තානාපතිවරු 6ක් එකවර අනුර හමුවේ. 🔴BREAKING

beam_tech

Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,037
    14,420
    113
    වැලිවේරිය
    mqdefault.jpg
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    පලස්තීන රාජ්‍යයේ තානාපති, තුර්කි ජනරජයේ තානාපති, බංග්ලාදේශ ජනරජයේ ප්‍රධාන කොමසාරිස්, ඉන්දුනීසියානු ජනරජයේ තානාපති, තානාපති කාර්යාලයේ ප්‍රධාන කොන්සල්, මැලේසියානු මහ කොමසාරිස්, මාලදිවයින් ජනරජයේ වැඩකරන තානාපතිනි,

    😀
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    ඒ කියන්නෙ උන්ට ඕන විදියට තමයි වැඩේ කෙරෙන්නෙ

    ඉස්සර නං ඕවට කිව්වෙ අධිරාජ්‍යය වාදී කුමන්ත්‍රණ කියල :lol:
    වීමල්වයි අනුරවයි මාරු වෙන වුන්ට ඡන්ද බලේත් තියෙනවා
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    වීමල්වයි අනුරවයි මාරු වෙන වුන්ට ඡන්ද බලේත් තියෙනවා
    විමල්ගෙ පුද්ගලික මත නෙමෙයිනෙ ජෙපි අයිඩ්ඔලොජි තමයි ඒ.
     
    • Haha
    Reactions: Kodiya97

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    උඹේ රතු බොල වලට වස් වදිනවා පරිස්සමින් භාවිතා කරන්න.
     

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    ඒ කියන්නෙ උන්ට ඕන විදියට තමයි වැඩේ කෙරෙන්නෙ

    ඉස්සර නං ඕවට කිව්වෙ අධිරාජ්‍යය වාදී කුමන්ත්‍රණ කියල :lol:
    boho durata
    mayinalage ranillage case mokut adenne na
     
    • Like
    Reactions: Xi Jinping

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    ඒ කියන්නෙ උන්ට ඕන විදියට තමයි වැඩේ කෙරෙන්නෙ

    ඉස්සර නං ඕවට කිව්වෙ අධිරාජ්‍යය වාදී කුමන්ත්‍රණ කියල :lol:
    මම මචන් සදාකාලික jvp. ඉස්කෝලේ 8,9 කාලේ ඉදන්. විමල් වීරවන්ශ පට්ට හොරා. හොරුන්ට බල්‍යට එන්න support කලා. ඌ චීන ඒජන්තය.
    හැබැයි එකක් කියන්න ඕනේ , ඌ හැමදාම කුමන්ත්‍රණ කියලා කියපු ඒවා , රෝ එක කරන plan හරියට හරි.
    ඔනේ නම් මට බැනපන්.
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    මම මචන් සදාකාලික jvp. ඉස්කෝලේ 8,9 කාලේ ඉදන්. විමල් වීරවන්ශ පට්ට හොරා. හොරුන්ට බල්‍යට එන්න support කලා. ඌ චීන ඒජන්තය.
    හැබැයි එකක් කියන්න ඕනේ , ඌ හැමදාම කුමන්ත්‍රණ කියලා කියපු ඒවා , රෝ එක කරන plan හරියට හරි.
    ඔනේ නම් මට බැනපන්.
    විමලයා තමයි මට පෙන්නන්න බැරිම් දේශපාලුවන්ගෙන් එකෙක්. හැබැයි ඌ දේශපාලනේ හරියටම කියවගන්න එකෙක්.
     
    • Like
    Reactions: Amew