තාප්පයේ සිට පාරට දුර සහ light කණු හරස් වීම ගැටළු

Wade Wilson

Junior member
  • Nov 24, 2024
    64
    46
    18
    අපේ ඉඩමක මුන් හොරෙන්ම කනුවක් ගහලා තිබ්බා. වාසනාවට මට ලඟ ගෙදරකින් කිව්ව නිසා එතනට යන්න පුළුවන් උනා වෙලාවට. ගිහින් එතන හිටපු සුපවයිසර් ට පදේ කිව්වට පස්සේ උන් ඒක ඒ වෙලාවෙම ගලවලා එහා පැත්තේ ඉඩමේ හයි කලා. ඒ ඉඩම අයිතිකාරයා ඒ දවසෙම ෆෝන් ආන්ස්වර් කලේ නෑ. පස්සේ ඒ පොර ලොකු ගානක් ගෙව්වාලු CEB එකට ඒ කනුව අයින් කරන්න
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    yakada kanu eka nemai ban concreate yana wire 3 uda line eka yana eka transformer walata set wena eka
    na ban ape maha gedara idama inne ammai thaththai , podi eka hama thanama duwanawa eka inna nisa thappayak gahanna baluwe .
    ape watteth mulla oya kanuwak tiyenawa eka mullata thiyena nisa tappe banda. eka adala tiyena kambiya watta athule tiyene. owa ain karanna giya nam wen wadak karanna welwak na. kelinma beam athelen dala tiyenne. awilla kapan yanna thami wenne okunta. poddak ahapa balapan CEB eken. epa wena wada habai
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    හයි කරාට පස්සේ උඹේ ඉඩම් කතා නෑ.. ගෙවල move කරන්න වෙන්නේ.. උන්ගෙ අප්පගේ නීති.. කිසිම එකෙක්ට ඉඩමේ මොකුත් අටවන්න දෙන්න එපා ගලවද්දි ගෙවන්න වෙන්නේ උඹට..
     
    • Like
    Reactions: vito and KrishanL89

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,435
    113
    1. ඉස්සෙල්ලා අදුරන කෙනෙක් මාර්ගෙන් ලයින් කරලා බලපන් ඕක උන් ලවා අයින් කලොත් කීයක් ගෙවන්න වෙනවද කියලා.

    2. ඊට පස්සේ අදුරන කෙනෙක් මාර්ගෙන් ලයින් කරලා බලපන් ඕක අත යටින් ගානක් දීලා අයින් කරගන්න පුලුවන්ද කියලා (මගේ දැනීමේ හැටියට හරියට ටෝක් කරගත්තොත් පුළුවන්. අපේ ඉඩමේ 33000 එකක් මම එහෙම අයින් කරලා තියෙනවා කාලෙකට කලින්)

    3. නිකමට හොයලා බලපන් උසාවි මාර්ගෙන් නියෝගයක් අරන් මාරු කරගන්න ක්‍රමයක් තියෙනවද කියලා. (උබේ ඉඩමේ CEB එකේ උන් කණුවක් දාලා කියන්නේ උබේ මානව හිමිකම් උල්ලංගනය කිරීමක්)

    ඔය 3 හොයලා බලලා අඩුවෙන් ගානක් වියදම් වෙන වැඩේ කරපන්
     
    • Like
    Reactions: ttj and wickuma

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    ඔප්පු plan එකේ මායිම් කොහොමද තියෙන්නෙ? හුත්තිගෙ පුතාල ඕක ගහද්දි උඹලා හිටියෙ නැද්ද බන්? උන්ට කිව්වද ඔය සීන් එක?

    ඔහොම ඇල ඉරක් ගහලා ඉඩම නාති කරගන්න එපා, මුල්ලෙමනම් තියෙන්නෙ එතන විතරක් ත්‍රිකෝන කරලා අරක පාරට අතෑරපන්.
    :yes:☝️
     

    wickuma

    Well-known member
  • Jun 8, 2016
    516
    398
    63
    Colombo
    මචන් පොඩි උපදෙසක් ඕනේ අපේ ඉඩම ඇතුලට වෙන්න 33000V කළුවක් ගහල තියනවා CEB එකේ උන් එක ගහල තියෙන්නේ ඉඩමේ පාරේ සීමාව ඉදන් 6 feet වලටත් වැඩිය ඇතුලට අරගන ඉඩම තියෙන්නේ ප්‍රාදේශිය සබා C-Class (Provincial Roads): පාරක් , තාප්පයක් ගහනකොට මේකට පිටින් ගහන්න පුලුවන්ද , උන් මේක හිටවල තියන විදියට කනුව පිටින් ගහන්න ගියොත් කනුව තියන පැත්තෙන් ගොඩක් තාප්පේ ඇතුලට එනවා
    View attachment 256171

    View attachment 256172
    ඕක CEB එකට ලියල කණුව අයින් කර ගන්න. නැත්තන් කණුව තියනවට රෙන්ට් එකක් ගන්න පුලුවන්ද බලන්න .. :-D
     
    • Like
    Reactions: ttj