යාංශය ලෙස නව අමාත්‍යාංශයක් ගැසට් කරලා

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,472
    32,199
    113
    reserve hora kala madiwata balahathkarayen mankolla kanna ennawaaaaa............
    nandalal kate purawanna krama kiyala denawa pissataaaaaaaaaaaa................

    හැම ඒකටම අඩන්නෙ නැතුව හිටපන් පොන්ස් ... තමන් කරන ෆීල්ඩ් එකට අමාත්‍යාංශයක් දැම්මත් අඩනවා ..
    haaaaaaaaaaaaa apata adareine....................
    ------ Post added on Jun 28, 2022 at 11:26 AM
     

    Dotex

    Well-known member
  • Oct 4, 2015
    838
    1,033
    93
    Down South
    reserve hora kala madiwata balahathkarayen mankolla kanna ennawaaaaa............
    nandalal kate purawanna krama kiyala denawa pissataaaaaaaaaaaa................


    haaaaaaaaaaaaa apata adareine....................
    ------ Post added on Jun 28, 2022 at 11:26 AM

    මන් ඒ කමෙන්ට් එක දැම්මෙ නදුන්ට ... අහක යන එව්න්නෙ trigger වේන්නෙ ,🤣
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,674
    75,743
    113
    මේකේ තියෙනවා https://www.hirunews.lk/308373/තාක්ෂණ-අමාත්‍යාංශය-ලෙස-නව-අමාත්‍යාංශයක්-ගැසට්-කරයි

    මුන් දැන් කෙලෙව්වේ නැත්තේ ඒවට විතරයි ඒවාට වැඩේ දෙන්න තමා යන්නේ මට හිත්නෙන විදියට. ලගදීම බඩු සෙට් වෙනවා ඒවාටත්
    Ammata phone eka deela nandetai, Dhammikatai bannapan. Okun patas gaala left wei 🤭 🤭
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මන් ඒ කමෙන්ට් එක දැම්මෙ නදුන්ට ... අහක යන එව්න්නෙ trigger වේන්නෙ ,🤣
    හොදක් කොලොත් හොදයි මටනම් එහෙම හිතන්නේ නෑ
     

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    "කලු මුදලාලි වැඩ පෙන්නයි" කියලා thread ගොඩක් වැටෙයි ඉස්සරහට
     
    • Like
    Reactions: Any.key